2016年6月18日 星期六

〔英國布萊頓〕Iydea 美味素食 午餐推介

來到「英國素食之都」的Brighton,午餐理所當然地是要在當地出名的素食餐廳一嚐美食呀!



食得肉多都想有餐好食的素清清腸胃。

講起素食,除左諗起羅漢齋,就係一盤盤生勾勾的沙律,我呢就唔多鐘意食沙津,又唔係兔仔,做乜食草唧?好彩,Vegetarian呢就唔止得沙津既,仲有好多其他選擇。位於North Laine附近的Iydea,tripadvisor排名13,被不少人評為 the best veggie place in town。我覺得除左好食,合理的價格、抵食的份量和輕鬆的氛圍都係Iydea廣受好評的原因。


點菜好簡單,走到櫃檯最入面由主菜開始點,不同主菜不同價錢,一份大約£6-8咁上下,職員會夾餸到碟內,然後再點兩個伴菜、兩個toppings,最後行埋收銀處度俾錢。就係咁簡單。

店內人頭湧湧
我和朋友坐在最入內的一角
我份午餐 大約£7
主菜係一舊蘑菇豆的餡餅(見上圖碟中右邊),係好食既,但我無預到佢係多豆多到顯得蘑菇好少,整體味道非常好,尤其是啲西蘭花好惹味,Salsa dressing好開胃,略嫌凍左啲(店外面得個10度咋!)。

其實我想食lasagna囉,想叫個時俾前面啲人夾晒,下一份又要等15分鐘。 

餐廳在網上的評分亦相當高!

Iydea
地址:17 Kensington Gardens, Brighton BN1 4AL
營業時間:每日 0930-1730
餐廳網頁:www.iydea.co.uk

Iydea的午餐亦被Buzzfeed推介為17款Brighton必食之一

這一天在Brighton的行程其實相當緊湊,上午由倫敦出發過來行下海灘附近景點又來到North Laine,下午吃過午餐後就繼續前往七姊妹涯 — 延綿數公里的美麗白色斷崖!


更多關於我在倫敦周圍逛的分享-16.短訪倫敦

〔倫敦〕The Breakfast Club @Soho 早餐亦是晚餐
〔倫敦〕攝政公園與後山 Regent's Park & Primrose Hill
〔倫敦飲食〕大大隻龍蝦 Big Easy @Covent Garden

其他歐遊旅程:
2019年東歐(德國、奧地利、克羅地亞)蜜月之旅.行程概覽
〔德國.荷蘭〕歐洲12日春遊2016.行程概覽

同場加映 - 另一個Brighton:澳洲Brighton Beach in Melbourne

沒有留言:

張貼留言