2019年10月14日 星期一

情迷克羅地亞 2019.薩格勒布 Zagreb遊記

由德國、奧地利來到克羅地亞,就表示我地既honeymoon已經過左一半。但我覺得旅程最精彩既部份就係克羅地亞既呢7日。

聖母升天大教堂 Zagreb Cathedral - 全克羅地亞最高既建築物
Zagreb 薩格勒布係克羅地亞既首都,Old town唔算好大,唔算係個好exciting既地方,我地中午來到stay個24小時就已經好夠。

我地個日一落Flixbus就去搵找換店用洗剩既歐羅唱啲克羅地亞錢——Kuna 庫納,當時匯率大概係1Kuna:1.2HKD咁上下啦。之後就搭電車去airbnb。不過我地蠢左,以為車飛可以係車度買。在車上司機係有賣,但只係賣貴個種索價都30kuna,平啲幾蚊kuna個種單程票可以在報紙檔買到。

住宿附近既大廣場
天氣超級好 @Dolac Market
Anyway 我地check-in左 airbnb,住宿地點就在Dolac Market附近。我個人幾中意個area,好local好有生氣的街市,附近又多餐廳,又近景點。

我地放低行李,就去左間叫Bistro Fotic的小餐館食lunch,呢間係我之前睇Youtube片見過。我特意過黎食佢個黑松露意粉

Fun Fact
來到克羅地亞,有兩樣係必食,第一係海鮮,第二係有「廚房中的鑽石」之稱既松露。 
前者好易明,克羅地亞條海岸線咁長,海鮮一定好新鮮。後者呢,就要講到克羅地亞個西北部近海個位係一個叫Istra 既半島,出產好多好高質既松露,黑白都有,甚至出產過曾經係最大舊既白松露,但係好少人知道。因為世界上出口最多松露既地方係意大利,唔少Istra出產既松露都會比意大利佬買走,當係意大利野賣出口,所以克羅地亞既松露出口量從來都唔上榜,然而來到當地食松露、買松露都超級抵。

來呢間食最主要個原因係個意粉,黑松露係另上。侍應係會拎住舊黑松露同個刨企係你隔離,即場刨刨刨,一片片既黑松露鋪係意粉上面,成碟意粉都只係港紙120蚊(印象中係咁上下價錢)。望住都興奮。

Truffle Pasta @Bistro Fotic
另外,由於好近意大利,克羅地亞既意大利菜都好好食。

食完就行下Old Town 最出名個堆景點啦﹗

聖母升天大教堂 Zagreb Cathedral、聖馬爾谷教堂 St. Mark’s Church、失戀博物館 Museum of Broken Relationships、石門小教堂Stone Gate,You Name It~呢啲必到景點其實好近,一兩個鐘其實可以行晒。

聖馬爾谷教堂 St. Mark’s Church
石門小教堂Stone Gate
失戀博物館 Museum of Broken Relationships
其中的失戀博物館 Museum of Broken Relationships比較有趣,個museum係收集左世界各地啲人分手失戀,或者有親情、友情感情關係破裂,本來對段關係好有意義既物品,由婚戒到婚紗、單車到假牙、公仔到假鳩都有,逐個故事慢慢睇都幾有趣。

展品之一 - 情信,其他得意野自己去睇啦!
根據Google Maps,附近有個睇落幾有趣既Tunel Gric(Sorry無圖),係類似藝術區好多graffiti既地方,搵左一大輪,去到點知無開。最後周圍行下逛下,然後走到美術館附近個大花園坐下。

somewhere in the park
到晚餐時間,我地根據tripadvisor既指引來到一間食克羅地亞本土野/街頭小食的小餐館,店名叫Heritage Croatian Food Shop,tripadvisor排名第一,最出名係食有特色餡既Tapas式三文治。餐館超級細間,由於天氣唔錯,我地就決定坐在外面食。個menu唔係話好豐富好多選擇,但件件都好有特色,我們揀左3個唔同餡既,侍應好細心咁建議安排由淡味到濃味出菜。

侍應姐姐逐盤拎出黎個時會好詳細咁講下食材呀來源地呀煮法呀,非常推薦
(無錯,佢地有個係truffle餡係來自istra,又食過)
重點係飽肚又唔貴,呢餐2個人先食左around 100Kuna咁上下。

第二朝早,我地就係附近一條集中左好多餐廳既街(叫Ul. Ivana Tkalčića)度食早餐,再周圍行下,之後就執野離開airbnb,搭電車去Oryx office度取車,正式踏上自駕遊之旅。

Croatian breakfast @Otto & Frank
克羅地亞自駕遊 - 由Zagreb到Dubrovnik

延伸閱讀:

沒有留言:

張貼留言