2018年5月26日 星期六

〔杭州遊記〕山不在高,有仙則名.西湖&靈隱寺

24 hours in 杭州!

呀~情深深雨濛濛(?!)

2017年最後一個trip係陪老媽返鄉下 - 浙江義烏。在12月尾,我、呀寶(我男友)和我媽直飛到義烏,5日行程,除左拜訪親戚,中間我又想去杭州(就是任性!),所以我地快閃杭州24小時。

由於係探親之旅,我係無plan行程,無book任何野,行程一直keep到好flexible,一確定下一分鐘會出發去杭州,兵貴神速,即時book左個晚係杭州的住宿先 - 位於靈隱寺區的滿月客棧。

我地下午5、6點先係義烏出發,由義烏過來杭州坐高鐵其實好快,都係40分鐘車程,到杭州東站就在車站食埋晚餐先,然後call滴滴坐車去靈隱寺附近的住宿。

夜媽媽無相影,我地就跳到第二日早上啦。

雖然呢日成日都落毛毛雨,但索一索,空氣都幾清新,呢個係我地酒店房的露台
住宿快評:〔滿月客棧〕地點超好,位於靈隱寺景區主街天竺路的其中一條小巷,旺中帶靜,行去景區售票處都係5分鐘;裝修充滿禪意,寧靜簡約清新,以木造傢俬為主,我地住家庭套房(一張雙人床+一張單人床),還有露台;職員知道我地好夜先到就留夜d,仲出黎大街接我地,非常友善;包早餐,好簡單的粥品饅頭,在房度食,唔係話好豐富但我覺得幾好食。係一間簡單、舒服的住宿。factbox: 經Booking.com訂 - 3人房大約800元人民幣一晚,唔算係好平的住宿,但絕對抵住。(土豪人士可check out 杭州法雲安縵,5,000元一晚起跳,亦坐落靈隱寺景區)


好啦 - 正式開始行程


佛教石刻

首先,入靈隱寺要買飛來峰景區的門票 - 45元人民幣一位。

係呀都幾凍架個時
買透明傘係我地最聰明的決定
深入大自然
可能因為夠早,都係10am咁上下,又可能因為落雨,人唔多,景區勁好行~

主行人路隔左小河的另一面係好多石刻
對面其實有條小路可以行,不過落雨我地絕對會跣到跌落河,所以算啦
btw, 右上角係出名的米勒石刻(好似係)
入靈隱寺另外再科金30元,名目叫「香火錢」,所以真係會送3支清香你拜下啦
背景資料 - 靈隱寺建於東晉咸和元年(公元326年),即係已經有1,700年歷史,係杭州最早的名剎,亦係現時中國十大古剎之一。當年係由一位來自西印度的僧人做左靈隱寺的開山祖師,佢當年來到杭州,見到飛來峰就話啦:「此乃中天竺国灵鹫山一小岭,不知何代飞来?佛在世日,多为仙灵所隐。」遂于峰前建寺,名曰灵隐。(點解我知?傻豬黎既靈隱寺有官網架

山不在高,有仙則名

寺廟入面我就唔多影相啦,不過我覺得都幾值得去,處處都有故事,度度都係文化遺跡,所以香油錢係抵比黎保養維修下呢啲古跡。據說呢度係濟公的出家地,聞說好靈,不過我地無許願。



竹林深處人家,一定係呢度啦!
行完靈隱寺,差唔多午飯時間,因為時間有限,我地就離開啦。其他景點,例如飛來峰永福寺個啲,就要等下次再黎啦~

Lunch time!!!! 來杭州當然要食杭州菜!

食杭幫菜,最出名的有樓外樓、知味觀和外婆家。三選一,我地直接滴滴打車去位於西湖旁楊公堤的知味觀.味莊店(螞蜂窩連結),睇佢評價都唔錯,又近我地過去,都係十幾分鐘車程,而且一食完就可以開始行西湖十景,隔離就係花港觀魚。

勁大間勁多位!
我地坐地面個層,景觀環境無乜特別,so let's focus on food. 

先來一客東坡肉,正!
細細件,試下味就岩晒啦~唔怕太肥食唔晒~
小籠包,無乜特別,但okay好食既
宋嫂魚羹 - 好食!!
龍井蝦仁 - 超勁好食!!勁surprise!
當然,我地都開左壺龍井,飲返杯雨前龍井,先叫來過杭州嘛!

最後,特別推介 - 係勁得意勁靚勁好食的龍井酥!!
結論:埋單三個人食左三百幾蚊人仔,以大陸標準算係貴,我個人標準係正常可接受價錢,環境野食都幾好。

好啦,24小時最後一站景點 - 西湖



This is 花港觀魚
雖然落雨,但因為遊人唔算多,我覺得西湖好靚,我明點解啲人話西湖係美人。

我和呀寶勁開心
遊船河
坐人搖個隻船仔
又係我地傻豬左,無講價就點頭150蚊人仔游船河,不過開心遊一轉,無謂咁執著啦~

搖船哥仔叫我地拎張一蚊人仔出黎,呢個就係十景之一的「三潭印月」。
好啦,搖完船仔上返岸,其實我真係無乜點plan無research唔係好知點行,所以...我地都係搭偉大的電瓶車!20蚊人仔一個站,總共4個站,即係80蚊人仔就會繞西湖一圈(有一隻係靚啲的電瓶車,車費會貴一倍,40蚊一程我就覺得太貴啦)。

廿蚊一個站的電瓶車 - 基本上會經晒大部分景點
曲院風荷
比起要跑晒西湖十景,我更加鐘意就咁搭電瓶車,坐下又停下,就咁望住西湖
度度都係打卡位
斷雪殘橋
來到斷雪殘橋,我地休息左一陣,呀寶囉來到大陸都係要飲Starbucks,就係度坐左陣飲杯Mocha先。其實到最後,我地係無行晒西湖十景 -即係蘇堤春曉、曲院風荷、平湖秋月、斷橋殘雪、花港觀魚、南屏晚鐘、雙峰插雲、雷峰夕照、三潭印月以及柳浪聞鶯。

西湖的美,四季不同,我都期待下次和西湖再會,再安排多啲時間欣賞佢的美。

另一面望斷雪殘橋
行左一陣都係想上返電瓶車
休息左陣,本身想截返架電瓶車繼續行,結果一連黎十幾架都係貴價電瓶車,真係吹漲,我地等多一陣,終於上返架普通電瓶車。


隨手影都係靚景
去到雷峰塔個度發現要再比入場費先有得睇,我地就放棄啦,然後決定係時候返義烏。


回到杭州東站,大約係下午4點,原來呢個時間車站勁爆勁多人,想返義烏都無得即買車票走人,仲要排左一輪隊先發現排錯隊,又無得用自動售票機買,要落樓下幾層某個櫃枱先買到,然後過義烏條火車線本身就爆,結果買左張飛已經要2個鐘頭後先走到。

上二樓餐廳填肚!
以上就總結左我地24小時係杭州的行程,係走馬看花,所以... we will be back!


延伸閱讀:

其他杭州/義烏文章即將更新

還有早前的神州任我行系列第一擊 - #17.穿越西安






沒有留言:

張貼留言