2019年12月22日 星期日

情迷克羅地亞 2019.在札達爾 Zadar 聽海風的聲音

在海風琴吹吹海風,聽~海哭的聲音~

海風琴 Sea Organ
十六湖自駕來到札達爾 Zadar 大約2小時,第一站去check in先。Zadar古城區係一個長方形半島,我地的住宿 Zadera Accomodation (Google Map Link) 就係海風琴附近,內部裝修好精緻又舒服,個host super nice,有簡單早餐食,而部車就求其泊左係樓下。
Zadera Accommodation

簡單安頓好之後就步行去海邊,沿住岸邊行到海風琴個位,沿途唔算多人但好大風,有一兩個旅遊團,but so far好舒服,日落好靚,不過多咗少少雲,無係Rovinj個個日落咁震撼,或者咁講克羅地亞海岸線的日落拍住會閃閃發光的亞德里亞海又點會有得輸,anyway,都係開心既。

Zadar的日落

「海風琴」(Sea Organ)其實係岸邊樓梯底有一排排的小洞,當海風吹入去會「呼呼聲」咁響,當然每個洞既音調唔同,名副其實「海風琴」,好得意。

在海邊坐係海風琴上面聽海風琴的我們

海風琴隔離就係景點「向太陽致敬」(The Greeting to the Sun / Pozdrav suncu),由300幾塊鋪係地面的太陽能板砌成一個圓形,夜晚會閃下閃下有燈光show咁。我地係old town古城區主街度行下又去返呢度睇夜景影咗陣相,之後先去食晚飯。

近睇「向太陽致敬」
「向太陽致敬」日落
「向太陽致敬」的燈光show

Zadar古城區主街都係好簡單,最旺真係得一條直路行人路,我地係半島盡頭、住宿附近開始向島內方向行,啲鋪頭同遊客都係聚晒係個度,行遠少少就係羅馬廣場,附近有幾個教堂包括扎達爾主教座堂、聖多那教堂和聖瑪利亞堂等等(不過我地就無特登入去啦),以及一堆古跡類柱躉咁既物體(人稱Roman Ruins),anyway總之一路去就會到陸路城門Kopnena Vrata。

充滿歐洲風情的大街
聖多那教堂
Zadar的羅馬廣場又稱Old Town Square
正對面的係聖瑪利亞堂
又講多次,克羅地亞就係意大利對面,好耐好耐之前曾經屬於古羅馬帝國一部分,所以Pula有鬥獸場,Zadar有個羅馬廣場都好合理呀係咪?

扎達爾主教座堂
鐘塔 Zvonik katedrale Sv. Stošije
晚餐頭盤係唔記得係咩魚的拼盤
呢晚的晚餐係呢間Restoran Bruschetta(Google Map Link),係住宿屋主推介既,我又叫咗個Truffle Pasta,係呀繼續食食食當地松露,because why not? 都幾好食,而且唔算貴,氣氛又幾好。

係克羅地亞行程中第2碟松露意粉 - 抵食!
飯後繼續行下大街 - 都係手信店呀小食店呀居多
Zadar夜景
一覺瞓醒,我地check out搬返行李上車,本身想揸埋架車去到陸路城門附近泊低,行埋古跡城牆個啲先離開,點知城牆附近個停車場爆到痴晒線,根本無位泊,最後我地放棄就直接走,出發去下一站Split了。去Split途中,我地中停了在特羅吉爾Trogir食lunch

Overall,Zadar都係一個好chilled既地方,冬天淡季好寧靜,老公都話咁多個towns入面佢最中意Zadar,had a good time here~

READ MORE:


沒有留言:

張貼留言