2016年6月27日 星期一

〔阿姆斯特丹〕北海漁村 Marken & Volendam 寧靜與熱情之間

在小漁村的寧靜與熱鬧之間,我在豪海上吃蘋果批。

恩,大概已經sum up左我在北海漁村 Marken & Volendam 一個上午的行程。

揚帆出海 在Volendam
本來我對呢個景點無乜期望(咪又係海),見到旅遊指南有推介,就黎下咁囉。點知來到Marken,出乎意外地我幾鐘意呢個地方,仲想留耐啲添。

Marken和Volendam面向豪海Gouwsee,距離阿姆斯特丹大約40分鐘巴士車程,被視為最具代表性的荷蘭漁村。人口只有千幾人的Marken本來位於一個外島上,南面在1957年起左個連接大陸的堤先可以有車到,而島的北面有一條超級長的防波堤,好多人係度踏單車,好正!而Volendam就係對面,人多啲面積大啲,大家都有好多好有荷蘭特色的傳統木屋,一種特色兩種風格。

早上10點的 Marken 真係好寧靜,又細,又無人,一眼睇晒
地方細細,又無咩人又無咩野行,但就係呢份寧靜令我感覺到好舒服、好悠閒。吹著海風望住大大個海,係會令人心境開朗啲!

留個影先!來到行程最後一日啦,我們都好唔捨得在歐洲的悠閒時光,但又好掛住自己張床
在呢度除左行下踏下單車仲可以去試下著荷蘭傳統民族服飾既,不過我就無乜興趣啦。

逗留左大約1個鐘,11:15am就差唔多上船出發去Volendam啦。

由Marken駛到Volendam的渡輪,船程大約半小時,我們買左套票!
船公司叫Marken Express!單程船票每人€7.5,我們買的套票就每人€10.5 (2016)-單程船票+蘋果批+茶/咖啡。

船上的餐廳,唔一定要食野先入黎坐架,唔想吹風入黎坐下都okay,仲要有洗手間添(重點!)
呢程船仲有一班參加左Tours & Tickets 1 Day Tour的團友一齊搭,好多人,幾熱鬧。我們上船坐好後就點好飲品和蘋果批啦!如果無買combo,上船才買亦可,價錢貴啲,但亦有其他選擇,例如啤酒(喜力!)、熱狗等等。

嗚呀!好邪惡的忌廉蘋果批!
天氣凍冰冰,來一杯熱茶,食一件啖啖蘋果肉再搽上忌廉的蘋果批,點會唔正呀?多€3,又有茶又有批,抵食啦!

半個鐘好快就過,到了Volendam!同樣係漁村,係另一邊的Volendam就同Marken好唔同,好熱鬧、好多人、好多商店餐廳。

好好奇點解有鴨係游海既?鴨唔係游淡水架咩?
在Volendam望出去,好多帆船,好熱鬧!
Volendam全景
本來係想係Volendam條堤最出個位影返條村,但有一堆木阻著個景,仲有小妹妹影寫真,感覺好神奇。
原本離遠係船上已經見到有人著白色婚紗影相,仲諗緊「哦~原來荷蘭都興影婚紗相」,點知越行越近覺得唔對路,唔見個新郎既?行到最近時先發現原來係一個大約10歲咁上下的外國小妹妹係度影寫真,仲要唔止一個,個個化晒妝有晒攝影師有助手,超級pro,呢個「留倩影」究竟係乜習俗呢?你話18歲時影下留個倩影我理解,10歲就真係「????」我細細個最多都係返大陸旅行個時著下清朝格格衫扮下野影一兩張相仲要過埋膠個隻咋啵,當年興緊《還珠格格》(ohno洩露年齡的秘密 #feelold)。

Well,兜完一圈就沿海邊一直走到一家在呢度已經有好耐歷史的餐廳- Smit-Bokkum- 食午餐,來到海邊梗係食海鮮啦係咪?

在1856年,有一對兄弟開左全個town第一間煙熏魚廠,做鹹魚起家,後來開埋餐廳(即係Smit-Bokkum),依家掌舵的係他們第5和6代傳人,所以可以食到好傳統的荷蘭煙熏魚!

菜還未上,眼睛先食
呢餐趁有陽光有海景又唔大風,就決定坐室外食個靚lunch啦!

先來點drinks!
Classics 之 Fish Plate Pieterman
前菜來一個傳統煙熏魚拼盤,有eels、salmon、herring三種魚,係好食既!個人認為eels最好食!

主菜:Mussels(左)、Fish Burger(右)
個Mussels係有少少意外,我以為係連殻個隻,點知原來係脫左殻炒,青口係細細粒咬落去口感幾creamy個種,不過其實我麻麻地呢個菜既,因為落左好多我最討厭的青椒燈籠椒,真係好討厭!吼!(係既我認我係揀飲擇食); Fish Burger都有少少surprise,我又以為係有Burger個包,點知得塊炸魚漢堡扒,其實係mix鱈魚肉同龍蝦肉既,上面粉紅色的係荷蘭蝦仁,恩幾好食,炸得剛剛好香口仲有少少juicy,好滿意。

有150年歷史的餐廳- Smit-Bokkum
就咁樣好愉快地完成了我們在這次12天歐遊最後一餐proper meal,然後再搭巴士回到阿姆斯特丹去最後一個景點- Rijksmuseum 荷蘭國家博物館,就到機場準備回去香港了。


是日交通:在Amsterdam Centraal中央火車站後方買了Waterland day ticket (€10),就上二樓搭315號巴士去Marken,再由Marken搭船去Volendam,然後搭巴士返阿姆斯特丹。


其他歐遊旅程:




沒有留言:

張貼留言