2016年6月9日 星期四

〔倫敦〕英國預付電話卡 Lebara mobile.機場有售

不能上網會死症後群 之 解藥 - Prepaid SIM Card!倫敦機場買sim card。

倫敦希斯路機場T5 WHSmith有售
外遊時保持上網對好多人都好重要,我亦唔例外。有人會租wifi eggs,有人會係香港買定上網卡,又或者來到當地開一張prepaid sim card 預付電話卡,去英國的話好多人會選擇來到出一張pay as you go的sim card,平過係香港買,so do I!

當然,如果唔想來到英國都比誠哥賺你錢,唔用 3uk,還可以選用 lebara mobile - 一家英國本土網絡供應商。


點解要推介lebara呢?主要係因為3uk的pay as you go sim card在機場買係貴啲既,當然個£20 package係多啲data,不過對我來講Lebara已經夠用。

包裝背面有有效日期,記得睇清楚!
在WHSmith順手買埋 £10充值額,同職員講要增值幾錢,佢就會print一張有PIN Number的單據俾你。
跟包裝內指示set好APN,幫sim card充值亦好簡單
Lebara有提供不同的plan,例如「all in £10」就包括了500分鐘國際通話、本地通話500分鐘以及1GB data, 對於一般遊客、或者好似我咁留一個星期左右的,應該好足夠。辦理方法一係可以上官網set up,一係send 短訊到38885,all in £10的code係「A101」。

官網: www.lebara.co.uk

Factbox:係去倫敦班機上的in flight雜誌度搣左張coupon,有免費sim card拎(但就咁買應該都唔貴,或者係官網都有得register拎free sim card),然後再充值 £10。除了上網,打電話返香港都好抵用。

解決了上網問題,就係時候正式出發啦!查看更多關於我在倫敦半玩半工作的分享- click here


延伸閱讀:



更多關於我在倫敦周圍逛的分享-16.短訪倫敦

其他歐遊旅程:

沒有留言:

張貼留言