2020年2月16日 星期日

情迷克羅地亞 2019.到訪君臨城 | 杜布羅夫尼克 Dubrovnik – The King’s Landing (多圖)

(請自動播放 Game of Thrones 主題曲 please)


來到亞得里亞海上明珠、我們honeymoon最後一站,克羅地亞的Dubrovnik(杜布羅夫尼克)——《權力遊戲》中的君臨城 King's Landing,呀呀呀呀!我終於黎到啦!(勁興奮!)

由airbnb露台望過去的King's Landing/Dubrovnik Old Town

位於克羅地亞南端的Dubrovnik,對於香港人來講應該唔算係熱門景點,甚至好多人應該連聽都未聽過,但其實即使係神劇GoT係度拍之前,呢個擁有自中世紀保存得最完整圍牆、靠山畔海的小城,加上完美的陽光+海水,已經係歐洲超熱門的度假地點之一,而GoT只係「火上加油」(!?),仲有Starwars都係呢度拍,唔少本地居民更係part time茄哩啡,令呢度更出名,更多人來遊覽。


有趣的是,Dubrovnik係屬於克羅地亞的「飛地」,並唔係直接連接克羅地亞主要國土,由克羅地亞例如Split等地揸車去Dubrovnik,係會經過一個屬於波斯尼亞、叫Neum的地區,沿海邊穿過去先到Dubrovnik。整個城區係1991年的戰亂中遭受圍城和破壞,現在入面好多地方已經修復好,但仲係保留了啲戰爭痕跡。

我在古城牆上曬太陽
 
旅程最後4日,我們在呢度度過了好悠閒的美好時光,基本上都係早上出去行景點,食完午餐就返到airbnb住宿個露台上曬太陽、睇古城日落、頹hea玩貓,同埋翻煲《權力遊戲》!

簡單行程如下:


Day 12: 下午駕車來到Dubrovnik,到住宿處check in 放低行李後去還車,然後在古城內一間叫Taj Mahal的波斯尼亞菜餐廳晚餐,野食都okay,不過唔太岩自己口味。

Day 13: 去古城報名Game of Thrones Walking Tour,即日報11am出發,期間周圍行下,去完團坐完個throne影相,就去食Burger,再搭埋纜車上山頂睇風景。

Day 14: 行古城牆,下午又周圍閒逛。

Day 15: 早上和攝影師Dino會合係古城影便服post-wedding,中午遇上生蠔美食節又食下日本野,返airbnb執行李換衫,出發去機場返香港。

精選景點推介:


- Dubrovnik Citywall 古城牆 -

唔使講咁多,必去、必行。杜城的古城牆非常完整地包圍住整個被列入世界文化遺產的古城區,全長大約2公里,要走畢全程大概要2小時。行走在狹窄的城牆上面,其中一段一邊係橙色的古城屋頂,一邊係壯觀的斷崖加個蔚藍到閃閃發光的大海,對眼好忙,因為度度都係靚景。遇著天氣好,預多啲時間係上面有幾間小cafe坐低對住個海慢慢chill,正~

Dubrovnik city wall
其中一座暸望台
一大片橙色屋頂
GoT moment - 龍母係度搵佢個幾隻龍
狹窄的城牆
 
我地係買Dubrovnik Card上去古城牆,1-Day Pass當時的價錢係200 kuna(2019年3月),就會包埋下面個城堡Fort Lovrijenac的入場費。

入古城得兩三個入口,最主要個兩個一個叫Pile Gate一個叫Ploca Gate,連接住主街,夏天更會封淨一個入口一個出口,太多人就會人流管制。

在Ploca Gate的我們~Photo by Dino

- Rector's Palace 總督宮- 

顧名思義,係以前在14-19世紀總督辦公的地方。現在是美術館/Cultural History Museum,入面都幾靚,不過好多位唔可以影相。

Rector's Palace
無錯,又係GoT時間,呢度係第二季龍母和香料商人講數的地點。

- Fort Lovrijenac -

Fort Lovrijenac,又名St. Lawrence Fort,亦是King's Landing中的Red Keep,當年興建是為了對付對面班意大利佬,打仗用。Fun story - 當年啲人起咗呢個城堡,隔住West Harbour望住當時未有城牆的古城區,先發現如果比人佔領咗呢個地勢比較高的城堡,古城區就乜都比人睇晒,咁就大獲啦,所以先要古城區個邊都起返個城牆....

左手邊崖上就係Fort Lovrijenac
崖上的城堡 - The Red Keep
GoT Moment,我地跟住Walking Tour來到呢度,講下Joffrey條友仔點樣草菅人命
 
- West Harbour - 

又係GoT,劇中的Blackwater Bay
Blackwater Bay
係呀係呀又係拍GoT的地方
 
- Old Pharmacy at Franciscan Monastery -

歐洲最古老的藥房,勁靚!

Old Pharmacy入面個Garden

- Dubrovnik 纜車 -

呢個纜車其實收費唔平,而且我覺得自己露台觀景個angle仲靚,所以唔特別推薦既,尤其其實可以揸車上山頂,不過體驗下係okay既。我地買單程搭上去,然後行山咁行返落黎。

纜車上的風景,遠處係Lokrum Island
行山徑上的風景
條行山徑係okay既,不過著運動鞋好啲

- Walking Tour -

城內有各類主題的walking tour,除了我們參加的權力遊戲Game of Thrones主題,亦有其他例如歷史文化等主題的選擇,甚至有day tour出海,又或者過隔離波斯尼亞或黑山共和國遊覽。

我地個tour就係Pile Gate附近報名,再係附近個噴水泉11am集合,有把紅色傘為記認。整個tour大約1.5個小時,價錢大約係150kuna咁上下,景點Fort Lovrijenac的入場費要自負。當日人比較少,就8個團友,據說夏天旺季一團可以出到40人。

集合點呢個位同時有拍過星球大戰!
導遊話佢另一位同事係做Cersei既替身,好多本地人其實都有做茄哩啡,好多戲裡戲外的趣事分享
SHAME! SHAME! SHAME! 
Walking tour最後以坐上Iron Throne為終結
 
- 其他景點 - 

Dubrovnik其實個old town唔大,景點好集中,好多歷史野,有時間既可以慢慢explore。

噴水池都得意過人
Old Town的大街小巷
大街有雪糕店,勁正
整個old town其實好多貓
圖中間係全Dubrovnik最豪華的酒店 - Hilton Imperial Dubrovnik
剛好遇上生蠔美食節,有酒有蠔有表演
一打當地新鮮生蠔 - fun story:當地咁岩有個電視台來做採訪,搵咗我做遊客訪問問下生蠔好唔好食
又比我搵到佢地放咗段報導上youtube,哈!雖然唔知佢地配音up乜,當時訪問係用英文。

Last meal of the trip - 係食日本野,魚係來自阿德里亞海
日日都係自己住處露台睇日落
 
另外,我地經airbnb網站book咗個攝影師Dino幫我地影旅行情侶相,佢同時都係SweetEscape的當地攝影師。Instagram上面都有好多攝影師,畢竟呢度都係熱門婚禮地點,有啲仲可以包埋花球道具,都可以根據風格、預算去選擇。

影得好開心的mini post-wedding

度過了呢幾日最悠閒的時間,正當我們開始習慣歐洲的慢節奏,享受do nothing的時光,我們honeymoon既旅程就黎到尾聲,要飛返香港啦。蜜月歐遊的遊記亦寫到呢度已經係最後一篇(終於!!!!),多謝收看。


1 則留言: