2017年9月30日 星期六

〔西安〕書院門前聞書香 - Day 7

西安遊記來到最後一篇,旅程來到最後一站,來到書院門前閒逛一下。

書院門 
書院門,其實係指碑林博物館前的一段步行街,主要係賣書法有關的用品和古玩,大部分路段綠樹林蔭,與西安的古城氛圍相比帶點小清新的感覺。


書院門的名字來自內裡的關中書院,which 我都無去過,據說係明清時代的最高學府,地位應該似係依家的北大清華,不過我來的目的都係消磨下時間,悠閒逛逛~

懶得行路,搭巴士
來到第7天,好多名勝景點都去過,連華山都夜爬埋,最後呢日下午就會搭飛機返香港,所以上午都係好輕鬆咁求其搵個景點閒逛,書院門和我們酒店其實應該係20-30分鐘步程,但我實在太累,都係搭巴士啦~

西安城牆其實幾靚,比日本的城堡護城河還要大氣,不過好曬好x熱。
門票好貴而我又唔識睇書法所以無入到的西安碑林博物館
西安碑林博物館門票: (旺季)75大元人民幣⋯⋯不了

孔廟...唔係係曲阜咩?
如果唔係咁熱,我會搵間cafe係度扮文青
畢竟,文青係唔會流汗架!

真.文青
啲叔叔手字真係好勁,好有氣勢。

主要賣書法野
話說為左來西安有一個更特別的體驗,我特登去左工聯會(笑)上了一個書法初班,都係好basic咁學左「了」幾筆,不過我有無因為咁而增長了氣質?係無既~

真.書院門門口
行完一輪,作為一個文青,係咁依都買左支新毛筆、靚墨水和練字布(不過返黎寫左兩次就收左檔lu~),扮下自己滿肚墨水、陶冶性情。最重要係我買到心頭好的紅木陳設架,50元人仔咋!超抵、抵過淘寶!可以放我旅行時收集的當地名勝小物,非常好,非常好。

走lu~
又返到酒店,食埋個靚lunch就返香港啦~雖然西安的食物普遍都麻麻地,但係最後一餐,就係我們酒店的樓下,食水盆羊肉又幾好食~

原來係百年老店,失敬失敬~
要記住西安的味道 - 冰峰
求其叫左個煲,明明叫左走辣都係辣,唉⋯⋯熱到我
呢個就係水盆羊肉
點一點、浸一浸
又經濟,又實惠,10幾廿蚊一碗,雖然日日食的話就不了,偶然食下都okay。


旅遊日期:2017年5月26日


沒有留言:

張貼留言