2020年1月13日 星期一

情迷克羅地亞 2019.斯普利特 Split.《權力的遊戲》拍攝地 | 龍母彌林王座

Where are my dragons????????   It's here - in Split, a.k.a City of Meereen.

戴克里先宮 Diocletian’s Palace
在Game of Thrones中,龍母在City of Meereen個throne room就係呢度,同埋鎖住佢個3隻baby dragons
離開ZadarTrogir,繼續自駕南下來到Split,正正式式開展我的《權力的遊戲》(Game of Thrones/GOT) 追劇之旅。因為呢度除了係克羅地亞好出名的度假勝地、歷史名城,亦係神劇GOT其中一個拍攝地。

揸車去Split的路上沿岸都係超級靚的海景
Split古城區的車路窄到痴線,but we managed來到酒店Splendida Palace
簡單講下Splendida Palace酒店,超級近old town,距離大約5分鐘步程,啲職員超級nice,一來到就幫手指示泊車,yes,呢度係包免費泊車,但車位係limited或有機會要隨街泊,然後一人一杯welcome drink(唔記得酒名啦),好詳細咁介紹埋附近景點和推介晚餐餐廳,之後就帶我地上房啦。我地訂既係Standard Double Room with Balcony,佢地upgrade咗我地去Superior Double Room with Balcony,房間幾大,但無電梯得樓梯,包早餐有熱食,有一個好細(但我地冬天唔會用)既泳池。Overall,其實好推薦,因為住得幾舒服。

Splendida Palace - 我地間房係203 ZTALNA(photo source: 酒店官網)
Settle down之後就出去行下啦,冬天來到Split,唔去外島Hvar的話,基本上都係行Diocletian’s Palace,i.e.古城區範圍。由於我地分開兩日都係行Diocletian's Palace,以下我merge兩日既相一齊放。

想當年既Diocletian's Palace,海邊的堡壘,坐船可以直達。
戴克里先宮Diocletian's Palace係一座羅馬帝國時期的皇宮,建於公元295-305年。係羅馬皇帝Diocletian的退休宮殿,以前個皇宮有一半係佢個人用既,另一半係軍隊用。在1979年,呢度被列為世界文化遺產,現在入面都係有平民居住,亦有酒店、餐廳、商店係入面。

Diocletian's Palace 面向陸地的入口 - 金門 Golden Gate
金門前有個銅像
聞說摸下個銅像隻腳指會好運,and so we did anyway.
Diocletian's Palace城牆相當之厚,根據wiki有2.1米厚
皇宮中央廣場係斯普利特主教座堂
在Trogir上過鐘樓之後,我就無特登想上呢個鐘樓啦。

Very Roman Style的中央廣場
唔知點解又有個獅身人面像?
在中央廣場有條樓梯可以行入地庫,呢度係Diocletian's Cellars,屬於sea level,直行出去就係Bronze Gate,係以前海面既入口。
Diocletian's Cellars/Basement可以講係整個皇宮的景點highlight,可以完整地睇到近2千年來的建築結構,同時中間通道又有好多小手信店,有興趣可以行下。個地庫有收費區域,入場費大約40kuna,如果你去過羅馬/鬥獸場等地方,未必會覺得呢度好impressive,但如果你睇過神劇 Game of Thrones,都無理由唔入黎睇睇Daenerys Targaryen在劇中彌林城的Throne Room、佢鎖住佢個3隻龍的地方,同埋幾個拍攝場景。

收費區內有呢度 - Game of Thrones拍攝地 - 即刻有晒感覺
呢度啲石密到...點砌架??
呢個地庫以前係軍隊用
Split真係好多貓,成個克羅地亞其實都好多貓,超正~
皇宮地庫其實我地係第二朝先入既,我地到埗個時已經有點夜,好快行陣皇宮內之後,就沿住Bronze Gate前面的海濱大道,搵路行上位於西邊的一座山丘的觀景台 - 叫Marjan Hill Viewpoint,我地沿斜路上,再沿Marjan Hill Stairs落返黎。

經過一輪努力,就到了Marjan Hill Viewpoint
YES! 
Marjan Hill係一個小山,係viewpoint位係有路繼續上去健行行山,不過我地就不了。

落返黎我地去左共和國廣場隔離一條shopping街行下,呢度有多啲買野既地方。
晚餐時間我地來到呢間係酒店職員推薦的餐廳,專食海鮮既Konoba(本地餐廳),叫Otprilike ovako(tripadvisor link在此)。來到海邊城市有乜理由唔食下海鮮先?

呢一間餐廳,我睇返tripadvisor都係評價超高既餐廳,但我地去個晚,淨係得我地一枱客,係有點神奇既。呢度無固定menu,淨係可以揀魚(斷重量計),和前菜、飲品。

我地係個晚唯一一枱客
由於我好想食當地既魚菜式,門口睇menu咁freestyle既其實有點淆會唔會比人劏到一頸血。老實講,呢度食魚確實唔算平,不過個人覺得一餐半餐值得一試。呢間餐廳啲魚係老闆自己出海捉,非常新鮮,亦因為我地對當地魚係零概念,最後揀"mixed fish"(即係唔指定魚類),由老闆個女推介當日新鮮之選。

老闆個女揀出呢兩條唔知咩魚加埋大約1kg
除左魚,我地叫左local soft drink Pipi,同埋前菜 - 吞拿魚沙津。對於鬼佬煮魚除左煎三文魚以外其實我都好有保留,但呢晚碟魚味道一流,魚肉都幾鮮幾嫩,薯仔超入味,唯一一個敗筆係佢地處理條魚係魚身中間斬開條魚(正常中菜處理魚應該會係魚鰓/魚下巴位斬開),而且本身近內臟的魚肉位仲係帶啲苦味。

Okay啦~
來到第2朝,我地係酒店食完早餐,去埋皇宮basement,就來到旁邊一個小市集,行下超市行下花墟,再返酒店check out離開。

皇宮旁邊一個小市集,啲手信類的店就麻麻地好似淘寶野,不過個街市係幾正
由於我懶得滯,係無將Fortress of Kliss(Meereen City外景地)納入行程。我地第2日朝早行皇宮basement同旁邊個市集,就離開了Split/Meereen,前往honeymoon最終目的地 - King's Landing 君臨城/亞得里亞海之珠 - Dubrovnik 杜布羅夫尼克


READ MORE:


沒有留言:

張貼留言