2017年6月26日 星期一

〔台北〕投奔北投20小時

溫泉、拉麵、地熱谷。

北投地標 - 地熱谷
台北之旅首站。頭兩日(其實前後24小時都無)安排左來北投浸下溫泉、hea行下景點。


由於搭飛機到埗時已經係中午時間,由入境(入境真係排好耐隊囉唉)到出台北市中心食lunch寄放行李再入北投,已經係下午4、5點的時間。我地係北投留宿一晚,預定了泉都溫泉會館的三人房,酒點地點好方便,一出捷運過條馬路就係,除了酒店樓下係超市,對面亦就係北投公園。

講下北投景點先 - 因為比酒店吸引好多 lol (笑)

北投係台灣著名溫泉區,在1896年一個日本商人就係北投開左第一間溫泉旅館,正式開始台灣的溫泉史和文化,當時亦正值日治時期,所以在北投、甚至整個台灣,到處都可以睇到日本文化的影響。

主要的景點包括地熱谷、溫泉博物館和公共溫泉浴場、足浴池,其他的視乎大家的興趣啦。

北投景點係晒度
以自然為設計靈感的北投圖書館
沿馬路行到北投公園盡頭就係地熱谷
傳來陣陣硫磺味、一陣蒸氣吹過,你可以明白呢度點解又叫「地獄谷」
根據偉大的維基,地熱谷是一處硫氣及溫泉的出口,位在台灣北投中山路的陽明山山谷窪地,當地人又稱「磺水頭」或「鬼湖」,因長年蒸氣瀰漫、熱氣騰騰,使人聯想成恐怖的地獄。早年亦曾有遊客失足跌入高溫泉水中,被活活燙死,因而另有別名「地獄谷」。在日治時期,地熱谷被評為台灣八景十二勝之一,有「磺泉玉霧」美譽。

地熱谷的泉水屬酸性硫磺泉,水溫高達攝氏90度,水質清澈且呈微綠似玉的色澤,俗稱青磺泉。水中酸鹼度達PH值1.4~1.6,腐蝕性極高,因此不宜久泡。

跌落去真係一獲熟......
其實幾靚,水色好靚,又陣陣「仙氣」咁 - 吸多幾啖就真係升仙啦
以前應該有比人浸下腳,但呢個位其實啲水應該仲係好熱,而且硫磺濃度好高
溫泉又點少得溫泉蛋
10蚊台幣一隻蛋又唔係貴,味道無特別,但入面蛋黃熟的程度係perfect。
來到北投溫泉博物館
一睇就知係日本文化啦 - 係浸溫泉客人休息的大廳
女人浴堂
面積比較細
男人個浴池點解成個遊泳池咁?
以上兩個重點景點都係免費既,溫泉博物館主要講下日治時期溫泉文化的發展,我覺得在北投中比較有趣的景點,而下面的千禧湯呢就要收費既。

千禧湯
收費
由於我已經訂好溫泉旅館,所以無入到去千禧湯,我地亦有到訪最就近的一個免費足浴池,諗住未checkin住都有得浸下,點知關閉左維修。Anyway,而我們在北投食既唯一的正餐 - 晚餐就食自稱為「北投名物」的滿來拉麵。

「北投名物」呢個朵就唔係我話既,就住門口的人龍 - 咁應該真係好「名物」啦
我地都加入排隊
menu
其實店家還有另一鋪面,你願意的話可以載你到2號店食,都係好近的車程。
但係我就係想係本店食
非常日式的裝修
海鮮拉麵- 大大碗好抵食,味道亦okay
我地三個人叫左3個麵,再加啲小食
飽到上心口
終於講到酒店啦 - 泉都溫泉會館

酒店外貌
三人房 - to be honest,乾淨整齊已經唔錯,床 - 唔覺話好舒服,又唔係好差既
其實酒店地點方便、房間乾淨整齊、職員服務友善,我覺得算係咁,比起其他附近酒店又唔算好貴,但酒店設計設施的確比較舊,舊都唔緊要,可能因為係溫泉濕度高的關係,走廊和房間都有一陣噏味,呢個比較難受。 

正正常常、應有盡有既。
其實配套一應俱全、溫馨提示好貼心既
個溫泉浴缸比想像中細
毛巾與洗手盆
溫泉介紹 - 呢度屬於白磺溫泉
開水浸啦!
根據房間內的溫馨提示浸下休息下、浸下又休息下,都okay,但無想像咁relaxing。我有一刻覺得好似無必要租一晚酒店房來浸溫泉,可能我太念念不忘再前一年去箱根浸溫泉的爽啦。

噏噏地的走廊
晚上的酒店外貌
早餐的地點 - 早餐真係一個敗筆。我都費時影啲食物,因為真係唔好食,當填飽肚走人算。
factbox:經Booking.com預訂泉都溫泉會館三人房,一晚房價TWD3,360。

北投值唔值得去呢?值得。咁值唔值得去兩日?如果你純粹係hea、又或者情侶來度假、又或者訂了高級溫泉酒店,就okay既。我地想來睇景點既,在北投住一晚加周圍行下,就覺得夠有突啦(其實抽一日日間過來就可以了)。

旅遊日期: 2016年12月27-28日


延伸閱讀:
台北五日四夜行程:
Day 1:香港飛台北 - 台北車站 - 北投
Day 2:北投 - 中正紀念堂 - 台北101(〔台北〕到此一遊101. 鼎泰豐
Day 3:食養山房(〔台北〕汐止食養山房.只緣身在此山中)- 士林夜市
Day 4:(〔台北〕跑馬看花一天團.野柳九份十分 with KKDay
Day 5:台北車站 - 台北飛香港(〔飛行報告〕中華航空 CI915 台北往香港 A350 搭乘分享
住宿:〔台北酒店〕旅樂序站前館.美好的一天由早餐開始

其他精彩旅程:

沒有留言:

張貼留言