2016年4月13日 星期三

〔過夜火車〕德國City Night Line搭乘分享.慕尼黑往阿姆斯特丹

由慕尼黑前往阿姆斯特丹,坐飛機只需一個半小時,而我們則選擇了過夜火車。

Deutsche Bahn的City Night Line
12小時多的過夜火車旅程,既省時又省錢,而且坐火車去旅行總是別有一番風味,一覺瞓醒張開眼就到了另一個地方,新一天的冒險,浪漫得很。三年前遊英法時坐過兩次過夜火車就己經深深愛上這種體驗,東方快車Orient Express現在已經成為我的人生目標之一!(要努力賺錢呀)



今次乘搭德國國鐵Deutsche Bahn的City Night Line由德國慕尼黑前往荷蘭阿姆斯特丹,在 DB官網 購買兩人包廂Sleeper 2nd class,共€238,另加€10保險費。

Sleeper ,即軟臥,兩個人一間房,有房門有鎖,仲有毛巾洗臉盆。另外有Couchette,即硬臥,4-6個人一間房,也有房門有鎖,但如果和其他人夾房,始終覺得安全性不夠高。

Sleeper車卡走廊
我們的Private room
房內洗臉刷牙無問題
往上層的樓梯 - 上面還有空間可以放置我的20吋行李箱
上層床頭的置物空間
房間各開關
每卡車廂頭尾都有洗手間連淋浴間,1st class的Sleeper房內更有獨立的洗手間連淋浴間。這一次,我嘗試了在火車上淋浴。

頭尾各得一格,空間都幾大,要淋浴記得拿房間的毛巾來!
淋浴間內有沐浴露
可能係我蠢,個花灑調較極出水都係好熱,結果我光速淋下身洗走沐浴露擦乾身就衝返去房了。係爽既,沖完個涼個身爽啲、瞓都舒服啲。

火車22:50出發,等check完車票再執拾行李又沖涼洗臉,大約12點就睡了,不清楚是否路軌問題彎位多,有少少拋拋下的感覺,Anyway我瞓得唔錯,一覺到大天光,可憐媽媽瞓下層,走廊隔音不夠好,大約清晨6點(應該係科隆站)有人搬行李下車時嘈醒了她。

早上8點,服務員送來早餐盒和熱茶,還將下格床變回座位,方便我們吃早餐。

DB CNL早餐盒
下層變身 - 睡床變座椅
部分CNL 路線有雙層double deck車廂,空間更大,好可惜已經買少見少。而有報導說,DB將會在今年年底前取消現存的CNL,以後即便是有過夜火車亦只有座位(WHAT?),而只有部分跨國路線班次會以合約形式保留下來,所以趁還有機會一定要試試。

其他德國火車

另外又講下DB其他車種,這次搭過的有高速ICE、慢車RE、RB和慢車中的快車REX。

ICE - 我由柏林到慕尼黑就係搭佢
在ICE 2nd class中的7小時 - 中間睇下風景瞓下覺睇下書又食下野,不經不覺就到了目的地
ICE更設有小食部和餐卡,有full hot meal食、啤酒飲,價錢都唔算太貴
用慕尼黑XXL Day Ticket都可以搭RB去達豪
這一天天氣又好好 - 遲啲試下upload片先
呢架係REX- 唔知點解係快少少,由GP小鎮到慕尼黑只是一個半小時,快過富森-慕尼黑
REX內的卡位枱面 - 巴伐利亞的火車地圖
REX 2nd class
停泊在慕尼黑火車站內的double deck火車

延伸閱讀:


沒有留言:

張貼留言