2016年10月11日 星期二

〔過夜火車〕倫敦去愛丁堡Caledonian Sleeper搭乘分享 (2016年資訊更新)

愛上坐過夜火車的理由。

第一次瞓過夜火車要講返起細細個在大陸跟屋企人去呢度去個度玩個時瞓過,唔係話好差,但又唔係好有深刻印象,一直到3年前係英國坐Caledonian Sleeper由倫敦前往愛丁堡,呢次雖然好短但enjoyable的7小時車程就令我愛上了呢種舒適又方便的交通方式。

Euston Station ScotRail
當時在倫敦完成了5日的行程,夜晚在bnb取回行李後就來到London Euston Station,雖然距離上車時間仲有一陣,但連埋退Osyter card、買小食、又行行逛逛(其實無咩野行)唔經唔覺就夠鐘上車啦。我個班車係23:50,大約23:00就有得上車,但要係附近無咩野做要逗留到呢個鐘數其實都真係有少少難度,如果酒店住宿住附近就比較好吧~

係Euston Station大堂留意登車資訊
寫明咩status - preparing - 未上得。
Caledonian Sleeper車身
在網上買車票個時,其實已經知道自己係邊間房,去到月台個時就去返自己個車卡,就會有職員係列車門口幫你檢查車票check in 和帶你入房。

在Caledonian Sleeper,First class係單人房,我和媽媽入住的就係Standard class 兩人房。First class除了一人佔一房外,還有lounge access和精美早餐,而我們因為係特價票,就淨係得床位,其他服務係唔包的。話說呢架火車仲有座位,I mean真係坐個隻硬座,叫The Sleeper Seat,不過我又覺得無咩必要要過夜「坐」火車,要坐既咁不如日頭坐快車5個鐘頭到算啦~

條走廊其實好窄,都唔知個d好大份的英國人點入到去...
Our room!!!
私人兩人房 - 私隱度十足,張床軟硬剛剛好,重點係沿途車程夠靜,我和媽媽一覺瞓到天光,表示超爽皮!

我覺得最impressive的地方- 當年就覺得房入面有冷熱水真係好amazing,現在再諗返仍然如此,因為德國sleeper房入面個洗手盆好細好細好細(要講三次)洗唔到面,呢個咁大的洗手盆就very nice啦!
有充電位的餐卡,據說係英國唯一有皮梳化的車卡
我們的特價票就只係包一杯熱茶和小食,正價的話就係全set早餐,不過當然貴好多
第二朝7點鬆啲,準時到左愛丁堡啦!!

當日的第一個景點:愛丁堡地標 - 愛丁堡城堡
乾淨、舒適、方便,係我鐘意搭過夜火車(尤其係指Sleeper)的最大原因,在法國瞓過硬臥就係另一個故事(回帶分享在此)。

這次火車服務是由Scotrail負責,車票還有超級抵的£19 特價 Bargain berth,我當年買的係£29每位,好可惜此情已不再。在2015年,Caledonian Sleeper再續約時換了澳洲豪華火車營運商Serco,就再無bargain berth此等荀貨了。

(最新!)火車訂飛網址和時間表: www.sleeper.scot

新訂票系統開放未來12個月的預約,價錢方面我略略掃過大約係每人 £58-150 for 單程坐Standard Class,早餐另外再加錢預訂。目前為止Caledonian Sleeper仍然係用緊我三年前呢次體驗的車廂,據聞在2018年的夏天就會換有"business class"有套廁淋浴間包廂的新車。


更多關於我在倫敦周圍逛的分享-16.短訪倫敦

其他歐遊旅程:

其他過夜火車搭乘分享:




最後送上一幅愛丁堡睇唔到太陽的日落相





沒有留言:

張貼留言