2019年12月15日 星期日

情迷克羅地亞 2019.十六湖國家公園 Plitvice Lakes

有「歐洲九寨溝」之稱的十六湖國家公園 Plitvice Lakes

經典打卡位
在十六湖附近的住宿一早起身,在bnb食左個簡單既早餐,就行一條大約15分鐘既山路去十六湖國家公園既售票處,entrance 2既售票處都有兩個,本身我去錯左個係停車場附近未開既,然後好快就去返岩個個(酒店附近/ P1)。

其實十六湖好大,你無票其實就咁都可以行入去,只係入場票係包咗入面既shuttle bus和遊船,要半日內完成,都走唔甩要搭呢d交通工具。

我地一入去,as advised by 職員,首先去搭shuttle前往entrance 1,基本上我地係圍住下湖區逆時計走一圈,即係route B。由於我地去的時候係3月尾,仲係冬季,所以上湖區係唔開既。


早餐at the balcony
由entrance 1開始行無耐,就有個分叉路行落去一個叫bat's cave既位,technically都係沿路行下,呢一日天氣超級好,靚靚大太陽,曬到個人暖笠笠。

route B路線圖 - 啲路好清晰,唔驚蕩失路
到bat's cave,但我地無行到好入
大自然真係好神奇,望住啲水好平靜,個人都平靜啲。十六湖係一層層唔同高度既湖/水塘組成,一層層小瀑布小流水,感覺好似世外桃源,寧靜、安全、遠離繁囂。

重點來了 - 勁多影相位
有趣地來到十六湖,感覺比係Zagreb同Rovinj多咗好多大媽旅遊團,即使係冬天,到11點咁上下就開始人多,聽到既唔係普通話就係韓文,所以同所有旅遊景點一樣 - 早起的鳥兒才能影到靚相

來到身後既係十六湖/克羅地亞最高大既瀑布 - 78米高 - 真係行近啲都成臉水。
在十六湖,人同水既距離,可以係零 - 因為啲水係有機會浸上呢啲木步道
行下停下,影下相又睇下魚,係非常輕鬆既健行體驗。啲水又綠又清,好有層次感,個人未去過九寨溝無得比較,但感覺可能仙境應當如此。

無錯,呢啲位係要趁無人影多幾張
啲水好靚
一層層的十六湖
水至清...呢度有魚
來到碼頭P3的快餐店,都無乜可以揀,食個熱狗頂一頂肚已經very good
行咗2、3個鐘,冬天既十六湖景區無乜店有開門,所以只能係Pier 3 (P3)既Bistro Kozjačka Draga食少少野,呢度唔算平/抵食,但都無其他選擇。食完熱狗就去搭電動船(冬天船都疏啲)出返去entrance 2既P1,算係完成十六湖既行程。拎返車,就駛去下一站 - Zadar啦。

坐船好風光,好舒服,好chilled
以下係十六湖的基本資料,由於入場費加咗,我直接list出2020年既資料。

十六湖國家公園開放時間&收費:
冬天(10月尾至3月尾)開放時間:8am-4pm;一日卷入場費:80kuna(2020)
春天(3月尾至5月尾)開放時間:8am-7pm;一日卷入場費:180kuna(2020)
夏天(6月頭至8月中下旬)開放時間:7am-8pm;一日卷入場費:300kuna(2020)
秋天(8月下旬至9月尾)開放時間:7am-7pm;一日卷入場費:300kuna(2020)
十月開放時間:8am-6pm;一日卷入場費:180kuna(2020)

每年既時間價錢都可能有啲唔同,以上資料如有變更,請以官網為準 - 官網連結:np-plitvicka-jezera.hr (Eng)

READ MORE:


沒有留言:

張貼留言