2018年5月19日 星期六

〔飛行報告〕香港快運 UO753/754 香港往來清邁 搭乘分享

又來快運飛行報告!

在晴朗的一天出發

上年9月的清邁之旅(see?我好努力更新清文),就係搭窮人恩物hkexpress。兩個人去泰國連1件20kg寄艙行李連稅,盛惠$1,472,無錯,即係每人$700幾就搞掂機票啦。

出發當日,辛勤的打工仔如我,上午都係有辦工,放lunch個時直接出機場會合呀媽。

UO753 - A320(奶茶)- 香港飛清邁

flight time: 16:50 HKG - 18:45 CNX
date: 2017年9月28日


Check-in:咁多個counters都係要等半個幾鐘。

check-in - 無online check in既全世界都係排呢度
在T2 check-in完,未入閘前食個韓菜午飯(唔係好抵食 ._.),就入禁區啦。

呢次個閘口係mid-field地下再轉巴士去outer bay上機。
咁岩有個fd係mid-field返工,吹左陣水慢慢等上機。

上機啦

機艙內部
座位
As you can see,好窄,腳個位好窄,我個人生得唔高都覺得窄,印象中我未坐過咁窄的座位,之前坐快運都唔覺咁窄。

legroom窄到痴左線
準備起飛啦
影呢個menu係要表示「有得睇無得食」- 想上到機先叫個點心餐,佢地竟然無!!!
落機 - 清邁機場好細架咋,好快就入到境。即時買sim card、ATM拎泰銖、call的士去酒店。

call taxi去酒店

回程!UO754 - A320(讚岐烏冬)-清邁飛香港

flight time: 19:30 CNX-23:15 HKG
date: 2017年10月1日

警告:清邁個機場無野好食,最好食左野先好入黎!!
慘到要食又貴又唔好食的杯麵
我地最後一日下午揼完骨就直接出機場,所以其實有啲早,我仲以為機場有啲餐廳可以食下野,點知無,好失望。Shopping來講呢,禁區內有Herb Basics可以來個最後衝刺,亦有店鋪賣泰式零食個啲但我地興趣不大。

anyway,回程係讚岐烏冬


又係咁窄


機艙
有乜感受:窄。同埋點解無得即場點野食?乜你唔預乘客即場叫餐架咩?

會唔會再搭:會,$700幾蚊港紙來回,你想點?


延伸閱讀:


清邁之旅:#17.慢嘆清邁


沒有留言:

張貼留言