2020年1月6日 星期一

情迷克羅地亞 2019.特羅吉爾Trogir.世界文化遺產中世紀環海古城冬季恕不招待

Trogir的獨特魅力 - 在於冬天景點唔開,我都覺得呢個地方幾正幾chilled~

Trogir 特羅吉爾
上午大約11點我地離開了Zadar札達爾,繼續南下,係前往下一個比較大既城市 - Split 斯普利特的中途會經過一個聯合國教科文組織世界遺產級的小古城 - 特羅吉爾Trogir,我地來到呢度先食個lunch。


自駕風景
yup, this is where Trogir old town is.

Trogir古城區其實係一個四面環海的小島,被兩個岸邊夾住,分別有兩條算係幾幼的行車橋駁住,整個古城區都屬於UNESCO世界文化遺產。我地自駕直接剷入去古城區內的停車場(收費的),呢度啲路好窄,而我地好好彩,搵到有位泊車,不過已經可以想像夏天旺季的話肯定會爆到針都插唔入。

一來到第一件事係搵地方食飯,但因為係冬天淡季,好多地方其實唔開。我地嘗試搵一間我地見有華人遊客行出來的餐廳,入去問一問,竟然係唔做walk in!! 要4月先正式開業.... SHOCKed.

只能求其再搵搵,入左一間餐廳,服務不錯,呀寶個份野食係唔錯,係我個焗千層麵超級鹹,唉,伏左。

呢條就係入城的橋,勁細條,一出一入,that's it.
之後就係Trogir古城區閒逛,沿住海濱大道走下,岸邊泊了好多好有特色的船,老公都情不自禁留個影。

"睇下我隻船!" - can't relate
海濱大道 - somehow令我諗起摩納哥
Fortress Kamerlengo
再到島上最古老的城堡  Fortress Kamerlengo。建於15世紀,整個城堡就坐係小島面向大海方向的最前端,只係冬季的城堡係唔開放既。

why should I feel surprised? 冬天景點唔開
然後就行到中央廣場,亦係古蹟最集中的地方。聞說Trogir最特別的地方係,呢個地方來自威尼斯的influence特別visible、特別obvious,睇下個教堂啲裝潢和浮雕就feel到。同Pula好唔同,Pula好明顯係羅馬influence。

Central Square
意大利風情的浮雕
呢個係一個對Trogir好重要的人,但我唔係好記得叫咩名了
呢個係幾有威尼斯風情
嘩,整呢個都幾勁~
一場來到,我就俾左入場費上The St. Lawrence Cathedral的鐘樓 Bell Tower。風景好靚,樓梯好_危險、好窄,唔建議小朋友or重過200磅的人上去。

I mean it. 睇落係有啲啲危險
鐘樓個鐘
鐘樓上的風景
Very Italian/Croatian Street

沒有留言:

張貼留言