2016年4月17日 星期日

〔飛行報告〕瑞士航空 LX138 蘇黎世往香港 A340

本來以為瑞航係好野,點知好係好,不過唔係架飛機⋯⋯

Swiss LX138

Swiss - LX138 -A340-300 -ZRH-HKG- Economy

這程LX138機屬於second leg,前段是由阿姆斯特丹飛去蘇黎世的LX735。

回程這一天是清明節假期完前日,當天早上才醒起要做online check-in的時候已經排到44AB,即係整架飛機2座位排的最後一行,A340主要係2-4-2格局,而最後4排則是2-3-2格局,最後我揀了43DE,坐中間的3座位,想前啲都無,班機好爆。

當日正要由阿姆斯特丹的中央火車站前往到史基浦機場時,買完火車票上到月台先發生火車停駛事件,由於路軌有事故(?!),所以所有去機場的火車服務都暫停,唔知幾時會恢復?!我好驚慌!!!第一個念頭閃過「係咪恐襲?」(好彩唔係!),另外當時已經係下午5點幾,班機晚上8點起飛,坐到火車去只要20分鐘車程當然時間充裕,但中央火車站真係得火車會直達機場,無巴士到,要搭巴士要先搭電車去某個站再轉,要幾耐時間,我完全無概念。

結果我問當地人都話只可以搭的士,車錢大約€50,無計,唯有試下撈下有無一齊搭車夾車錢,本來搵到兩個外國女人part,但可惜個個都去截的士,去到的士站佢地去左part另一架得返2個位的7人的士。Anyway,最後有成功截到的士已經好好,€50就€50啦!

之前在慕尼黑,呀媽曾經講笑咁話火車巴士電車纜車各樣交通工具都試過了,爭的士咋!我話,如果我們要搭的士,咁情況應該好危急。點知,真係開口中。

呢架benz的士用了大約半小時將我們送到機場,期間有小塞車,據說其他火車站到機場的火車都停了,所以多了車出馬路,埋單€53,希望保險claim得返。

睇住個錶係咁跳,好緊張
Check-in: 的士哥哥放低我們到史基浦機場T2,瑞士航空係和幾家航空公司,包括漢莎,一齊share counters,剛好遇職員上班開多了櫃檯,好快便清了人龍。

過了安檢入去禁區,距離登機時間不夠一小時,我和媽媽好快去買支水兩個包,就去找閘口。都步行了一段時間先到,然後食包。

麵包都係好硬
Life is already hard,點解連個包都要咁硬?!
估唔到,仲要delay。

飛機遲來,延誤了半個鐘,但我下班connecting flight (無錯,就係要評的個班機,我仲未寫到!)transit時間只有一個小時。

唔通我有機會被delay到接不到下一班機而有可能claim到EU regulations入面的delay賠償?

太.天.真.了!

一上到機機師就放話要追返啲時間,最後只遲了15分鐘到蘇黎世。

遲到的LX735 (A320)
Boarding: 一到埗我們便直奔去下一個閘口,因為雖然時間少了但絕對趕到班機,無得miss!

15分鐘,is all we need。由落機搭無人駕駛列車過關蓋印再到閘口,只用了15分鐘。去到剛剛開始登機,還有時間去個洗手間。

登機ing...
無飛機正面相,將就下~
the seat 

根據Seatguru,座位間距32吋,闊17.3吋,比漢莎A380窄了一吋。
我咁細粒,都覺得有點窄,手臂唔知點放好。

到派餐時間,忘記了影晚餐,我選了蜜糖香草雞肉配燒汁配燉飯西蘭花,正常無乜特別。另一選擇為意式薯球佐酸豆橄欖醬加菠菜,vegetarian。仲有派瑞士朱古力。

早餐 - 蘆荀炒蛋加瑞士薯餅
我中意食蘆荀我中意食炒蛋我中意食薯餅,所以我覺得好食
嘩我幾耐無用過用遙控的娛樂系統
又話說,我個遙控係遊戲機掣結合電話,側邊有條gap可以碌信用卡個隻,應該都幾舊下,呢個遙控呢,整個裂開左(唔係爆炸放心),露晒入面啲電路板,我向空姐姐姐求助,我唔係驚唔用得,我驚我錯手愈整愈爛然後觸電,後來另一位空少哥哥用膠紙處理好。

係全程飛行期間,尤其是派餐時,我留意到班crew服務態度好好,仲係有sense of humor個種,係呢度講唔到咩例子,用一個字形容就係 "cheerful",令人感覺好舒服。

又估你唔到佢有齊全套James Bond
在這12小時內,我睇左 The Hunger Games: Mockingjay Part 2 和 Spectre,The Hunger Games好彩當時無花錢入戲院睇,唔係我會吐血,而Spectre,just James Bond being James Bond。還有,我嘗試瞓覺。

我係一個好懶瞓的人,但都瞓唔著。點解呢?呢個電視螢幕係全架機我最失望的地方,因為個mon是熄唔到的!尤其我面前呢個唔知點解較到最暗都仲係比其他mon光好多,比個mon「殘」到瞓唔著,好嬲,嬲到去廁所拿擦手紙遮光,又唔遮得幾多。

note to myself: 一定要準備眼罩!

機艙

好不容易,pat pat就黎爛之際,終於進入香港空域啦,又遇上氣流,拋下拋下,有離心力架!我有啲緊張捉實扶手,架機大約拋左5分鐘,終於land到個時,大家都係度拍晒手。Finally, home!

有乜感想?由於呢程係瑞航,比起來回都搭漢莎,張機票貴了幾百蚊,我覺得有啲唔抵。雖然服務一流,但坐得唔舒服就係唔舒服!

會唔會再搭?換其他機種、價錢岩就會考慮。以我所知瑞航飛HKG-ZRH還有777,或者會好啲?

瑞士航空 Swiss:www.swiss.com

延伸閱讀:

2019年東歐(德國、奧地利、克羅地亞)蜜月之旅.行程概覽

2016 德荷行程:
〔德國.荷蘭〕歐洲12日春遊2016.行程概覽
復活清明遊德荷.準備篇.歐遊小記2016

其他飛行報告:
〔飛行報告〕英國航空 BA32 香港往倫敦 A380 搭乘分享
〔飛行報告〕國泰航空 CX524/505 香港往來東京 搭乘分享
〔飛行報告〕漢莎航空 LH797 香港往法蘭克福 A380



沒有留言:

張貼留言