2016年3月28日 星期一

〔廣州住宿〕廣州富力麗思卡爾頓酒店 The Ritz-Carlton, Guangzhou

每趁農曆新年,我和家人都會參加內地短線團遊玩幾天,自從去年經歷了坐十幾廿個鐘去廣西、越南邊境的巴士團後,今年點都堅持要留係廣東省hea嘆酒店。

今年參加既係「廣州富力麗思卡爾頓酒店+東莞中堂凱景酒店三天團」。

正中間呢座就係The Ritz-Carlton, Guangzhou
廣州富力麗思卡爾頓酒店 The Ritz-Carlton, Guangzhou 位於廣州的 CBD,附近就係 ifc ,RC 平時係唔會出現係呢類短線團的酒店名單上面,可能是因為新春期間入住率唔高先會接團客。其實我係上年已經有留意 RC 呢間酒店,真係得新年個一星期先有,亦因為咁今年我地好早報左,個團亦好快爆晒。呢間酒店係我參加呢個團的最主要原因。

個團的行程就唔多講啦,都係睇下內地啲景點睇下花行下超市,攝下時間;另一晚入住的酒店為東莞中堂凱景酒店,但亦不是重點。重點都係放返係RC。

大堂 (check out時攝)
大堂 (夜遊時攝)
但我地並唔係大堂check in,而係坐係旅遊巴入面check in,導遊下車拿房卡上車派。

房間 - 張床好舒服,一覺瞓天光
衣帽間
房間內的花茶 - 入面有原粒花朵
浴室
浴室 - 雙面盆、有電視
浴室用品為Asprey品牌,好香,支handcream我有keep住用
房間都幾大,大約500平方呎,最喜歡落地玻璃窗,感覺開揚。


我同導遊part房的景觀,可以望到樓下公園廣場和廣州電視塔,即小蠻腰
夜遊酒店 - 室外恆溫游泳池
夜遊酒店 - 室外恆溫游泳池
參加美食團的經驗話我知,早餐最好有咁早得咁早食,如果9點10點先去食早餐,會極多人和食物選擇少。所以,我係7點半醒、8點碌落去食早餐,再返上房休息。

我食酒店早餐的習慣都係餐碟載西式早餐、再加碗粥,好少會食炒飯麵做早餐,覺得一早食咁多澱粉質會好滯。呢度的早餐淨係粥都有五款,相當驚喜,當然味道亦唔錯。
早餐一流。服務亦好周到。
今次食完早餐無再返瞓,反而去左健身室做運動,消耗下啲卡路里。

圖右為我媽「慢行」跑步機
返房沖個涼,早上11點退房,繼續行程。

有咩感想?一間酒店設施好地點好固然好,但最重要既始終都係service。在此一讚RC酒店員工全部都好友善好helpful,無論係前一晚夜遊酒店設施定呢朝早入gym做運動,佢地都好樂意帶你周圍行下參觀下。內地酒店林立、行業競爭激烈,論硬件要裝修更豪華房間更大的都有,但友善的接待態度呢啲軟件,並唔係間間「五星」都做得到,國內同業們仲有排努力。

會唔會再黎?Of course, why not?

Factbox:達美旅遊 (a.k.a 美食之旅),「廣州富力麗思卡爾頓酒店+東莞中堂凱景酒店三天」新春團團費每位$1,498,另付三日小費共$180。根據 booking.com,年初一的房價約為$2,600。


Instagram: @ukiyozhi
Email: ukiyozhi@gmail.com


延伸閱讀:

沒有留言:

張貼留言