2016年8月19日 星期五

健身誌.康文署器械健體訓練班

上左康文署的「器械健體訓練班」兩個星期,即係已經上左一半,想係度分享下報名和上堂的經驗。

康文署健身室(圖片來源:康文署網站)
在七月頭報班之時,正值California fitness申請清盤,好多新聞報導講返康文署的健身室好抵玩,應該會引左不少人蜂擁報名,好彩我都報到八月的班。

不過我報康文署gym班呢就唔關「加州大地震」事既,我從來都無做過gym亦覺得每個月俾幾百蚊做運動唔係好抵,但係因為呢排減肥又驚落雨想多個地方做運動先決定報,唔想join 私營個啲好怕人sell野煩住晒。


首先,講下如何報名報讀康文署的「器械健體訓練班」先。

就咁既,「器械健體訓練班」的名額係先到先得。

在康文署網站查定想報既班,去就近的體育館拎定報名表填好晒資料,在開始報名第一日早上8點半前,記住係「前」,in case人多要排隊,帶埋身份證親身去到報名處等報名,時間一到就遞表交錢,職員會俾返張飛仔你,就搞掂架啦。

康文署網站:www.lcsd.gov.hk

如果係第一次報名,應該唔難既,因為有優先報名權,但都要留意一班得25個名額,滿左就可能要等下一期啦。而已經上過既就要等開始報名後第二日先可以再報剩低的名額。

想淨係用健身室又唔想上一個月堂呢,可以報「正確使用健身室設施簡介會」並要通過測試啦 — 抽一日上個兩三小時的班,做份測驗卷答幾條問題,合格就得啦,應該唔難既我估(我都無上過),前提係要報到名,據說抽籤難中過六合彩。

咁我報左邊班?

我就報左星期一三五 早上7點的班,在離屋企最近的體育館上堂,一共12堂,上夠10堂就夠pass,做完運動沖個涼就返工。睇研究話早上做運動可以早啲kick start 新陳代謝,接下來一整日都可以保持比較高的新陳代謝率,燒脂會快啲。至於咁早起唔起到身,係講意志架姐。岩岩開始個時我都覺得幾辛苦,不過,有決心,就起到。

咁有無用先?

Well, 係視乎你班個教練好唔好既⋯⋯基本上,一開波教練會教下新同學(即係我,其他同學都已經來慣來熟)使用器械的正確姿勢,講解下點樣做、做幾多就夠咁樣,之後就自動波,教練係旁邊睇住有時會指點下姿勢咁。做幾多、做幾耐,都係自己決定。


聽講話啲機質素好參差啵。

咁應該無私營個啲Pure/Physical/Cali咁先進咁乾淨架啦(無入過去,淨係街外望過),不過康文署的都係正正常常,乾淨企理,用得到囉~某啲新啲既體育館仲再靚啲架,加上依家實行配額制控制人流,時票HKD$14一個鐘任玩,月票都係HKD$180,What else can you ask for?

之後仲使唔使繼續keep住報班上堂呀?

如果你會固定時間地點定時定候去做Gym,又俾你咁勁再次報到名啵,報班都係HKD$75,確係比買月票還要抵!但如果prefer 彈性時間想去就去既、又想去下其他康文署gym,月票就岩用啲。


正在努力做運動減肥,希望兩三個月後寫多篇減肥誌,分享下心得啦,成功的話…哈哈哈,會成功既!俾啲信心自己!Hush!

1 則留言: