2016年7月27日 星期三

Good money.賺取飛行里數信用卡組合(七月)

數埋最新到手的渣打Asia Miles卡,可以總結一下最新的賺里數信用卡組合啦!

都唔係好多張信用卡姐~
本來五月就想寫的文章拖到七月先寫到,真係好慚愧!剛好手頭上的信用卡都已過了迎新期,渣打個邊又過完冷河,5月底就申請左張渣打亞洲萬里通聯營卡,點知等左成個月先批到,期間打左幾次hotline都話太多人申請搞到審批好慢,真係好慢。好慢。好慢。。。

在我等新卡的期間,就打住文講下我點解要儲里數,又點學儲里數。

貫徹我懶得黎都算係精打細算的生活作風,搵錢唔多,洗錢更加唔可以多,但一啲應該洗既,點都要洗既,咁就要maximise洗呢啲錢的效益啦,其中一個方法就係將洗費變成里數。

我從來唔會為左消費而消費。

有人會argue點解唔拎cash dollar現金回贈?Well,機票的價值>cash dollar,就係咁簡單,你儲cash dollar要儲幾耐都先買到一張機票?

學習主要係睇里數達人小斯的blog- fly for miles,真係好似當年考AL咁「咪書」,研究點儲先最適合自己的消費習慣。我還去過幾次里數聚會,每次都有啲新啟發,亦識左一班一齊儲里數的朋友仔。

小斯的里數blog盡列所有可以儲Asia Miles的信用卡詳情,資訊好豐富,不過我份人簡單啲,只做我能做的事,以下列出就係申請我能/會/想申請的卡,以及大概的儲分比率(詳情請睇返銀行條款)。

1. DBS Black World Mastercard/AE

星展張Black AE是我擁有最耐的一張可以儲Asia Miles的信用卡,由剛剛畢業還是一隻職場菜鳥就申請了,當年申請門檻還是12萬年薪,現在就要24萬了,而且又可以申請Mastercard,比較多地方可以簽。

迎新賺幾分?
本地及海外各首HKD$4,000簽賬10X DBS$(即HKD$1.2 = 1里數)。

簽賬賺幾分?
本地HKD$6/里;海外HKD$4/里。

註:
無兌換里數手續費;網簽無DCC*但無分;在機場RELAY可憑登機證+信用卡免費換取價值HKD$15內的報章雜誌。

最近星展更改了Black AE的里數兌換比率,在2016年12月後的里數兌換比率趺到DBS$72換1,000里數,變成HKD$9/里(本身係DBS48換1,000里,HKD$6/里),擺明就係叫人cut左張AE,然後摺埋張卡。Bye!

星展信用卡網址:www.dbs.com.hk


DCC:Dynamic Currency Convertion,即係指在外國或者網上買野個時,如果商戶註冊地唔係香港但又收你港紙,用Mastercard就會收你手續費,大約0.4-1%。例子:Expedia。

2. 東亞Flyer World

拿,要先講明,我是沒有呢張卡所要求的30萬年薪,可能東亞睇過我的信貸紀錄,覺得我是一個有簽有找數的好客戶,在我再接再厲之下,最後都批了給我。簽咩都$5/里,平時用一流。However,張卡設計好一般,質感好膠好差好容易花,以一張WORLDMASTER來講係唔合格,建議東亞再設計過張靚啲,簽都開心啲。

迎新賺幾分?
首2個月簽滿HKD$9,000就有6,000里。

簽賬賺幾分?
乜都HKD$5/里。

註:
無兌換里數手續費;網簽有DCC 0.8%手續費。

東亞信用卡網址:www.hkbea.com

3. 上商銀聯

雖然上商依家用黎賺AM唔係最好,但我幾欣賞他們周不時都有的優惠推廣,唔係咩premium/high-end的產品優惠,係好踏實幾貼地的折扣,例如酒樓食飯呀盆菜呀買鞋呀有折個啲。

迎新賺幾分?
簽HKD$5,000有HKD$500。(無左我之前申請個時個迎新)

簽賬賺幾分?
乜都HKD$8/里。

註:
兌換里數有手續費;銀聯海外無手續費;鑽石銀聯可以一年免費入Plaza Premium Lounge(即係魚蛋粉lounge)三次。

上商信用卡網址:www.shacombank.com.hk

4. CX AE Elite(附屬卡)

由於我係American Express過緊冷河,男朋友就開左張附屬卡俾我入lounge用,唔會用黎碌。過多幾個月就可以再次申請食迎新。

迎新賺幾分?
網上申請2,500里,被推薦有2,000里,頭三個月簽HKD$5,000,多5,000里,呢五千蚊再計HKD$5/里。簡單講即係簽HKD$5,000,有10,500里。

簽賬賺幾分?
本地HKD$6/里,買國泰機票HKD$3/里,國泰機上買野HKD$2.5/里,海外HKD$4/里。

註:
每個月自動過晒積分去Asia Miles,唔使兌換手續費;可以免費任入Plaza Premium Lounge;可以waive菠蘿會綠魔會費(即係國泰馬可孛羅會綠卡會藉)。

美國運通信用卡網址:www.americanexpress.com/hk/

5. 渣打亞洲萬里通聯營 World Mastercard

最新到手的一張!Finally!5月底申請,一直催催催,等到七月頭先到手,迎新簽$7,500有15,000里(已經可以來回台灣!),網上申請多1,000里,同時申請銀聯又多1,000里(現在好似無左後面銀聯迎新優惠),總之好抵好抵。張卡設計幾靚,藍底黃邊,質感啞色得來帶啲閃粉底又好好摸。

迎新賺幾分?
HKD$0.5/里,簽HKD$7,500就有15,000里,網上申請再多1,000里。

簽賬賺幾分?
本地HKD$6/里;本地食肆、網購、海外HKD$4/里。

註:
同CX AE一樣每個月自動過晒積分去Asia Miles,無兌換里數手續費;有DCC 1%手續費。

渣打信用卡網址:www.sc.com/hk/

閃閃的渣打、花晒的東亞

(七至九月)碌卡攻略:

迎新期用渣打Asia Miles簽夠HKD$7,500、食飯網購用渣打、平時用東亞、海外用星展/渣打 or 銀聯有折用銀聯、入lounge用CX AE和上商。都唔係好複雜姐,right?

== 仲有另外一堆信用卡,不過唔關事既就唔係度詳談啦。


那⋯⋯有沒有一些卡我想申請又未有申請呢?

當然有!

HSBC - 唔夠年薪開visa signature、無premier無得儲avios、無咁多錢洗(重點)、幾多倍獎賞錢個啲淨係聽都覺得好複雜。

建行港航Fly Away信用卡 -  一張一張慢慢黎,未申請姐。黎緊10月去曼谷玩就係搭港航,可以用呢張卡入港航lounge aka 雞蛋仔lounge 。

大新英航信用卡 -  我都有儲Avios,但未有錢輪到用呢張洗。

AE黑卡 - (?!)講下笑姐。哈哈哈。



延伸閱讀:

Good money.一個人在儲亞洲萬里通飛行里數

亞洲萬里通網址:www.asiamiles.com


沒有留言:

張貼留言