2017年9月7日 星期四

〔西安〕食得盡興永興坊 - Day 6.3

吃貨天堂 - 西安東門永興坊 !

永興坊
在西安,經過6日酸、辣、鹹的味蕾洗禮,終於搵到啲正常野食下。

西安的食物以牛羊肉為主,非常重口味,多肉少菜得來還要小心便秘,所以對於一向追求美食的我們,在西安的日子真係過得幾苦惱。雖然回民街夜市好出名,但係食物就真係唔多岩口味,不過氣氛幾熱鬧,還是值得一訪。而我遇到的西安人個個都叫我去永興坊,又好食又平,對比回民街好上n倍,係呢一日我親身驗證左,係有一種「相逢恨晚」的感覺。

呢日行程由早上係華山夜爬完返黎到西安市內,下午上左去城牆遊大半個圈就來到東門,晚餐剛好就來到永興坊食啦。

環境真係幾靚,乾淨企理
未食野之前,教大家一個字 - biang biang 麵個"biang"字就係下面呢個啦!

biang biang麵個biang未,so唔識寫
永興坊係由好多間賣陝西小食的小攤位組成,買野食唔收cash,而係要先比錢充值一張類似八達通咁既卡,然後在攤檔度「嘟」,有用剩錢可以退返張卡退款。

支付用的卡
如果你問我永興坊有邊間小食最出名最好食必食乜乜乜,我真係噏唔出(因為我都無食晒全部),所以以下只記錄我地當晚有食過的東西,以作參考。

魏府棗汁 - 即係紅棗汁,好飲又補氣血
由於天氣好熱,我們買左杯紅棗汁解下渴。BTW,西安啲紅棗真係好出名,又大粒又好食,手信之選。

竟然係食左甜品先 - 魏府五谷雜糧糕
五谷雜糧糕基本上似係豆腐花,唔特別正,但涼浸浸好解暑。

食食下隔離有表演
豆腐花檔隔離係茶檔,可以開壺茶聽曲,不過天氣還是好熱,而且唔算平,所以不了。

永興坊都好多promote文化的項目
Btw,我們有食牛肉串,好食好熱氣!但我唔記得影相。

熱石煎菇!嗚呀勁重孜然粉,好食,又係好熱氣!
涼皮,走辣,唔特別

藥材燉豬骨!好食!好入味,最中意就係啜骨!
唧啲cream落氮氣
會冒煙的雪糕
韮菜餃,即係八方雲集……
好啦食飽飽,走人。埋單兩個人食左大約100蚊人民幣。

好食、唔貴、乾淨企理,好推介大家到永興坊。

Google map - 位於城牆內東門向北走大約200米。

旅遊日期:2017年5月25日



沒有留言:

張貼留言