2016年4月10日 星期日

〔德國.荷蘭〕歐洲12日春遊2016.行程概覽

This is 《帶媽媽去旅行》系列第.六.撃!

數一數,自此入大學到畢業工作以來,帶媽媽去過京阪奈、食過台泰新、漫步英法意,原來今次已經係第六次和媽媽一起去自由行了!帶媽媽去旅行,果然就是王道!

與媽媽合照於 Potsdam 新宮門前
出發前兩日,發生了比利時布魯塞爾機場恐襲,除左 #prayforBrussels,我個時係度諗,如果我即將出發的地方發生了恐襲,我仲會唔會去?其實,我諗除非直接導致出發班機取消無得出發,我地都係會照去。


正所謂,「驚就唔好去,去就唔好驚」,一向都係我和媽媽的旅遊哲學。

Anyway,我和媽媽都係開開心心咁出發去旅行,12日的旅程有意外、無驚險,雖然唔可以話輕輕鬆鬆,但總算是順順利利完成旅程,無穿無爛無唔見野。

有人問我點解揀德國、荷蘭,我好簡單咁答左:「因為機票咁飛會平啲」其實除左咁仲因為其實我想睇睇德國二戰遺蹟,初中時期我最中意的科目就係世史,印象最深刻的一節就係二戰(雖然之後我讀理科⋯⋯)。而荷蘭/阿姆斯特丹,則是為了一睹春天的花海。

出發前己經分享了呢次訂機票和住宿的準備(文章連結),以下分享返詳細版的行程和文章分享連結。


行程:

Day 1    從香港出發 漢莎A380飛行報告

Day 2    柏林    
Brandenburger Tor 布蘭登堡門 - Memorial to the Murdered Jews of Europe 歐洲被害猶太人紀念碑 -Siegessaule 勝利女神柱- Berliner Mauer East Side Gallery 東邊畫廊- Potsdamer Platz 波茲坦廣場- Reichstag 國會大樓 〈住:NH Berlin Mitte〉

Day 3    柏林 
Schloss Sanssouci 無憂宮 - Hackeschen Hofe - Berliner Dom 柏林大教堂-Flea Market at Bode Museum-KaDeWe 百貨公司 〈住: NH Berlin Mitte〉

Day 4    柏林 → 慕尼黑  
Checkpoint Charlie 查理檢查站-Jewish Museum 猶太博物館-Fassbender & Rausch 朱古力店-坐火車去慕尼黑 〈住:NH München Deutscher Kaiser〉

Day 5    慕尼黑 
Dachau KZ-Gedenkstatte 達豪集中營- Marienplatz 瑪莉安廣場- Frauenkirche- Neues Rathaus - Sankt Peter Kirche- Viktualienmarkt 穀物市場-English Garden 英國花園  〈住:NH München Deutscher Kaiser〉

Day 6    富森、天鵝堡 
Fussen -Schloss Neuschwanstein 新天鵝堡 - Alpsee湖 - 坐巴士去Garmisch小鎮〈住:Hotel Vier Jahreszeiten〉

Day 7    楚格峰
Day 8    慕尼黑 → 阿姆斯特丹 
Marienplatz - Deutsche Museum 德意志博物館 -Viktualienmarkt-City Night Line 過夜火車去阿姆斯特丹 〈住:過夜火車〉

Day 9    阿姆斯特丹
Dam Square 水壩廣場- Keukenhof 鬱金香公園 〈住:airbnb〉

Day 10  阿姆斯特丹
Zaanse Schans 風車村- 1-hour Canal Cruise  運河遊船1小時- Heineken Experience 喜力體驗 - Chinatown & Red Light District 〈住:airbnb〉

