2017年9月28日 星期四

〔飛行報告〕國泰航空 CX734 新加坡到香港 B773 搭乘分享

(博主男友呀寶客串投稿)

因航

Cathay Dragon - CX734- B773- 新加坡飛香港


搭乘日期:2017年9月22日  

小弟最近由新加坡做完野返香港,選乘國泰航空。



Check-in: 由於唔記得online check-in,所以我地到達樟宜用self-serve check-in機。星期五好鬼full,同事們要散落坐唔同座位。

Food: 由於我地未食lunch,一入到去禁區就去burger king 食漢堡包,正正常常啦,個阿姐用譚仔口音問我地係咪香港人!

Boarding:由於食完野仲有時間,我地去左買Pandan Chiffon Cake。女朋友食完表示肚痛(但其他人食完又無事)。

On board: 成架機係3-4-3,我個位距離引擎但好好彩隔離位無人!雖然好嘈但坐得好舒服。

窗口位
個位
Entertainment system
Bay watch
而家我好少去戲院睇電影,留返搭飛機睇左,今次睇左Bay watch, Alexandra Daddario 演技比係San andreas 時真係進步左好多!

一上機會有welcoming drink 同 snack。 然後午餐係 chicken rice 甜品有哈根大師。味道不過不失。

Standard 雞飯
Haagen-Dazs

有乜感想? 無咩感想,正正常常。

會唔會再搭? 要自己俾錢就不了。

博主按:出trip搭因航是常識吧?不過有得揀的話,識揀一定揀星航。


博主的飛行報告:




其他精彩旅程:


沒有留言:

張貼留言