2017年7月13日 星期四

〔飛行報告〕國泰港龍 KA946/943 香港往來西安 搭乘分享

係我心目中,港龍永遠都係一條龍。

這是KA943回程的A330,機尾仍然是四爪赤龍logo


話說,我人生第一次搭飛機(我都唔記得係n年前)就係搭港龍,我仲好記得個飛機餐係肉醬意粉,勁好食。事隔n年,光陰似箭,日月如梭,四爪赤龍連物種都變埋,退化左一條紅燒魚翅。



事源國泰上年revamp左港龍個brand,港龍(Dragonair)改名叫「國泰港龍」(Cathay Dragon),個logo由一條龍變成同國泰一樣的魚翅不過係紅色。據說背後的原因係要幫國泰增加區內,即係中國大陸,的品牌認受性,多啲大陸客知道國泰和港龍係同一個group,會多啲來香港轉機搭國泰(好似係)。但作為有記憶以來個人第一次搭飛機就係搭港龍的人,始終對條龍有一份情意結,同埋,龍logo 既非常合適飛中國market,最重要係霸氣勁多囉唔該。

而且,國泰的問題簡單啲講就係「高不成、低不就」,市場定位唔清晰,premium又唔夠premium,cheap又唔係cheap喎,呢個問題唔係將一條龍變魚翅就可以解決,反而開一條廉航線先可能係出路 (唔係我講既,係幾位有睇國泰 [HK: 0293]呢個航空股的分析師們講既)。

Anyway,係我決定去西安個一刻,就註定要與港龍重聚。

Cathay Dragon - KA946- A320- 香港飛西安

搭乘日期:2017年5月20日 12:00 HKG - 14:50 XIY 

紅燒翅A320
呢一日晨早順利來到機場,剛好和朋友係check-in counter前集合到,寄完行李就一齊去翠華食個早餐先。

我地呢次出遊組合相當有趣,係兩對母女一齊去旅行。早幾個月前,我和我媽買左expedia package先既,HKD$2,400包機+酒(7日6夜飛港龍住ibis),我朋友見好抵喎又夾到假就帶埋佢媽媽join我們去西安玩。

食完早餐就入禁區,因為我媽想斟啲熱水飲,我地就展開了尋找熱水之旅。機場禁區有好多水機,但熱水機就少見啲,最常去的應該係T1兩邊16號和4號閘口,所以亦長期排晒長龍。其實我地在前往上機的北衛星閘口途中,以及北衛星本身,都發現有熱水機,仲要無人排囉。

搭接駁車來到北衛星,這裡比我記憶中熱鬧,至少有Starbucks和duty free,仲有奇華。

閘口505
上機啦!同行有大量小學生(國際學校)去遊學團,去程回程都遇到佢地,依家啲細路真係幸福,我做小學雞個時究竟係度做緊乜?

本來我check in個時地勤姐姐話無晒孖位,安排左前後坐,上機後我問一問呀媽隔離位先生願唔願意同我調位,佢又無問題喎咁就得左,我地兩個坐返一齊啦。

張櫈唔錯幾舒服
細機 3-3 排列
legroom就咁多
無電視既
起飛無耐就派飯啦。派到我地個行的時候,已經無晒豬飯,由於我媽唔食雞唔食牛,無豬飯即係無飯食,結果空姐好好人咁叮左佢地個員工餐俾我媽,咁佢就有飯食啦。(回程時考慮到呢個情況,我訂左特別餐俾媽子啦,下文有講)

我個薯仔雞,okay啦
細機係無電視既,中午機又瞓唔著(環境太光),我又無download CX個app,用電話browser上佢個網都係睇唔到任何節目,所以只能玩電話game和聽歌。

instructions to entertainment (但都用唔到)
有位空少可能見我個樣好生無可戀咁玩緊2048,實在太可憐啦!!就主動提出借個business class部iPad比我,連埋隔音耳筒。就因為咁,我覺得港龍服務好過因航CX。

就係咁,我就有戲睇啦~~~
The Grand Budapest Hotel
我揀左睇The Grand Budapest Hotel,開頭以為係懸疑片,點知係笑片(笑)~30、40年代的hollywood glam再mix 印度風格真係幾好睇~

唔長唔短的三小時航程就帶我地來到十三朝古都 - 西安啦!

由於我們網上報的一天團係包接機的,所以我地聯絡返旅遊社安排,來到旅遊社櫃枱時咁岩走左一架車,職員話等下一架要30分鐘,結果我們等左足足1小時,追問了幾次終於等到車來接我們去酒店。來大陸旅行真係唔好諗住用香港標準和效率,你急佢都唔急,結果只會係自己生悶氣。

落機入境通常來這裡買大巴車票入市區
又估你唔到喎架車又幾舒服又大
大約1小時的車程就直接送到我們的酒店- 和平門成功ibis
回程個時我都係叫返呢架包車來機場,由酒店直達機場,人仔120元一程好抵!4個人都係每人30元,又方便過大巴!而且師傅幾好服務和有責任感!FYI - 機場大巴一程25元,要自己去鐘樓/火車站上車。

= 回程 KA943 =

西安咸陽機場離境大堂 - 其實無咩好行。
呢個好有趣,係Sleeping box,比錢可以入去瞓覺小休
還有大陸商場新興名物 - 迷你K房!!
入禁區過安檢都幾嚴,入到去都係賣西安手信的店,但無理由買包biang biang麵返香港煮,同埋西安的食物真係⋯⋯不了。去到閘口又一次見返同一班小學生,原來同一班回程。

Cathay Dragon - KA943- A330- 西安飛香港

搭乘日期:2017年5月26日 15:50 XIY - 19:00 HKG
(無記錯的話好似delay半個鐘)

A330
2-4-2 
今次有電視啦,但係個USB係廢既
legroom as shown.
走啦走啦 - 西安真係太熱啦!!
如果唔係食物麻麻地岩食,我其實幾鐘意西安
鑑於飛機餐有機會唔岩媽子食,呢次回程的飛機餐,我特登去remark左特別餐俾我呀媽,呢個叫Oriental Vegetarian,即係中式素菜,呀媽話幾好食,咁就okay啦,佢最緊要都係有haagen dazs雪糕食架姐。(以前試過book hindu vegetarian中晒伏)

Oriental Vegetarian
Regular 雞飯
繼續睇埋未睇完的The Grand Budapest Hotel
中國的錦鏽山河
有乜感想?幾好呀。會唔會再搭?會呀,返大陸首選啦。未來應該會再接再厲去其他中國的景點玩。

國泰港龍網站:都係CX - www.cathaypacific.com



延伸閱讀:

2017年5月.七日六夜.西安遊記:
Day 1 香港往西安〔飛行報告〕、(一日團旅行社接機) ; 回民街、鐘樓
Day 2 陝西歷史博物館 ; 大唐芙蓉園 ; 〔海底撈〕、大雁塔北
Day 3 【一天團】華清宮、兵諫亭、〔自助午餐〕 ; 兵馬俑、〔魏家涼皮〕
Day 4 【一天團】法門寺、〔法門寺素齋〕乾陵、永泰公主墓、〔西安飯莊〕
Day 5 華山-西上北下:西峰>南峰>長空棧道>北峰 - 玉泉院.開始夜爬
Day 6 華山-夜爬到東峰觀日台西安明城牆永興坊
Day 7 書院門、〔水盆羊肉〕、前往機場、西安返香港


沒有留言:

張貼留言