Day 11  阿姆斯特丹
Marken & Volendam 北海漁村-Rijksmuseum 荷蘭國立博物館-入機場

Day 12  回到香港 瑞航飛行報告

當然,最後還有歐遊後記 2016 之 Random Observations,講下在歐洲旅遊的趣事。


行程編排參考:Tripadvisor背包客棧和Facebook groups — 又飛啦旅人團by flyagain.la 和 Flyday.hk 旅遊谷

**最新 2019年歐遊旅程分享:2019 德國、奧地利、克羅地亞 | 歐洲蜜月之旅.行程概覽


=精選moments=

柏林地標 - 布蘭登堡門
無憂宮
柏林大教堂
新天鵝堡
楚格峰
Partnach Gorge
德意志博物館
荷蘭Keukenhof
Volendam
Rijksmuseum- 夜巡

更多精彩旅程分享:


26 則留言:

  1. HELLO~~你好~~我叫KAMAN ,在網上找到你的BLOG,因為在計劃德國之旅,看了你的BLOG很清晰也很吸引,感謝你的分享。我從沒去過德國,準備去9天,就3天柏林跟5天慕尼黑,有些小細節想請教你一下~
    最主要是有關交通的~
    1.我在柏林的交通網上看有72小時的通用票,在你的BLOG看好像都是買1日票,請問分別那比較好?
    2.另外在慕尼黑,如果我想像你一樣去天鵝堡,楚格峰還有國王湖,那個邦票都是分開一天一天買票嗎?
    3.天鵝堡,楚格峰還有國王湖,邦票應該買那個區?
    交通上的事情看了很多BLOG都是搞不清....就打擾你了,
    希望得到你的回覆
    感謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi KAMAN, 多謝你的支持!

      1.我在柏林的交通網上看有72小時的通用票,在你的BLOG看好像都是買1日票,請問分別那比較好?
      72小時的應該係講緊Berlin Welcomecard(每人€26.7),除左包一堆遊客資料和地圖,交通就只限AB區,即係唔包係C區的Potsdam無憂宮,要去就要另外購票,張卡亦有提供其他景點的優惠,你可以睇睇呢條link有無岩你的景點:http://www.visitberlin.de/en/welcomecard/150-partners/partners-in-berlin
      由於我第三日行程係柏林只係搭一次車,個時計過數自己交通加正價入場都仲平過用呢個pass,所以就散買啦,你都可以計計交通加你想去的景點入場費就決定到架啦。

      2.另外在慕尼黑,如果我想像你一樣去天鵝堡,楚格峰還有國王湖,那個邦票都是分開一天一天買票嗎?
      邦票係星期一至五由9am計先生效,直至第二日3am,或者星期六日則由00:00開始計,所以係無錯,係一天一天咁買既。

      3.天鵝堡,楚格峰還有國王湖,邦票應該買那個區?
      這三個景點都屬於巴伐利亞(Bavaria/Bayern),所以要買個隻邦票叫Bayern Ticket,假設緊你三個景點都係在境內前往,如果你由奧地利的Salzburg去國王湖,咁就唔係買邦票啦。

      有咩唔明隨時再問我,我識既盡力答 :)

      刪除
    2. 真係好多謝你既回覆,而家清晰好多喇,咁我想再問下邦票一般係咪都要預早訂飛,好像要上楚格峰咁,天氣唔好冇得上山,去黎都冇意思又危險,變左浪費張邦票。
      另外最近都有難民潮,你去既時候覺得治安還好嗎?

      刪除
    3. 邦票係當日在火車站啲售票機買,唔使訂架!買完記得係張車票上面寫自己名,有幾多人用就寫晒咁多個人的名,有名先生效,有職員會check車票。

      治安方面呢我覺得柏林和慕尼黑治安幾好既唔覺多難民,反而科隆個邊上晒新聞就真係要小心啲啦,不過出門在外治安幾好都要好好看管財物既。

      刪除
    4. HIHI尼亞~
      問題少女又黎喇~真係唔好意思~~
      最近再睇睇睇,除了邦票,我發現仲有又叫德國通票,只要係德國內所有的火車都可以用仲無限次搭,咁如果買一張4天的票,由柏林去慕尼黑火車、去天鵝堡、楚格峰還有國王湖火車,都可以用得上?那就不用每天去買票~~咁係咪會比較好呢?
      同埋我見有分頭等、二等,係咪頭等先有得劃位?

