2016年7月10日 星期日

〔倫敦〕25分鐘光速食完Gordon Ramsay Plane Food

在希斯路機場食乜好?食飛機餐最好!

It's all about the journey, well said, well said Gordan. 
在倫敦最後幾個小時,來到希斯路機場,退完稅買完手信後,還有大約1小時先開始登機啦,周圍閒逛時就遇到呢一間英國地獄廚神Gordon Ramsay*係機場開的餐廳,好貼題地間餐廳叫 Plane Food,唔通serve飛機餐咁搞笑?

我係門口望過個menu,Plane Food的賣點係能快速上菜,有set meal,亦有單點的a la carte餐點,還有可以外賣上飛機食的餐添架(真係有賣飛機餐!!哈哈哈哈哈~),價錢相當親民,£25夠食一個2-course meal啦。

Gordan早兩年都係香港開了一家餐廳 - Bread Street Kitchen & Bar,就係中環蘭桂坊Hardrock Cafe樓上,還未有機會一試。根據開飯網站,消費係between $401-800。

呢一刻我還未知我班BA31係邊度閘口登機,所以就想在等待期間來一嚐Gordan Ramsay的餐廳。

Gordan Ramsay Plane Food位於希斯路五號客運大樓(T5)的禁區六樓,即係一check-in完寄完行李入閘過關那一層。裝修好有空間感,感覺時尚,大大張雲石bar枱幾有霸氣,大玻璃窗可以望到外面的飛機,據說間餐廳用左£250萬裝修,好落重本。


*「英國地獄廚神」的稱號唔係因為佢煮野好地獄,唔好攞當年香港電視節目《美女廚房》的「地獄廚神」來相提並論,Gordan Ramsay個稱號係來自佢個電視節目叫Hell's Kitchen,在節目入面佢好暴躁係咁罵人,先有呢個名。迄今為止,他及他的餐廳總共獲得了14顆米芝蓮星星。

右肩背著電腦,唔小心影歪了門口,sorry!
餐廳個經理聽他口音應該是法國人,在reception勁熱情咁帶位。

menu
坐低點左個25 minutes 2-course express menu(£18.95),前菜點了Crispy chicken wings,主菜則選了Orecchiette pasta。

就係點左餐之後,我check一check登機閘口啦,望住電話心中震了震,C57...即係邊呢?我呆一呆諗左諗,係全個terminal最遠個個閘口呀!!!!(粗口filtered)要預起碼20分鐘坐無人駕駛列車兼行過去。

冷靜!呢一刻我要冷靜!
我同侍應講我得30分鐘時間食完個飯趕飛機,有乜ready就同我即上,唔使等我食完前菜先再來主菜。

為左符合機場保安要求,都係用飛機餐具,again好貼題。
Crispy chicken wings係有6隻既,我影呢張相之前心急拮左1隻
味道酸酸甜甜好惹味,個皮係脆既不過肉質就唔係好夠滑,或者咁講隻雞翼唔夠肥,不過不失啦。
呢一個麵包就麻麻啦 i mean個serve次序- 食完雞翼先拎比我,你唔好等我食完先再上麵包?同埋有乜理由雞翼會快過麵包先得架?味道無特別。
主菜pasta
呢個pasta就好好食啦,味道唔太濃,熱辣辣又有菜,芝士加上個sauce令到個口感好thick,有少少heavy,好飽肚。
我平時食野好慢架,25分鐘就食完一個2-course,都算係一個創舉,哈哈哈!

有乜感想:我唔覺得呢度就食到Gordan Ramsay的米芝蓮實力,食物質素唔係話一流無得彈但都算叫好食,環境就真係好正既,200幾蚊港紙來講我好滿意。As a 離境旅客,無lounge去而想搵個地方舒舒服服坐低食個靚飯等上機,呢一間餐廳係推薦的,就好似入一次貴賓室咁。

光速食完結賬再仆到過去最遠的C gate,一出無人駕駛列車抬頭望住塊資訊版話班機"gate closing...",嚇到我即刻衝過去個閘度,差點嘔返個餐出來。

返香港啦!

更多關於我在倫敦周圍逛的分享-16.短訪倫敦

其他倫敦食評:

〔倫敦飲食〕大大隻龍蝦 Big Easy @Covent Garden
〔倫敦〕The Breakfast Club @Soho 早餐亦是晚餐
〔英國布萊頓〕Iydea 美味素食 午餐推介
〔倫敦〕Borough Market 千年市集飲食記

其他歐遊旅程:


沒有留言:

張貼留言