2017年7月2日 星期日

〔飛行報告〕國泰航空 CX524/505 香港往來東京 搭乘分享

終於寫到本地薑*的航空公司啦!

波音777-300 - 如此難過的一程凌晨機 

寫左好幾份飛行體驗,今次終於到國泰啦!過去兩三年間,其實都有搭好幾次國泰,最近這一次在今年4月時間我出差到東京,來往呢個不少香港人的「家鄉」,有budget就梗係坐返號稱Premium services的因航**啦。




為了善用時間,我都係揀左凌晨機去,晚機返。我發現好多時都會自己揀搭red eye flights,尤其long haul,好彩本人的技能之一係好容易在飛機上瞓得著,所以即使係落機直踩都無乜大問題。

Cathay Pacific - CX524 -Boeing 777-300 -HKG-NRT

搭乘日期及時間:2017年4月23日 0100 HKG - 0620 NRT(成田)

出發當日朝早收拾好行李就斯斯然在屋企hea到食完晚飯就出機場啦。又係好快咁check-in,入禁區,我又來到信用卡飯堂食魚蛋粉啦。由於閘口係31號,就去左近40號個green market。

呢次竟然唔使點排隊
是為第一餐宵夜-魚蛋粉 again
回想15年去東京玩又係飛成田,我又返黎啦~
其實次次出差都想留多一陣stay behind,但又諗多一諗,都係想留返同屋企人朋友一齊再來玩開心啲。

比我遇上最唔好坐的座位設計
根據seatguru,呢款機經濟艙座位闊18.2吋、長32吋。
最大的問題係,as you see,無得將椅背向後傾斜,你只可以向前slide,如果長途坐呢款機,真係喊出黎。

一行10個位,走廊窄到呢
Legroom少得可憐
表示好眼瞓的我係無理過個entertainment — 直接熄左個mon就瞓覺
小枕頭與毛毯
是夜第二餐宵夜 - 凍冰冰的餐盒+我的最愛VLT
呀,仲有電掣。
好快咁食完宵夜,我就準備瞓啦。話說坐在飛機左手邊的我後2行的右邊坐左一個有2個小朋友的家庭(非本地人),年紀細啲個位小朋友(我估應該得1歲幾要媽媽手抱)由起飛開始係咁喊,喊到食完宵夜都仲喊緊……真係喊左好耐,喊到我頭都有少少赤……其實我唔明除左探親,有咩事父母要帶咁細的小朋友搭飛機去咁遠旅行呢?我明一家大細去旅行可以多啲共同回憶呀嘛,不過有年紀咁細的小朋友同行的話,最好就唔好揀搭凌晨機啦,你辛苦,大家都辛苦捱眼瞓,何必呢?

而且,有什麼比在飛機上有BB喊更慘?無錯,就係兩個BB一齊喊啦!哈哈哈哈哈哈哈哈……

結果,其實我最後都係瞓著左,因為實在太眼瞓,你點喊都嘈唔醒我架啦!到我醒返,窗外個天已經光光地,準備降落成田機場啦,降落時當然好合理地BB們仍然會喊,仲加埋第3個添!

一到埗就衝出去入境啦。通常離開香港去外地,我都會揀有咁前得咁前的位,務求最快入境,一架飛機幾百人,入境櫃檯就得咁多個,走遲啲都大排長龍。

有乜感想?淨係計張櫈,已經輸左。宵夜凍冰冰,點搞?想舒服瞓一覺到目的地,真係要求好高咩?不過,作為full service carrier,overall服務都仲okay既,而且班次頻密航點多,始終都係國泰的優勢。

會唔會再搭?衝住我仲係菠蘿會友,都會既。不過盡量唔搭呢款機型囉。(點解唔揀JAL?貴兩千囉哈哈哈)

= 到左成田 = 

好快都講少少機場交通呢 :由於我住東京站附近,就揀左搭JR的N'EX,都係去JR的櫃檯排隊買車票,用Passport + 4,000yen就買到專比外國遊客來回機場的N'EX車票。亦好彩我早出到來,遲15分鐘已經出現人龍啦。還有時間去買個飯團做早餐,去廁所洗個臉,再去上車。FYI - 京成Skyliner的櫃檯係開早上7點半。

我唔係講笑 - 長長的人龍
N'EX
又闊又舒服
1小時咁上下就到東京站啦
= 走人啦 = 

同場加映 - 回程 CX505 東京往香港
2017年4月26日 1830 NRT - 2025 HKG

由於個機種係一樣都係波音777-300,我就無影個位啦~

揀左呢個位真係好失敗
由東京返香港的航線,係有機會經過富士山既,但係要係日頭機、坐右手邊窗口位先有機會睇到/影到呢座日本聖山既。好似我咁接近日落先起飛已經機會好微,加上我柒左揀了坐右邊機翼位,而班機delay埋,起飛個時都已經完全日落啦,就乜都睇唔到。

雞薯蓉 - 其實幾好食
除左張櫈仍然係無得挨,晚餐和睡眠質素係好左既 - so, a happier flight? Yes!

好彩上機前食左個吉野家先!就係上機個閘口附近,我兩次搭505都係同一個閘口;
爭啲同個職員講廣東話叫「大牛飯!」
Factbox:4月底東京CX來回機票為大約HKD$3,800,連稅。

來到東京得一日free time 去左邊?我去左新宿御苑 - 下一篇就講我如何抓住櫻花的尾巴,還有食午飯的蟹道樂

*香港航空母公司係海南航空,唔算係本土,okay?

**因航:東方報業集團每次報道國泰航空的負面新聞時,多數以「因管理不善而在全球最佳航空公司排名榜由冠軍跌落第三位的國泰航空」(或類似字眼)作稱呼,部份網民戲稱東方報業幫國泰航空改了公司全名,簡稱「因航」。


延續閱讀:


其他飛行報告:


其他精彩旅程:

3 則留言:

  1. 唔知宜家CX524架 777 係咪仲未翻新機倉?如果坐到呢d位真係搭ANA算

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年4月搭CX505個時都仲係呢隻機型,真係睇你好唔好彩~

      刪除