      刪除
    5. Hello! 你的問題令我覺得可以再寫多一篇文專講下邦票哈哈哈!

      德國通票應該係指German Rail Pass,先講價錢,當你兩個人,官網賣緊4日twin係€308 for 2,即係每人€154,淨係只可搭DB德國國鐵營運的火車,就你問題中的4程火車,淨計火車票,得柏林去慕尼黑個程ICE貴啲單買大約廿幾歐一個人連留位,其他3程路邦票全包平均每人每日€14,點計4日都坐唔到€154喎!

      仲有一個問題,去天鵝堡同國王湖係要搭巴士,German Rail Pass唔包架啵,逐程上巴士買唔係仲貴仲煩?

      結論:邦票完勝!

      不過~答埋你,German Pass頭等二等都可以劃位,額外收費。

      刪除
    6. 啊~真係好多謝你呀~尼亞~
      睇黎買票前真係要格下價~邦票萬歲!!!

      DB網我都有上查過....但襟來襟去都出唔到車既timetable..暈

      刪除
    7. 精打細算慳得多先可以玩多啲食多啲嘛(笑)
      你指咩timetable? 類似pdf的timetable? 我直接查邊日由邊個站去邊個站幾時有車咋~

      刪除
  2. Halo 尼亞~

    咁岩有問題想問問
    我同屋企下個星期二
    諗住係慕尼黑火車站 買邦票去Berchtesgaden再轉巴士到國王湖

    係咪拎住張簽左名既邦票 就可以直接上車?
    仲有火車上係咪不設劃位? (驚屋企人會累)
    落左火車後轉巴士 有邦票係咪唔洗再比錢?

    好多問題 求賜教>< THX!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Carl!

      邦票係包巴伐利亞州內的公營交通,包regional普通火車和巴士,唔包ICE(即高鐵)和跨境火車。

      我在德國國鐵網站check過下星期二由慕尼黑去Berchtesgaden的火車,由於邦票在weekday要9am後先生效,所以揀左班9:55am先出發既,無直達,要轉一次車,係M+BLB車種:
      (車號 M 79013)
      München Hbf dep 09:55 Freilassing arr 11:33
      Transfer time 9 min.
      (車號BLB S4)
      Freilassing dep 11:42
      Berchtesgaden Hbf arr 12:30
      M和BLB都係regional train,邦票係包既。
      再到國王湖的巴士係叫RVO,都係公營,所以都係包既。
      不需要訂位,買左邦票,寫好名,直接上車有位就坐就okay,途中會有職員check車票。

      如果你都去check check,會見到有一班係9:24am係慕尼黑開去Salzburg再轉巴士,但因為出左德國境,架火車係Austria的railjet,呢個行法邦票係唔包既。

      而9分鐘夠唔夠轉車呢?我都答你唔到,理論上係得既,不過我可以話比你知下一班車係一小時後。

      btw, 會唔會在Berchtesgaden過一晚?半日行唔到國王湖好多咋啵。

      有咩問題歡迎再問,識答盡力答:) 玩得開心啲!

      刪除
  3. HELLO亞尼~~
    我的德國之旅越來越近出發時間,越緊張~
    又有問題想問問~
    因為我是剛好復活節的時間去,最近查慕尼黑去柏林的車飛好貴~我想要的時間4人要303歐羅..但早一天卻79歐羅....分別太大了吧~明明之前看都顯示1月中才開賣...怎知道...以你的經驗是因為早鳥票已賣完?還是之後會突然再出?還是已經沒機會再有優惠票...我改行程現在盲買票..?
    我看有些人說復活節人很多,最好是要劃位...你都是復活節去的嗎?
    看你的BLOG說復活節好像甚麼都不開...

