2017年8月15日 星期二

〔西安〕華山的日與夜.日行與夜爬.日行篇-Day 5.1

走壁長空驚魂道 遠看奇峰起雲湧

在北峰仰望華山
西安旅程的重頭戲,就係勇闖華山。

西嶽華山,武俠世界,金庸筆下的「華山論劍」有邊個唔識?不過今時今日來華山係唔洗用劍既!帶錢來就得啦!作為道教名山之一,華山除了有好多文人逸事歷史故事,亦有著好多關於修道練仙的神話故事,當然仲有好多道觀啦。

從地理學出發,作為「奇險天下第一山」,其實整座山都係同一舊大花岡岩,形態氣派,以「峻、秀、奇、險」聞名於世。華山有五峰:東峰朝陽,西峰蓮花,中峰玉女,南峰落雁,北峰雲台。最高點係南峰2154.9米,最矮係1614米的北峰,有兩條纜車索道由山腳分別連接到北峰和西峰。

我們這一天行程會先搭纜車「西上北落」遊覽西、南、北峰,晚上我和朋友二人會再次進山夜爬到東峰。


由於呢篇文好長好多相,我想先show呢兩張highlights~

小蒼龍嶺上西峰
坐在長空棧道上欣賞錦鏽河山- 其實唔難~
好!我地出發啦!

上午9點由酒店出發,巴士轉地鐵到西安北站,搭10點半高鐵,大約40分鐘車程到華山北站,再搭白牌車去游客中心,遊客中心內買入場票和前往西峰纜車站的巴士票,然後再搭巴士到西峰纜車站,再買纜車車票,再行10分鐘長樓梯,上到搭纜車個位,再坐30分鐘纜車吊到上山⋯⋯ Well,你終於上到華山啦!!!

好似機場的西安北高鐵站
大陸高鐵初體驗
高鐵行緊接近300km/h真係令我有d淆底
時間關係,我地一支箭衝入遊客中心,趕係大批團客之前買入場票。

真係未上山先斬你一頸血,放血放足幾百蚊人仔。華山入場收費見最底部的remark。

上車去西峰索道站
坐左半個鐘,來到山腳
左邊係可以比廿蚊人仔載你上樓梯的過山車設施 - 真係能夠搵錢的地方都會搵盡你
老媽淨係呢條樓梯都行到黑晒面
我明點解會有過山車係隔離啦

老媽表示已燥底
未上山已行十萬級樓梯
一架坐8人的西峰纜車
M字路線的西峰索道係真正的「又越過高山又越過谷」
嗚呀呀呀呀好高呀
石,全部都係石~
到啦西峰
佢地係西峰峭壁炸左個窿做索道站 LOL
終於終於到啦!!

上到西峰頂的索道站大約下午1點!一上到去就感受到山上的涼意,和肚子的餓意。即刻買個熱辣辣的雞蛋餅填填肚先,盛惠15元,來到山上,百物騰貴,物資都由挑夫挑上黎,肚餓就唔好計較太多啦。好快咁食完個餅,就正式開展華山的行程了。


小小一幅地圖
沿住路牌指示行,首先上西峰頂。


西峰南脊,名屈嶺,又叫小蒼龍嶺 - 行上去唔覺斜,係遠睇先覺好震撼 。

上面睇返落黎先發現原來山脊咁窄
練仙洞和翠雲宮
西峰上的翠雲宮,入去再上。
「劈石救母」就係呢度
識做生意的影相叔叔好多時已經霸左呢啲景點,等啲遊客要比錢先影到,不過如果你有大媽一樣的霸氣(我就無啦),係可以自己走上前影相走人,因為呢啲影相攤檔係do not own 個景點架!

爬上去就係西峰頂 
提提大家 - 一定要準備勞工手套!

西峰2086.6米
btw, 華山好多貓貓
好快又沿小蒼龍嶺碌返去,準備上南峰!

上南峰途中回望西峰,小蒼龍嶺真係好震撼
練仙又點少得煉丹爐
西嶽崢嶸何壯哉 - 李白
我詞窮啦總之視野廣闊,景色壯麗啦
來到最高峰 - 南峰 2154.9米!!
南峰上人頭湧湧,場面好混亂
還有要同南峰上的「華山論劍」合照真係要識把握時機,又係要同一大班大媽大叔和影相佬爭。(其實北峰頂都有一舊)南峰己經係華山最高點,由呢度就慢慢開始落去北峰啦,中途經南天門又當然要去會一會長空棧道啦。

南峰上又一座宮
開始落山啦
南天門
我來啦!!!長空棧道!!
懸崖勒馬呀施主!
長空棧道,為華山第一險道,係由幾條木板釘埋一齊、總共百餘米長的路,上下皆是懸崖絕壁,路的盡頭係一座小廟,叫賀老洞。

排隊先!

