2017年8月24日 星期四

〔西安〕明朝城牆縱橫行 - Day 6.2

I travel on city wall by car - 逍遙遊走中國現存規模最大,保存最完整的古代城牆。

明城牆南門
來到Day 6,完成左本人人生創舉之一的夜爬華山,睇完個日出回到西安,整個人頹晒。整整30小時無瞓覺,完全無心機搵野食,結果買左個杯麵返房食,拿拿臨食完沖個靚涼,然後瞓返兩三個鐘休息下。

補眠完就又繼續行程,搭巴士去到西安城牆的南門入口,下午5點幾的西安仍然好熱,我個樣仍然好殘,不過無損我們來到西安明城牆參觀的興緻。

南門
又係相金先惠 - 城牆入場費54元。

過橋
護城河
一入到去,就覺得城牆好有氣勢,好宏偉震撼~

以前的明城牆真係得東南西北四道門,圍住整個長安城,現時見到的眾多出入口,例如我地酒店附近的和平門,就係後來見人多車多為了疏導交通而打通的。

我地由南門進入城牆,據我地其中一位一日團導遊話,南門係由古至今接待外賓的入口,所有重要的使節都會由南門入西安市內,我地咁重要梗係都由南門上啦(大言不慚)。南門的夜景亦係西安三大夜景之一,可惜時間關係我地只係睇左另外兩大夜景 — 鐘樓和大雁塔北音樂噴泉。


入去個時咁岩有幾對情侶係度影pre-wedding,準新娘子係著大紅袍古代禮服再加個鳳冠,好似女王咁,配埋西安城牆的氣勢,嘩嘩嘩好型。而著紅色西裝的新郎,well,就成為左路人甲啦,不過唔緊要啦影婚紗相男人不嬲都唔係重點啦係咪?

我們繼續行入去,沿幾十級樓梯行上城樓,真係…攞命。

城牆上的城樓
根據維基百科,西安城牆自明朝初年在唐長安城皇城的基礎上建造起來,後來又經過多次修補,形成嚴密的防禦體系,是中國現存最完整的古城牆之一,與平遙城牆、湖北荊州城牆、遼寧興城城牆等並列為中國現存最完好的四座古城牆,也是規模最大的古城牆之一(最大為南京城牆),周長13.74公里,城牆周圍有護城河環繞,是中世紀後期最著名的城垣建築之一。

上到來視野廣闊,城牆其實真係好厚,上面可以揸私家車的話至少可以開兩三條行車線,當然,私家車梗係唔比上,就只有偉大(!)的電瓶車。



城牆好厚,上面的路好闊
維基又有提到,文革個時,紅衛兵破壞了不少文物,例如北京的城牆和長城佢地都拆左唔少,其實佢地有意拆埋西安城牆架,不過城牆太厚太宏大,佢地無人力物力就拆唔到啦!(笑)如果《魔戒》入面啲城市都有咁既城牆,就唔使驚半獸人啦!


城牆內的平房

以前啲西安人拿了城牆磚起屋,後來要修復城牆就叫人捐返出來仲可以刻個大名
城牆全長13點幾公里,踩單車都要兩個小時,我們又點會就咁步行呢?電瓶車服務會在西安城牆上繞城一圈,仲有在東南西門都有分站服務,睇你坐幾多個站就俾幾多錢,逐個站計30元,完整繞一圈就係120元啦。上落車和售票處都係租單車+禮品店隔離。

要注意,電瓶車係有分東行和西行,而且唔同上落車點,南門城樓左右兩邊就分別係東行和西行的上車點,要問清楚電瓶車係行邊個方面先好買票。

我地呢班知慳識儉的精明港女,就決定搭3個站,繞個四分三圈,由南門往西走,坐到東門就夠啦。之後可以行去本地人勁推介的永興坊食晚飯。


就係咁,我地出發啦。司機大哥偶然都會介紹附近的景點,中途仲會停低方便你影相,去到西門、北門當然亦有給予充足時間影城樓。仲有日落添!

一路向西(堅係向西邊行)




咁寬廣的城牆好適合影下合照
城牆角樓
我記得司機話,西安城牆的幾個角其實係圓的,唔係sharp 90度角,因為想避免形成一個「口」字入面住了人就變成「囚」字啦。



我們尊貴的座駕
日落
我都分唔出邊個城門打邊個城樓啦~
我們坐完電瓶車就已經7點幾啦,即係坐車都坐左接近一個小時,可見90大元其實好抵俾。如果叫我行,我應該崩潰左……行完城牆,就由東門離開步行到永興坊啦。

東門出口
最多可以入11萬人!
西安城牆
入場費:54元人民幣
開放時間:南門8am-10pm,其他門8am-6, 7pm 不等
建議遊覽時間:起碼2-3小時
建議遊覽方法:單車或電瓶車


旅遊日期:2017年5月25日


Facebook: @浮世志 Ukiyozhi
Instagram: @ukiyozhi
Email: ukiyozhi@gmail.com



沒有留言:

張貼留言