2016年8月7日 星期日

〔倫敦〕Borough Market 千年市集飲食記

來逛倫敦市集食好(東)西!

Borough Market
去Borough Market係來到倫敦的第一日,到住處安頓好後,就周圍行下,一直行到個Market。根據官方網站,Borough Market已經存在了1,000年啦,無錯係一千年,由公元1014年呢個位已經係市集,到了現在仍然係全倫敦最出名的市集。


由住處散步到Borough Market行左差唔多40分鐘,沿途經過好多著名景點,例如St. Paul Cathedral、 Millennium Bridge、Tate Modern呀個啲,行到就差唔多好肚餓啦哈哈哈!

Millennium Bridge
Shakespeare's Globe
時間關係,我來到Borough Market啦!
入口之一 - 一入就係小食檔!
再行入戶內的部分係各式各樣的新鮮食材
有生果
雖然人都幾多,但在室內行得好舒服
黑松露店
淨係賣油賣香料都好多間店
街市點少得賣肉
仲有菜!!
如果唔係呢一日稍後時間約了朋友食龍蝦(@Big Easy),應該會勁買餸返apartment煮,仲會食多好多野!以下我只試左兩樣- Scotch Eggs 蘇格蘭蛋和 Coconut pancakes 椰汁糕。

Scotch eggs價錢見圖
我的Scotch egg,配草(生的菜我都係叫草),熱辣辣幾好食,有點熱氣。
好受歡迎的coconut pancakes,好多人排。好似雞蛋仔,不過用椰汁造哈哈。
甜甜地,好食好食
呢個我無食到,但一睇就知係勁邪惡好好食極肥膩- 熱溶芝士配薯仔or麵包
經過德國一遊我對麵包都係可免則免(笑)
一杯杯即食海鮮
生蠔!!嗚呀!另一邊好多人個邊係賣熟食海鮮,有大大粒帶子,好似好正咁,可惜我要留肚食龍蝦(嗚哭)
好多人!乜事?!
原來Monmouth係一家好出名的咖啡(豆)店,啲人係黎排隊買咖啡
我就唔飲咖啡既飲左反而會好眼瞓(好神奇),對咖啡認識唔多。
如果你好喜歡咖啡,不妨買一杯或者買啲豆試下,呢度咁受歡迎總有理由既~
仲有小麥草汁賣,好健康!
之後就離開Borough Market啦~去行下Tower Bridge。

由Borough Market行到Tower Bridge,散散步好舒服。

Borough Market
地址: 8 Southwark St, London SE1 1TL英國

沒有留言:

張貼留言