2018年2月8日 星期四

〔墨爾本〕酒店推介 Punthill Manhattan, Melbourne

我在墨爾本溫馨的家 – Punthill Manhattan, Melbourne。

在墨爾本出差幾天,入住了一家我覺得好好的酒店,住宿屬於serviced apartment,有廚房有洗衣機,酒店房間空間極大,地點位於市中心的free tram zone內,Victoria Market都係10分鐘tram距離,步行去Flinder Station都係5分鐘,而且淡季來講價錢算係好相宜。

客廳


廢話少說,我都係出圖啦。

一入門口的走廊
Open kitchen
工作枱
客廳
超舒服的大床,完全唔想起身
洗手間連洗衣乾衣機
有浴缸,不過我都係淋浴多

衛浴用品
係暖笠笠的發熱燈呀!曬熱d衫勁正!
呢間酒店房間又大又靚又乾淨,有廚房仲有洗衣機(!),底層係個gym,雖然我都無用,設施都好正常,仲有!我要強調張床我瞓得勁舒服,完全唔想醒,勁開心~地點來講附近都係甲級商廈,對我呢啲來出差的人相當方便,搭電車亦好快去到其他景點/地方,甚至回程搭Skybus都係好方便咁行到附近的Mercure就可以搭車。

唯一唔好的地方 - 無早餐,所以我係每朝起身過酒店對面楝商廈地面個層好多cafes餐廳foodcourt個度食早餐。

Verdict: 下次再黎都想係住呢度!

利申:公幹自己係expedia度book酒店,2017年6月入住,每晚約HKD1,000左右連稅。


延續閱讀:

沒有留言:

張貼留言