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Kaman,
      我睇返個時我都係1月頭買3-4月的車票,但係岩岩check左bahn個網站,依家德國國鐵開放180日前售票,佢係耐唔耐有做特價推廣,但唔知幾時有,我的建議係如果你行程方便更改就火車程,就早買早安心,76歐4個人係最平的價錢(group saver每人19歐)。長途車真係建議劃位,唔係可能要分開坐,or worse 無得坐。

      復活節係好多商店唔開,百貨公司kawade 都係4日假開一日,不過景點就好多都開。大多都可以去之前check check!

      刪除
    2. 真係非常感謝你~~
      這趙旅行諸事不順...由火車票,到國王湖(內湖還不能去),楚格峰4月由頂峰到湖的覽車又不開...再加上最近恐襲都在德國....

      刪除
    3. 唔使客氣!旅行不如意事十常八九,山不轉路轉,總有解決辦法既!
      出發前多一份準備,出發後就多一份順心架啦!(記得買旅遊保險!)

      刪除
  4. 尼亞~
    又是我..真不好意思~
    我想問,我在DB網查MUC>GP站,因為平日9:00前都用不著邦票,顯示是Regio-Ticket Werdenfels ,這種票都是全日任搭?票要打印才生效嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落都岩用,而且同邦票一樣係車站的自助售票機買票就可以,不過唔可以搭某d巴士

      刪除
  5. HELLO~尼亞~
    我終於買了由慕尼黑去柏林ICE火車票...但買完就好似笨了,我到了柏林要再坐S車去動物園站,不過我買票沒有加上這一程..網上睇柏林總站去動物園站車費$1.7..我想問我買的ICE車票可以包搭S車嗎?因為我再係網站CHECK,加上這一程都係同價錢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Kaman,
      呢個問題我都唔清楚官方答法,但網上有post話得,只要係Berlin zone A的S-bahn就得,當然最正當係問當地職員啦。參考:https://en.tripadvisor.com.hk/ShowTopic-g187323-i135-k6581501-Does_an_ice_ticket_include_a_one_way_s_bahn_ticket_within_Be-Berlin.html

      刪除
    2. 啊~~好的好的~~到時再問問職員~
      真係非常感謝你~還網上幫我找答案~你人真好~~

      刪除
  6. Hi 我會去慕尼黑1.5日 想問下如果第一日跟住你D5既行程 交通上買咩飛會抵啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我28/4晚上會由富森去慕尼黑 然後29/4全日stay慕尼黑 30/4中午坐ice去柏林

      刪除
    2. Hello Sheena, Day 5交通: 全日用Munich XXL Day Ticket (2人 €15.4,2016年價)- 火車巴士都用得~

      刪除
  7. 你好!
    我前一晚係gp小鎮度訓
    第二日再去楚格峰玩一日
    之後傍晚左右出發去富森堡訓一晚
    再之後係第二日先去新天鵝堡
    想問傍晚交通可以點安排
    由gp小鎮去富森
    夜晚有冇車去
    之前找過其他文章
    有寫經奧地利去
    但冇相關夜晚交通前住方法
    求解答 謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello,
      以我所知GP去富森下午大約4點會有一班巴士去到, 我去年就係搭巴士富森去GP, 我諗你調返轉搭就可以。
      當時的路線: http://ukiyo-zhi.blogspot.com/2016/04/Fussen-Garmisch-Partenkirchen.html

      入夜之後有無車我就唔清楚啦,但應該已經無左巴士~

      刪除
  8. Hi
    我在計劃和朋友在12月中去柏林和荷蘭,約10日左右。你認為日子會太短嗎?
    如果搭飛機由柏林去荷蘭/ 荷蘭去柏林,應該在哪個柏林機場出發/着陸較好?
    謝謝你
    Bren

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Bren, sorry咁遲覆你, 你plan左去柏林和荷蘭係去幾多個景點先?慢慢睇既可以每度地方spend10日啵~
      另外,柏林主要機場係TXL,都近市中心好方便,睇你邊度去邊度,或者考慮火車都得

      刪除