2017年11月23日 星期四

〔飛行報告〕澳洲航空 QF30/29 香港來往墨爾本 搭乘分享

飛澳洲不可以坐廉航,是常識。

QF30 紅眼機
博主近況:剛剛過去的10月實在太忙,其實未來一年都會忙緊自己人生大事(哈哈哈哈係呀我和呀寶結婚啦!),不過會盡力更新個blog,或者學下wow谷友又寫下結婚野?

Anyway寫左呢個飛行報告先!今年6月,我去了墨爾本公幹一星期,老細好last minute先叫我出發,我都係求求其其邊間平啲就飛邊間,所以我揀左Qantas - 澳洲航空。

話說男朋友呀寶同時又係去澳洲,不過係揀新加坡的Scoot,價錢係平,平成半,但時間長多過一倍,(香港直飛墨爾本,係9個半鐘頭就到,Scoot連轉機係24小時、24小時、24小時喎!!),仲要質素麻麻。

Qantas - QF30 - A330 - Econ - HKG-MEL

flight date: 17/06/2017 20:10 HKG - 0740 MEL

Check-in: T1 check-in無問題~然後又去左信用卡飯堂Plaza Premium Lounge食魚蛋粉,拎支水(不過支水唔帶得上機),就準備上機啦~

今次條隊唔算長
食飽飽

唔拎得上機的水,唯有上機前飲左佢補充水份

我來啦墨爾本!!

my seat
legroom如上
隔離左右(未上晒客,其實班機好爆)
上完客,我左邊係坐左一位相當大隻的老外,但我都唔覺得好迫,非常好,Approved。食完野上到機坐左係度,無錯,我又開始眼瞓啦~然後起飛個下我真係瞓著左。

在我瞓得朦朦朧朧之間,驚見有靚仔空少派飯,大家知唔知邊個係Artem Ansheles(俄羅斯小鮮肉)?呢位空少就係咁上下style,仲要戴眼鏡,仲要再靚仔啲,嘩我即刻醒左,精神一振!振左5秒,我又變頹返縮返入自己個位,因為我真係好眼瞓。

澳航的服務質素都好Australian,好好客,派緊飯會同你傾下計,幾輕鬆。不過如果你係坐後排啲,可能你要等一等,因為佢地唔係好快咁派派派。

電影選擇都唔錯

Menu
雞飯
有誠意的耳機
restroom time - clean!
早餐係熱辣辣的雞卷(好似係雞我唔係好記得)~茶係white tea~
好興奮!第一次黎澳洲!!

有乜感想?幾好幾好。時間好、價錢okay、服務都唔錯,坐得幾舒服。

會唔會再搭?淨係就住澳航的空少質素,我都會再搭。(點頭)

經過一星期努力工作,雖然墨爾本的冬天真係好舒服到唔捨得走,不過又係返屋企啦~

回程

Qantas - QF29- A330 - Econ - MEL-HKG

flight date: 23/06/2017 10:20 MEL - 18:00 HKG

check-in 
我本身回程機好少會做online check-in,一向都係直接到機場,不過一早來到睇到條龍咁樣,即刻check下有無得online check-in,先發現原來根本無得做(我去程其實都無online check-in過,定係我蠢搵唔到點做?),結果排隊排左勁耐,本來預鬆左時間check-in完食個靚早餐,依家只能快快趣塞個火雞卷就算⋯⋯

勁好天
唔想走
我面對現實了
返去了
今次我無瞓覺(好少有),睇Emma的Beauty and the Beast
Welcome drink, refreshing~
Lunch
食完lunch一排,空姐會出黎serve一輪drink,我叫左杯朱古力,原來會come with棉花糖!!!

臨落機前小食,好食呀個炒麵!!

澳洲航空Qantas:www.qantas.com


延續閱讀:

在墨爾本:
其他飛行報告:

其他精彩旅程:

1 則留言: