2017年6月11日 星期日

〔台北〕跑馬看花一天團.野柳九份十分

嘩~不止是走馬看花,是跑馬看花。

野柳地質公園
帶住兩老去自由行,對一個唔識揸車無得自駕遊的孝子來講,真係好大挑戰。所以,我地都係交比專業人士 - 導遊~
曼谷去水上市場之後再一次參加KKDAY的一日團,拼團去野柳、九份、十份這些景點,台北車站集合就可以,非常方便,如果自己去的話太花精神時間處理交通了。

當日我們在酒店施施然食個靚早餐(旅樂序的早餐真係好好食!),就慢步去台北車站東三口集合。好快搵到KKDAY個牌,職員再direct我地去搵導遊,等齊人就出發。

我地個團大約40人,還有外國人join,但導遊都係講國語
架車都幾舒服。
由於係拼團性質,所以我唔太清楚係咪個個團都一樣 - 至少我當日個團比現時KKDAY所寫既行程密好多,chur好多,多左好幾個景點。(有可能太多人投訴行程太趕,所以後來有修改行程啦~)

anyway,fyi,以下係店家list出來的行程: 
0830 臺北車站東 3 門門口 〉野柳(約停留 60分鐘)
〉陰陽海(約停留10分鐘) 〉十三層遺址(約停留10分鐘)
〉黃金瀑布(約停留10分鐘) 〉九份老街(約停留90分鐘)
〉十分老街-放天燈(約停留60分鐘)〉1700 台北車站
(實際上我地仲多左兩個景點 - 黃金博物館和猴硐貓村)

旅遊日期:2016年12月30日

Factbox:This is NOT SPONSORED. 當時團費為每人台幣900,即係大約港紙230。野柳、黃金博物館門費需另外自付,餐飲亦係自費,團費基本上都係包交通車錢和少少講解咁啦~

由台北車站去野柳需時1小時
海岸線係幾靚
野柳係海岸地質公園,位於台灣北海岸,主要係來看因為海浪侵蝕、岩石風化等造成的自然奇觀,最出名的一塊石就係「女王頭」 。

和女王合照當然係要排隊的
等左十幾廿分鐘啦
好快好快影影影 - 閃!
基本上因為得一小時的參觀時間,排得黎影完女王頭就已經係時候慢慢行返去上車點,所以無行晒整個海岸公園~

Anyway~又好快繼續行程,來到黃金瀑布~

黃金瀑布
在前往黃金瀑布的路上係會經過陰陽海和十三層遺址,遠觀囉~
(因為反正你近睇係睇唔到啲乜 - 陰陽海即係個海有兩節色一深一淺咪陰陽色囉/十三層遺址又叫水湳洞,係荒廢左的日治時代礦場,亦被稱為台灣的「天空之城」)

黃金瀑布所在的地區- 金瓜石- 位處一個礦脈地帶,不過唔好諗多左,黃金瀑布入面唔係黃金,純粹係氧化左變黃的礦物質。附近有好多小社區和礦場遺跡,是長年以來發展的歷史痕跡。

來到黃金博物館,都有好多講當地礦業的事跡,不過遊客來到主要係摸一摸呢舊金。

摸一摸,財氣自然來。 
群山包圍的金瓜石
咁就完成左上午的行程,呢個時候梗係要食lunch啦~行程安排左去九份食飯,但係實在太多人去啦,條路又窄,結果塞左接近一個小時的車先去到個停車場。

注意:九份個旅遊巴停車場係距離九份大街好一段距離,是要行長命樓梯的,有長者同行者要留意。

人多到痴左線
魚丸伯仔 - 幾好食喎又
塞完車塞人
所以好求其食完lunch,再行左一小段路就再行唔到啦,迫到好想走。

臨走前食多個甜品先 - 暖笠笠的芋圓
下一站:猴硐貓村

猴硐村
對於帶住兩老的我,來到猴硐真係出晒事。中因為修路問題,旅遊巴泊左係好遠地方,距離貓村係20分鐘步程,係普通人的20分鐘喎,來回40分鐘喎,我兩老行得慢甩晒隊,好彩無走失唔見,不過就無真係行到貓村個位,得我行得快啲,他們在火車站參觀時我就衝去對面的貓村睇下有咩睇啦。

火車站
主人-friendly的隧道天橋
天橋外貌
主人都費時啋你
好多有關貓的deco裝飾-
但貓就唔係見到好多,5隻手指數得晒,可能貓貓覺得凍唔出黎啦,或者佢地唔中意我 (哭)
猴硐這一站,扣除來回上車的時間,我應該在貓村呢個位置只係留左大約十分鐘都無。

又係時間關係,來到最後一站 - 來到十分當然要點天燈啦!

無錯-「2017 去多啲旅行!」
寫寫下期間有火車埋站~
我們光顧個間叫「吉祥天燈」,留意到有位後生仔職員特別識影相,當你要點火升起個天燈個時,佢會叫你擺十萬個pose,務求影晒天燈的四面,仲幫你拍埋片影天燈升天個一下時刻,其他人都無咁用心。難得來一次十分,我們亦請他幫我們的點天燈過程影相留念。

去啦!
心想事成!
全盛時期的十分會有幾多盞天燈升空呢?
仲有煙花添!
最後,就係正準備回程返台北車程的時候,我地被告知間旅遊巴壞左零件要維修,要等多一小時先有車返台北,我們就在十分求其搵間小店餐廳食飯,食物唔好食都算,服務真係...等左勁耐(我講緊半小時以上的時間)先上到食物,不禁燥底左。

返到台北車站已經晚上8點多,就在台北車站二樓,再!食!過!!

後感:行程好趕,跑馬看花。

註:現時在KKDAY上此路線已刪減了部分景點,實際行程可參考以下連結:  【沿著平溪線去旅行】野柳九份十分拼車一日遊


延伸閱讀:
2016 台北五日四夜行程:
Day 1:香港飛台北 - 台北車站 - 北投(〔台北〕投奔北投20小時 
Day 2:北投 - 中正紀念堂 - 台北101(〔台北〕到此一遊101. 鼎泰豐
Day 3:食養山房(〔台北〕汐止食養山房.只緣身在此山中)- 士林夜市
Day 4:(〔台北〕跑馬看花一天團.野柳九份十分 with KKDay
Day 5:台北車站 - 台北飛香港(〔飛行報告〕中華航空 CI915 台北往香港 A350 搭乘分享
住宿:〔台北酒店〕旅樂序站前館.美好的一天由早餐開始

其他精彩旅程:

沒有留言:

張貼留言