2017年7月27日 星期四

〔西安〕大雁塔音樂噴泉.水動夜色-Day 2.3

西安三大夜景之一.大雁塔北音樂噴泉

西安版「幻彩詠香江」
呢一日行程去完大唐芙蓉園就步行過去大雁塔,大約就20分鐘步程,經過大雁塔/大慈恩寺旁的步行街去北邊音樂噴泉,而大雁塔本身我就無計劃到入去,去望下外觀就可以。

來到大雁塔北,本身諗住睇6點個場就去食晚餐,點知我地企個位唔靚,而且日間的噴泉表演真係無乜亮點,睇了十幾分鐘我們就一致決定去左食晚餐先再返轉頭睇8點半個一場晚上表演。



日間的噴泉表演
總係覺得唔夠好睇
是日晚餐,我地穿過地鐵站來到24小時營業(!)的海底撈雁塔店去打邊爐。其實我想食大名鼎鼎的海底撈好耐架啦(!),呢次終於有機會!

我地下午6點半咁上下來到,店員話要等40分鐘,咁我地就係店內的休息區度等啦,最緊要有冷氣架姐,一入到去店員的熱情令我地有少少手足無措、受寵若驚,結果杯酸梅湯都未飲完,櫈都未坐暖,店員就話安排到包廂俾我地,仲唔使加包廂費,只需要8點半前交返張枱就可以,我們當然無問題啦!(2個鐘乜都打完啦)

好健康的湯底 - 出面大廳個個打麻辣,我地就係乜辣都無
包廂內有一位專屬的職員服務我們,實在令人有一種覺得自己係殘廢的感覺,因為佢幫我地斟茶遞水,淥埋蝦膠,爭在未喂埋我地食,又同我地傾計講下西安景點,還溫馨提示我地可以order半份,咁就可以試多啲唔同的菜。呢度落單係用ipad的,相當方便,而且上菜超級快,呢頭落完單,5分鐘內幾乎上齊菜啦。

真係好健康
Anyway,啲牛羊肉都好好食,overall都好好食,兩位母親大人都相當滿意。返到香港之後,媽子講返海底撈係佢在西安食得最好的一餐。

花式拉麵
食到一半,我們又叫多round食物,其中一樣係拉麵條,仲有remark話包拉麵表演,就點了2條來試試,落完order唔夠5分鐘,就有個小伙子入到黎,真係花式雜耍拉麵,我地睇到o左咀,然後熱烈拍掌。重點係條麵真係幾好食,可惜我已經飽飽地,唔係叫返半打睇佢慢慢fing,哈哈哈哈哈!

職員好有心,臨走時送上的生果盤附有祝我們旅途愉快的心意卡
食完好精彩的海底撈,又返黎來大雁塔北啦!音樂噴泉的確係夜晚去先正囉,日頭真係無乜看頭。來到池邊時已經人山人海,表演本身應該夜晚8點半開始,點估到你噴泉表演都可以delay,去到9點先開show,啲水fing fing下,加埋燈光和音樂,噴足半個鐘,係幾好睇。

等左半個鐘,終於開始啦~







睇到咁上下臨完結前我們就決定走啦,因為唔想等完了表演同大夥人群一齊散,就先去搭巴士返酒店。行程好充實的Day 2 就完啦。

延伸閱讀:

其他精彩旅程:

沒有留言:

張貼留言