2016年6月8日 星期三

〔德國美食〕慕尼黑餐廳推介 滋味肉丸 Zwickl @穀物市場 Viktualienmarkt

在德國這七天,終於遇上一間我會用「嗚呀!好好食!」來形容的餐廳。(喊出黎)

餐廳正門(攝於未開門時)
如果你有朋友去過德國,不妨問問佢德國有乜好食,好可能佢會答你:「無,德國啲野好難食。」which is true,我在當地遇到一個由廣州來德國定居了十幾年的家庭,都係咁講。


見我寫左咁多地方都無用特登開一篇文推介下德國的餐廳,就知道稱得上好食的德國菜真係少。無錯,德國菜係好有特色,但有特色唔等於好味。唔知你覺得德國菜係點架呢?我個人覺得德國菜特色在於「鹹」- 啲肉真係幾鹹幾重口味(大誤)!

這一天,在市中心的穀物市場 Viktualienmarkt,我終於遇上可以用「美好」、「嗚呀!好好食!」來形容、值得開一篇文章寫的一餐。(我食夠燉到老晒的豬肉和烤到硬掘掘的豬手啦吼!!!)呢一份感動,我一啲都無誇大,因為如果唔係呢一餐已經係在慕尼黑/德國的最後一餐,我絕對會再回來食多次!

預先已book了枱,被安排到門口旁的小高桌
餐廳室內面積不大,裝修少少工業mix 復古風,大約可以坐20人,室外再有設餐枱櫈。

先來一點drinks
是日special之一:煎三文魚 Pasta - 魚皮煎到卜卜脆
燈燈燈櫈!Zwickl的signature dish!好好食的肉丸!
餐廳招牌菜就係呢個 Zwickl-Pflanzerl,即係meat balls (pork and beef),亦是傳統巴伐利亞菜 but with a modern twist,肉質結實、肉味新鮮,醬汁無出面既咁鹹,右邊的薯仔沙津酸酸的好開胃,係我在德國食過最「淡口味」的一道德國菜。畫龍點睛既係上圖右上角個兩種home-made芥末醬,不止配肉好食,我媽還挖了不少配她那煎三文魚(笑)!

侍應服務專業,菜單價錢合理,是一家高質、有創意的餐廳。如果再來慕尼黑,還會再來食呀!強烈建議去之前要訂枱。


Zwickl - Gastlichkeit am Viktualienmarkt
地址:Dreifaltigkeitsplatz 2 | 80331 Munich, 80331, Munich
餐廳網站:www.zwickl-muenchen.de


穀物市場Viktualienmarkt附近有咩景點?
〔德國慕尼黑〕新市政廳 | 地窖餐廳|德國豬腳



延伸閱讀:

德國荷蘭12日春遊紀事2016: 行程概覽準備篇

慕尼黑景點:



2019年再遊德國:



沒有留言:

張貼留言