2017年7月9日 星期日

〔大阪東京〕去到邊都要食蟹!蟹道樂 かに道樂

古有劉備三顧草蘆,今有我三顧蟹道樂。

話說,最近三次去日本(大阪和東京)都有去食蟹道樂,午餐、晚餐都食過,真係可以寫返篇經驗談了!其實日本食蟹最應該去北海道,不過唔緊要啦去蟹道樂都唔錯啦。

大阪道頓堀本店
最近一次我到東京工作,提早少少到偷多啲時間去玩去食野,個日的午餐就決定左要食豪啲,就去左食新宿的蟹道樂啦。新宿有兩家,我去的係新宿本店,就咁walk-in。


我又黎啦~
由於得我一條友,其實好快就有枱比我,回想第一次來呢家店食晚餐我和家人足足等左1個小時,等到餓個肚多啲位裝野食哈哈哈!

叫左呢個「華之舞」set,3,500yen連稅。
來蟹道樂都好推薦去食午餐,抵食啲,但當然晚餐就更多野食啦。自己一個人來食真係好寂寞,不過原來會一個人來的又唔止我一個,仲有好幾位女士(唔明點解得女人先會一個人黎食蟹道樂!?!?可能男人都淨係去食松屋?)

嗚呀生熟蟹腳都有
又令我回憶起當年第一次自己去韓國機張食蟹,又係一條友叫左一大隻,自己砌晒成隻飽到上心口,勁新鮮勁好食又抵。不過蟹道樂淨論蟹的新鮮度就唔及機張,但勝左多花樣,有唔同用蟹做的料理款式,而且餐廳環境一流,坐得又舒服,尤其推介一家大細去食。

好豐富,有沙津有炸物
蒸左廿分鐘的飯!剛剛好,蟹唔老,飯勁香!
筷子托都係蟹!
甜品雪米糍,好食!
雖然得我一個人,慢慢嘆呢餐午飯,食左個幾鐘,好enjoyable!

另外分享埋大阪道頓堀總店,就係上年尾個時同閏密們去大阪時食的其中一餐午餐。大阪總店我們先在網上book枱,來到的時候餐廳安排包廂比我地,不過隔音就麻麻地啦隔離間房啲日本人唔知咩事勁嘈勁大聲(唔係鬧交)。

大大隻招牌長腳蟹
新鮮松葉蟹
無窗包廂
呢一餐叫既係「扇之舞」set,3,996yen連稅。

蒸既
烤既
我都好中意食茶碗蒸
芝士焗蟹當然亦好正
箱壽司
以上兩餐的相片亦只係部分的菜式,大阪和東京的食物水準都差唔多,個人覺得東京新宿本店環境更舒服,最重要係餐餐都食到好飽!

算唔算係遊客必食呢?我覺得一場來到都好推介食,畢竟二三百蚊港紙食個飽到上心口的長腳蟹午餐其實又唔算貴啦。


蟹道樂 かに道樂
網站:douraku.co.jp.t.at.hp.transer.com


延伸閱讀:



其他精彩旅程:






沒有留言:

張貼留言