2019年4月9日 星期二

克羅地亞自駕遊經驗分享 2019

小司機出動!人生第一次自駕遊~在這次旅程的其中5日,我們在克羅地亞租車自駕遊!由位於北部的首都Zagreb出發,一路自駕遊一路南下到Dubrovnik,非常盡興!


租車過程:

我們係經Expedia租了Oryx的Volkswagon Golf,5日,自動波,異地還車,Winter Tyre,零自負費全險,Additional Driver,所有費用大約~HKD$3,000。
拎車個日,我們帶埋行李去市區Oryx Office,連同我們的國際駕照&護照,信用卡,辦好手續就去附近一個停車場拎車,職員同我們各自check下架車。我們這部VW Golf,取車時已經有唔少地方花左,同埋車頭玻璃有啲污糟(揸左2日更加污糟到我頂唔順係咁依都要洗下窗),雖然已經買了全險,都要mark低晒啲花痕做record,然後我們就簽名收車上行李啦~

一拎左車,我們去左附近的停車場練車泊位熟習下部車先,始終我們都唔係揸車經驗好豐富的人,然後好快就正式出發!


駕車注意事項: 

  1. 克羅地亞車係左軚,指示燈同雨刮/水撥亦係左右調轉,左邊打燈,右邊開水撥。
  2. 靠右行車,慢線亦係最右邊,左線超車。
  3. 由於仲係冬季,必須長期開低燈和有winter tyre。
  4. 由Zagreb去Rovinj既高速公路要穿過好多隧道,而呢啲隧道無紅隧咁光猛,係好暗的,小心一光一暗對眼會累。
  5. 記得帶太陽眼鏡及防曬。
  6. 導航 Google Maps 加上睇路牌已經夠用,有時會遇到整路維修,有紅綠燈停車做單線雙程。
  7. 高速公路路況一流,入口取票,出口比cash,平既幾十kuna(kuna是當地貨幣、大概對港紙1:1.2)貴既到接近200kuna都試過;地標方向距離標得好清楚,高速公路限速110/130,通常啲車都係跑140-150以上,照限速行請stay右或中線,左邊讓人超車。
  8. 高速公路休息站都幾乾淨,有餐廳有便利店有廁所,仲有小朋友的遊樂設施。由於克羅地亞自駕遊好盛行,同埋旅遊業發展成熟,相關既配套都做得好好。
  9. 普通公路都唔錯,個人感覺比香港既路再窄啲,好容易踩界騎線;山路就窄更多,仲要小心轉彎,非常考驗扭軚技術,;在Old town內/附近更加更加窄,加埋啲死車條路窄到痴線。
  10. 住宿最好搵有private parking,泊街都要睇有無位,熱門既地點即使係淡季都可能會好滿,例如Dubrovnik。
  11. Dubrovnik基本上無咩可能自己搵到街泊空位泊車,因為呢度真係好多車好多車,係痴線咁多車。
  12. (視乎天氣)由Split去Dubrovnik建議行海邊,D8號公路,沿海景色勁靚,太陽曬到個海閃令令。而Zadar去Split則可以上高速,海邊條路唔靚多樹叢。
  13. 街泊,我見人地就無留泊車紙仔,不過自己就有搵到泊車機入錢拎紙仔放車頭,價錢由2kuna到8kuna一個鐘都有見過視乎地點。
  14. 入油係自助式,自己入到個位自己隊油槍入滿自己就行入油站便利店同職員講station number問佢要俾幾多錢。呢次旅程跑了過千公里,我們入了兩次油,每次大概入一半more or less的eurodiesel,油費每次200-300幾kuna。租車記得係滿油拎車滿油還車。
  15. 棍波車比自動波車租平好多,而且普及好多,當地人反而唔識揸自動波~啲住宿host想幫我地手泊車見到自動波都淆底左。不過自動波對我地來講就穩陣啲。
  16. 冬天係少人少車啲,夏天既話,要有心理準備可能會塞車。


我們駕車去咗邊?


Zagreb > Rovinj > Pula >  Plitvice Lakes > Zadar > Trogir > Split >  Drvenik > Dubrovnik
(一共1,069公里) 


兩星期旅程中自駕遊的5天:

Day 8:Zagreb > Rovinj
Day 9:Rovinj > Pula > Plitvice Lakes
Day 10:Plitvice Lakes > Zadar
Day 11:Zadar > Trogir > Split
Day 12:Split > Drvenik > Dubrovnik


我們5日都係日間駕車,點與點都係大約2-3小時車程,兩人輪流揸車岩岩好又唔會太累,最耐係由Zagreb去Rovinj,因為唔熟手車唔敢快所以揸耐左,最累係Pula去Plitvice Lakes,因為轉入行山路扭軚扭到痴左線,最靚係Split去Dubrovnik,中停Drvenik食lunch,時間岩岩好,揸車揸得好過癮!

在呢次honeymoon旅程,我們拍了vlog,以下就剪輯了在克羅地亞自駕遊的體驗精華~





延伸閱讀:



沒有留言:

張貼留言