2019年6月23日 星期日

就算世界無童話都還有世界最美童話小鎮 Hallstatt 哈爾施塔特 2019/03(寄存行李.鹽礦探險分享)

一大清早,我們搭火車離開了薩爾斯堡,前往世界最美童話小鎮 Hallstatt 哈爾施塔特。

Postcard位
我們這次去Hallstatt,搭火車轉火車轉船,transit非常smooth(另外可以搭巴士but我無再深究啦)。在奧鐵OBB官網買票,有得連埋火車票、船票和鹽礦票一起一次過買,雖然無便宜咗 ,但勝在之前係Salzburg print飛,有票在手。

如何在Hallstatt 哈爾施塔特寄存行李

由於我們選擇唔住Hallstatt,在出發之前,我做咗好耐research研究究竟如何在Hallstatt 哈爾施塔特寄存行李。

當日的經驗係,我們帶齊家當去到Hallstatt bahn火車站個邊的船碼頭,已經有張紙notice提示你可以同職員講要寄存行李,職員會叫你帶埋行李上船,去到Hallstatt個鎮,一落船就有間屋仔(同時係ticket office)就是寄存行李的地方,職員就會叫你直接放入去,然後逐件計錢每件€3 (2019年3月價),咁就可以寄存一日啦。

要注意的是個間屋仔其實好細間,如果遲啲來到會有機會爆到寄存唔到,另外佢係無收據字條比返你(至少我無),係靠自己認返個行李。

左手邊就係寄存小屋

鹽礦係有Lockers,但唔近火車站個碼頭(反而近巴士落車個頭),都十幾分鐘步程,而且斷小時計。Tourist Center好似唔再有寄存行李服務了。Last option,其實Hallstatt既酒店/住宿有機會可以寄存行李既,問問也無妨。

Postcard位

其實個日我地蠢咗,以為鹽礦個度要急換飛先,個時來回走左兩轉,所以時間有點趕。落船直接向右走一路行大約5-10分鐘(睇Google Maps會更直接),望返轉頭就係Postcard位。真係幾靚。個時係中午時間,陽光曬落湖面和教堂上面,背後山上仲有雪,整個感覺真係好世外桃源。

不過,呢個位同時會好多人一齊爭影相,留個10-15分鐘影夠相就已經好足夠,同時由於日光角度關係,上午至中午時間去影就最靚。

Lunch,我們求其沿大路搵咗間餐廳食炸魚同意粉就算數。

世界上最古老的鹽礦

Hallstatt的鹽礦號稱世界上最古老的鹽礦,唔知幾多百萬年前地殼變動將一個內海蒸發左的鹽捲捲捲搓搓搓(yes 呢個動詞是描述得好準確的因為個度個presentation都係咁講)搓到收埋咗係阿爾卑斯山下。7,000年前,Hallstatt就有人開始開採山入面的鹽,時至今日,Hallstatt的鹽礦仍然在運作中,在售票處的精品店都可以買到。

Christina Mine

那一天最晚的一團鹽礦tour是2pm,我們準時回到鹽礦,搭纜車上山後還要行十幾分鐘才到鹽礦tour的入口。山上的風景都很美,有山有雪有陽光。

走入鹽礦團集合處要先換保護衣,當大家換好囚衣之後(笑),就由一個帥哥導遊帶領行到Christina Mine。


入到去涼浸浸,有啲暗,係似高級鬼屋。

沿途行下停下,有展示有解說,還有滑梯,勁好玩。第一條滑梯短啲當熱身,第二條長啲滑得快啲勁刺激。之後又有light show,又presentation,展示世界上最古老的木樓梯。最後是坐一條好長的小火車離開礦洞,完成探險﹗

鹽礦滑梯
sir滑梯

靚仔導遊
然後走返去纜車站附近的skywalk,影下相就去搭最後一班纜車下山啦。


我們拎返寄存咗既行李,又搭船又搭火車,就到達Graz了。中間火車Transit都好順暢。火車站有勁大間超市,我們買咗啲簡單既食物就留係酒店(ibis Graz)休息了。

Hallstatt話大唔大,輕鬆咁玩都可以玩到1-2日。唔少人都會選擇住Salzburg即日來回Hallstatt,其實都可以唔會話好辛苦,但由於我們行程要一路向東行去克羅地亞,唔行回頭路的話就選擇了去Graz做中途站再南下落Zagreb。




延伸閱讀:



7 則留言:

  1. hi!想問下寄存行李的那間屋仔會唔會有多d資料呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想知多d咩?間屋仔就係碼頭旁邊,得一間細細間,唔係火車/巴士個邊啵

      刪除
    2. 我加多幅屋仔既相, fyi

      刪除
  2. 因為我2020年4月尾先去, 但都揾緊地方寄存行李, 網上有人講過喺火車站Attnang-Puchheim Bahnhof locker 寄存, 但擔心轉車時間趕唔切。
    想問呢個站轉車親身經歷係逗留幾耐, 火車到站有delay?

    另外碼頭木屋寄存行李是搭完船到小鎮先見到/ 火車站一出嘅碼頭位置?

    木屋是臨時/永久服務?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 我地由Salzburg去Hallstatt係AP個站停左唔係好耐,車飛寫係13分鐘transit,其實係岩岩好,因為我地轉車係要轉埋月台,要落隧道再去另一月台上車。

      另外間木屋係要搭埋船先,一落船就見到,寄存服務應該係長期都有既。

      刪除
    2. 岩岩好係指淨轉車? 如果寄存行李會唔會唔夠時間 (因為要預揾locker 地方)?
      其實落隧道係咪同locker 同一層?

      我見d blogger 講奥鐵好多時都delay, 我驚唔夠13min transit

      刪除
    3. 13分鐘淨係轉車呀,我無係AP度搵過lockers,因為我地離開Hallstatt係唔經AP。如果要搵lockers,我估起碼預半個鐘transit時間好d。
      我搭個班又無delay啵,Salzburg係總站,準時出發。

      刪除