2016年7月1日 星期五

〔阿姆斯特丹〕Drop & Go 中央火車站寄存行李

Literally, just drop & go.

Drop & Go 門口

在歐遊旅程最後一日,由於airbnb住處不能暫存行李,只好將行李帶到中央火車站寄存。火車站內係有lockers既,不過我選擇到附近的寄存行李公司暫存行李。


當日早上9點我就準時來到Drop&Go,睇住職員開門做佢第一個客,職員超友善幾好傾,仲溫馨提示我要影低收據,以免唔見左張單拎唔返行李,寄存和取回行李的過程好順利。上午交低行李去北海漁村Marken & Volendam,下午就去完Rijksmuseum就回來拎行李出發前往機場。

Anyway,唔擺lockers擺呢度,Why?

好處:

  • 安全唔驚俾人爆lockers
  • 唔驚lockers壞(因為我真係有見過火車站成排lockers係壞既)
  • 收cash,lockers淨收信用卡(主因)

壞處:

  • 唔係24小時開放
  • 同火車站隔左一條馬路
  • 門口有幾級樓梯


Drop & Go
營業時間:每日9am-10pm
地址:Prins Hendrikkade 86
網址:Luggage Storage Amsterdam Drop&Go

收費:
細件(max. 55 x 35 x 25 cm,大約18吋行李箱內)€5
大件(定義係大過細件就叫大件)€8
特別物品(例如運動用品、單車)€10


但我都係想知埋lockers資料啵:

根據amsterdamtips網站,Amsterdam Centraal火車站內的東邊passageway 有自動lockers,細既90cm deep x 45cm high x 40cm wide €7 for 24小時,大既90cm deep x 60cm high x 40cm wide €10(2016)。

沒有留言:

張貼留言