2017年7月6日 星期四

〔東京〕新宿御苑.抓緊櫻花的尾巴

如何用instagram抓住東京的最後一片春天。



四月底來到東京的我感到好尷尬,因為櫻花期已過,本來諗住得一日free time就去新宿shopping就算啦,就係我坐緊山手線去新宿駅的時候,靈機一觸點開instagram睇睇附近的最新相片,點知入眼一片粉紅(!!!),嘩嘩嘩仲有櫻花!!!!???即刻點開地圖去新宿御苑!


Instagram真係好偉大!

入場地圖
由新宿駅行去御苑大約10-15分鐘,由「新宿門」入,入場費200yen。由於已經係花期尾,人多得來唔算人山人海,據我一位在日本工作的朋友說,3-4月花見期的御苑入場人龍可以長到繞住個御苑一周。

新宿御苑本身係江戶時代一位藩主內藤家宅邸所在地的一部分,後來成為日本皇室的所有地,於1906年修建為皇室庭園,並在二戰結束後開放給民眾參觀。這個東京都內的綠洲佔地58萬3千平方公尺,包含日式庭園、法式幾何庭園及英式風景庭園,以春櫻及秋楓美景聞名。

亦由於佔地太大,我入到御苑就拎左一份地圖,地圖mark晒櫻花樹的位置,就淨係衝住櫻花樹去。地圖背後係春天花見圖鑑,亦解釋了點解四月尾來到東京都仲可以睇到櫻花,上圖有黃色圈圈label貼住既就係當時「Best Season」的花種。

八重櫻 - 開放時花瓣層層疊疊,所以每一朵花都繁茂錦簇,予人華麗燦爛的印象,盛開時襯有綠葉托底,唔似大家最鐘意的吉野櫻、河津櫻咁一片純粉紅。觀賞期正正就在4月中下旬。

所以,無錯,我睇到的八重櫻係屬於「滿開」的狀態,風一吹就出現左我最期待的畫面 - 櫻吹雪。

我勁興奮咁圍住棵樹係咁轉!!!
啲櫻花好似係壓落你度咁!
嗚呀
同韓國的櫻花有啲唔同,韓櫻樹通常生長得好高,而這裡的樹就好似會彎腰伸出手親近遊人咁,但大家最好就保持距離愛護下櫻花樹啦。

粉紅地氈
在櫻花樹下曬太陽
由於我完全無準備會見到櫻花,連腳架都無帶,只能用iphone自拍影到自己大大個頹樣,真係好傷心。

等緊風吹!
櫻吹雪出現的時候,由於啲花瓣飄得好散,好難影到,不過真係好靚,希望下次學定點影櫻吹雪再來。

大大紮
望住啲花心情真係好好~
櫻花真係好鬼馬,早幾年我特登去韓國追櫻都總係陰差陽錯擦身而過,在首爾時未開,在釜山時謝曬,又點估到一次出差就撞得中櫻花盛開之景。

好開心,好多人來picnic!
天氣涼浸浸來這裡曬太陽正好~
同場加映- 春天先會變紅的出猩猩(同我家中的一棵楓樹同品種)
花見,大滿足!

新宿御苑
開放時間:9:00am-4:00pm(逢星期一休)
入場費:200yen


延伸閱讀:
〔2016 京阪行〕七日六夜京都大阪賞楓自由行行程參考


其他精彩旅程:





沒有留言:

張貼留言