2019年12月9日 星期一

情迷克羅地亞 2019.浪漫水城羅維尼(Rovinj)+ 普拉(Pula)

充滿意大利風情的克羅地亞小鎮 - 羅維尼(Rovinj)

個海勁靚
經歷左好幾個鐘既長途揸車,中午由Zagreb出發,我地下午5點幾終於到左羅維尼既入口,但由於我地唔熟路,同埋miss左酒店send比我地既email,我地好猶疑咁將我地架車泊左係小鎮入口外面既停車場。不過其實酒店係另外有free parking比我地,我地check-in個下先知道已經懶得再移動架車了。


泊左係近海邊位置
剛好就黎日落
日落靚到形容唔到 - 個藍變粉變紫漸變色係好magical
check-in個時酒店職員係張地圖係咁畫附近有咩好食。其實早係出發前幾個月我己經send過email想book Rovinj一間名叫Monde的米芝蓮一星餐廳,位於崖上環境好正咁,可惜佢地回覆話冬天要放假,放到4月中...........anyway,最後我地求其揀左間叫Giannino Restaurant食晚餐。

海鮮前菜拼盤 - 我覺得好食過主菜哈哈哈


講返在Rovinj既住宿,Hotel Adriatic Rovinj真係超正,由外到內環境又靚,間房超大,啲人服務又好,由於個時係淡季價錢又抵,仲要包早餐,夜晚送左支Rose做welcome drink,真係好推介。唔住既話,去地面個間cafe/bar飲杯野曬下太陽,佢都有live band表演,氣氛勁正。

早餐對住個海食
早餐 - 另再有炒蛋個啲即叫即整
Hotel Adriatic, Rovinj - 得個廿間房,超級正
痴線個海勁靚
old town入面好有意大利風情


雖然呢個位好殘,但曾經好出名有個Canon既廣告就係呢度拍攝
碼頭停車場望返轉頭
古城最高個位係一座教堂 - 聖尤菲米亞教堂
(Crkva svete Eufemije)
如果係夏天,我應該跳咗落去
其實Rovinj古城區好細,一兩個鐘點都行得完,除非要影好多相、要漫步享受海景、要係個市集買下特色手信既另計。

好啦要check out啦,酒店職員用高爾夫球車車我地出返去拎車(真係好貼心),然後就去下一站 - 普拉(Pula )啦!

Pula名勝 - Pula Arena
話說,克羅地亞曾經係古羅馬時期的羅馬帝國領土,有一個羅馬式鬥獸場其實都好合理(點頭),所以係2000年前就起左Pula Arena(普拉競技場),呢個Arena係世界上現存第6大,亦係唯一保存最好,有齊4邊角塔和3層拱門的競技場。

真心,以2000年歷史來講,呢度保存得好好
之後,我地去左附近食lunch,餐廳叫Jupiter,入面好熱鬧,我叫個pizza超級大又好食,我地食唔晒打包夜晚係十六湖b&b再食。 再到附近行下古蹟,Pula其實好多歷史古蹟,不過時間關係都無慢慢細看。

Jupiter係出名食Pizza
例如有公元前1世紀建成的Temple Of Augustus,就係當時Roman Forum一部分
去克羅地亞真係好推介去Rovinj同Pula,風景靚,有歷史古蹟,有美食,仲要物價唔貴。

離開了Pula,接落來我地用左4、5個鐘先去到十六湖的住宿,條路仲要係比較偏僻,好有探險feel,自駕遊tips可以睇呢篇 - 克羅地亞自駕遊經驗分享 2019


READ MORE:



沒有留言:

張貼留言