2019年9月25日 星期三

奧地利格拉茲(Graz).歐洲文化之都.一天遊 2019

2019年夏天的香港,發生了好多事,偶爾要抽離一下,現在繼續打返3月的歐洲旅程。

離開Hallstatt小鎮後前往克羅地亞期間,我們在奧地利第二大城市Graz (格拉茨 or 格拉茲)短短停留一天鬆啲,放鬆一下。

城堡山鐘樓
Graz在2003年曾被選為歐洲文化之都(Cultural Capital of Europe),雖然我地唔識咩文化,但來到呢度,感覺好chill好舒服。

Graz既景點最主要有四個 - 所以我地都係去左呢四個地方:
  1. 城堡山(鐘樓)
  2. 莫爾河之島 - 河中咖啡廳
  3. 格拉茲美術館 - 怪獸外形藝術館
  4. Schloss Eggenberg 
由Hallstatt過到黎,check-in左ibis,係位於火車站出面一間好budget好basic既酒店(即係唔推介),好普通咁過左一晚。第二早,我地搭車入市中心食早餐。

城堡山(Schloßberg)係Graz最著名的景點,就在市中心,市中心有座山,上面有城堡。

沿住大街行到城堡山的纜車站,坐纜車上山。老實講,去過Salzburg既薩爾斯堡要塞,一比之下Graz的風景其實無乜特色,勝在視野夠廣闊,睇風景幾舒服。

纜車站入口好唔起眼,首先會經過上山既樓梯/收費電梯,再行好一段路先會到。

我地係沿樓梯落返黎
纜車站門口
玻璃纜車
城堡山上的風景
城堡山上係真心有城堡既,但唔好想像係薩爾斯堡要塞咁宏偉,啲城牆樓房一啲都唔突出。最突出既係鐘樓,建於13世紀的鐘樓除了係個好地標,最特別就係佢個長短針同我地日常既錶面唔同,長針係時針、短針先係分針。另外,有個六角形既土耳其井(Türkenbrunnen),都幾特別,94米深直通莫爾河,都顯示出當時高超的建築技術。

山上面仲有個Chinese Pavilion添,邊忽係Chinese我就睇唔出,風景係好唔錯,由高處望向鐘樓+市景。個人最中意係城堡山整個好似花園咁既氛圍,鳥語花香,太陽曬落黎暖笠笠,係度chill下曬太陽,一流。

由Chinese Pavilion 影返落黎
莫爾河之島係一座由鋼材搭建既人工島+橋,螺旋形,好特別。島中心係一間 Café、露天小劇場。可惜當時Café店內有活動舉行,我地無停留好耐就走啦。

莫爾河之島
格拉茲美術館
Kunsthaus Graz格拉茲美術館擁有好似太空怪獸咁既前衛外形,在Graz一大堆傳統歐洲建築中非常突出。美術館係由英國建築師Peter Cook設計,屬超現實主義,入面主要係展示現代藝術品(係好合理既)。由於我地真係唔識藝術,所以我地經過影兩張相就走左啦。

超現實風格
去完以上既景點,我地去左一間Google Maps入面reviews唔錯既奧地利菜餐廳。叫左兩個set lunch,加支可樂,唔敢話超級好食,正常幾好食咁,又算係抵食。

餐廳叫Der Steirer
呢個係傳統奧地利菜…瓜?
Schloss Eggenberg
之後,我們搭電車去城市既另一面 – 艾根堡宮殿 Schloss Eggenberg。呢個皇宮唔算好大,係奧地利最出色的巴洛克式宮庭建築,亦係UNESCO世界文化遺產。呢度最出名既係State Rooms,中文譯係國宴廳(?),其中一間叫The Planetary Room,在1685年建成,以宇宙為主題,由天花到牆壁都係星座天文相關既藝術品,非常精緻。

But the point is, State Rooms在冬天係唔開既。

唔開既State Rooms
所以我地去Eggenberg係逛花園(都係要收入場費幾蚊歐羅),同埋撚下孔雀。

孔雀
呢度花園養左好多孔雀,隻隻肥絲大隻,據說本來係格拉茲市區生活,但政府驚城市化影響到啲雀,就搬左佢地去呢度養。呢度既孔雀唔驚人,得閒就開下屏,都幾得意。

至於花園,行下散下步的確好舒服。與皇宮有啲分別,花園的不同部分都係唔同建築風格,反映返當時屋主既品味,例如附近既英式池塘,就係唔知邊一期話巴洛克風格唔靚就改左做另一風格。

English Garden
城堡某處
Happy us
行完我地就返去市中心,又行下周圍,就買左個外賣返酒店食。

市中心某處金光閃閃的建築
睇返我地頭幾日由德國Frankfurt去Munich再入奧地利Salzburg、Hallstatt,到Graz,行程其實好chur好急趕。在Graz,我們take a break,休息足夠再出發,幾好幾好。

最後,第2朝我地好早就check out (6:30am車真係好早),去Zagreb既Flixbus上車站就係酒店隔離,3個小時既車程就帶我地到克羅地亞。由於我們係中途站,上到車都發現頗多人,亦個個都瞓到死豬咁,而我們都加入一齊係車度瞓既行列。

延伸閱讀:


沒有留言:

張貼留言