相金先惠30元,租條安全帶保平安先。(溫馨提示:記得戴勞工手套)

你條命就靠呢兩個扣啦
要先落一條窄樓梯先去到棧道。
條路窄到呢,來回都係同一條路,正所謂「狹路相逢」,長期塞人。最慘係我已經著好左安全帶,企左係落棧道條崖壁樓梯等左半個鐘先可以落到去。無錯,條樓梯只係幾十條不鏽鋼條插入崖壁架咋,要好好捉實條鐵鏈,所以勞工手套好重要,可以避免凍親對手同成手鐵鏽味。

我等左半個鐘啦,好凍好大風呀
由於已經比左錢無得返轉頭,吹左咁耐風手都凍僵嬲嬲地就決定影左張景點過膠相留念先,50大元!

我都覺得自己好勇,比50蚊影左呢張相~哈哈哈
終於落到黎~就係三條木板釘埋一齊
坐一坐先
開始慢慢移動
你睇下我幾輕鬆,其實腳震緊~
賀老洞
回望棧道
來到呢度,我深信古人一定係識輕功!而我就係「登上懸崖峭壁的女子」(電視劇武則天主題曲歌詞)!

由於來回都係呢條路,通常呢你去程係走入面,回程就要讓人地走內線,自己走外面既。
結果用了1小時才完成棧道。

出返南天門就繼續落山啦。當初誤以為北峰索道收下午6點,急急腳由南天門趕落去北峰,搞到時間上有少少緊張。我們沿住指示落山,其實走的都已經係比較容易和好走的樓梯,並非經最經典的登山徑「自古華山一條路」(稍後夜爬才是走這條),所以體力唔算消耗得多。

金鎖關
一堆堆鎖 - 有興趣就買個來扣啦
老媽來到擦耳崖
娘親以為華山係好似張家界咁山上會有電瓶車,完全當我兩三個月前叫佢訓練體能係耳邊風,實在太天真了。結果,作為孝子的我幫娘親揹背包,佢一路落到擦耳崖就係度尷尬笑。(有趣的是,返到香港問返娘親,整個西安行程中佢最鐘意的景點竟然都係最辛苦的華山,鐘意行山夠chur喎,可能因為好有成就感啦

快到北峰了!
所謂「上山容易落山難」,經過1.5小時向下衝,腳都軟,終於見到索道站啦!如果屬於體力差,建議都係西上西下啦。

趁有時間上北峰
點知原來索道旺季收7點,還有時間比我地登北峰頂影相。

北峰望西峰
1614.7米@北峰
北峰呢舊仲要大舊啲
唔通我識獨孤九劍又話你知咩?

走啦
全華山景區有200幾個景點,散佈山上山下,想來多走幾個景點,最好就再早啲出發來啦~

北峰索道短好多,十幾分鐘就落返去
北峰索道山腳站亦係「智取華山路」的登山入口
來大陸旅行真係唔好以為會比去日韓台便宜,大陸景點的門票真係好貴好貴好貴,尤其旺季,淨係華山兩個人都使左過千在門票和來回交通上。

Factbox:
華山景區旺季收費(成人價):華山入場費180元、保險10元、遊客中心到西峰索道站巴士費40元、西峰索道單程120元、北峰索道單程80元、北峰索道站回遊客中心巴士20元,坐底就已經450元啦。

再加上西安-華山的交通:西安北-華山北高鐵每人單程54.5元,華山北到遊客中心白牌車/的士公價20元一程。仲未計飲食啦、紀念品啦、自費去長空棧道啦,去一次華山,每人要預備至少600元人民幣先得。

遊覽華山所需裝備(非爬山):(font size=100)錢(/font size=100)、勞工手套、水、小食(if 你唔想在上面買食物)、防風保暖薄外套、濕紙巾(in case你想去廁所無水洗手)


華山之旅還未完架,對我地來講呢一刻先係岩岩開始,因為我地會夜爬華山,登東峰觀日出。


延伸閱讀:











沒有留言:

張貼留言