2018年1月8日 星期一

〔墨爾本〕24 hours in Melbourne + 餐廳推介

星期天的墨爾本,24小時的空閒時間,到底去邊度好?(長文慎入)

Brighton bathing boxes
Qantas紅眼機來到墨爾本,一踏出機場,攝氏12度的涼風輕輕吹過,我深呼吸左一下,勁爽(梗係啦香港個時成30度),第一次來到澳洲,勁勁勁興奮!

趁住第二日先開工,我就周圍行下。又由於我無乜點plan過就黎,所以都係去最近、最出名個啲景點 — 即係Queen Victoria Market、Brighton和唐人街



未去之前就搭機場巴士Skybus去酒店放低行李先,呢次住係Punthill Manhattan, Melbourne,係一間Serviced Apartment,地點超級市中心、又方便又靚又好住,好推薦!

Apartment的客廳
好快寄存完行李就由酒店搭電車去Victoria Market,由於兩個地點都係free tram zone入面,搭車唔使錢!

星期日的Market好熱鬧!其實Victoria Market shopping就真係無乜好買,好多野都係淘寶質素,不過睇下當地出的新鮮生果、手造肥皂、超級遊客手信類的東西,買少少都開心既~

Victoria Market 的其中一部分
買菜market
新鮮水果
呢度其實好大
啲野其實都係生活用品、衫褲鞋襪個啲
係Market行左個幾鐘,我肚餓啦!

由於擔心一個人食一打生蠔會肚痾,我唯有抱憾咁睇住啲勁平勁抵的生蠔說「不了」,我最先買左盒士多啤梨,入廁所洗乾淨,然後搵啲飽肚啲的野食個時好快咁碌電話睇睇幾個其他人寫既blog,午餐買左某blog推荐的Porchetta Roll,即係烤豬肉包,伏左。個包凍既,一啲都唔好食,浪費左我成舊水港紙。

一個人點食呀?!
生蠔隔離有個foodcourt
Porchetta Roll,伏左
士多啤梨
最後臨走個時去買左包doughnuts,呢架doughnuts美食車勁多人排隊,我諗應該好出名,A$5.5 一包5粒doughnuts,一咬落去成個嘴都係糖!入面啲士多啤梨醬爆左出黎!嘩~勁甜囉!!我feel到我d血糖勁飆升~我就唔係好覺話好好食,麻麻地好甜的甜品既。

Doughnuts
成口都係糖
呢個上午好快咁行完Victoria Market,有點累,就返酒店check-in先。在酒店瞓返兩個鐘,張床超級舒服唔捨得醒,不過我又出發啦!去Brighton!

英國有Brighton,澳洲都有!交通:由Flinders street station搭火車去Brighton站漫步行去Bathing Box(其實直接去bathing box係Middle Brighton站近啲),再行去Middle Brighton搭火車返市中心~

延續閱讀:英國Brighton遊記 - 〔英國布萊頓〕倫敦快閃 Brighton 一天遊(市內篇)

Brighton Beach,沿住緩跑徑向Middle Brighton慢慢行
呀!大海呀!
中間經過個觀景台,叫Green point
我來到已經開始日落,所以就留到睇完日落為止啦~
由Brighton站行過來都okay,都係半個鐘咁上下
其實好大風,好凍呀!
咁岩有人開左個box,原來入面好似個客廳咁有梳化有盛
勁得意的Volkswagen
扮下chok
影Bathing box又點少得澳洲的標誌?!嘻!
靚靚的日落,不過得我一個人睇⋯⋯
日落之後返到市中心去左唐人街食晚飯,天氣咁凍好想食熱辣辣的食物!結果係食山東餃子⋯⋯餐廳名叫「山東媽媽」。

幾好食,不過墨爾本有更好食既選擇
其實呢間「山東媽媽」都係Timeout推介
最後,我仲去左QV,行Woolworths超市買Lanolin Oil Cream和木瓜霜,去到呢度就完結左我在墨爾本free time的一日。

其實我在墨爾本逗留左好幾日,有兩間超級推介的餐廳,不過兩間我都係和同事去,無影到相。有緣的話,大家去試下啦~

  1. 唐人街的「小籠館」 - 呢間勁出名,門口長期排長龍,我和同事閒日晚上去都等左20分鐘咁上下,呢度的小籠包係勁.好.食!暫時係我食過最好食的小籠包,沒有之一,好食過鼎泰豐,而且價錢唔算貴。
  2. Hosier Lane的「MoVida/ MoVida Next Door」,兩間店都係毗鄰,我地係食MoVida Next Door,比較chill啲、casual啲的setting,食西班牙野,算係中上價格,都係好好食~我地其中一道菜叫Pulpo,即係八爪魚,正呀!!!

延續閱讀:

〔飛行報告〕澳洲航空 QF30/29 香港來往墨爾本 搭乘分享

〔墨爾本〕酒店推介 Punthill Manhattan, Melbourne

沒有留言:

張貼留言