2018年11月5日 星期一

〔杭州〕我在橫店影城穿越到秦朝.尋秦記

來做一日橫漂(即係漂泊在橫店的外地人)之我是路人甲。

威也表演

橫店影視城,大家未去過都會見過,因為近年出名的劇,例如延禧攻略、三生三世十里桃花、步步驚心、錦繡未央、香港的宮心計2之深宮計等等,都有係橫店取景。

橫店影視城是中國最大的影視拍攝基地,也是中國首個國家級影視產業實驗區,由橫店集團的子公司浙江橫店影視城有限公司所有。

整座橫店基地占地4,963畝,建築面積495,995平方米,擁有廣州街、香港街、秦王宮、清明上河圖(汴京城風景)、明清宮苑、夢幻谷、大智禪寺、屏岩洞府、華夏文化園、明清民居博覽城、國防科技園等影視拍攝基地(景點),以及6座興建中的基地:上海灘、唐宮唐街、華夏文化園、九龍大峽谷、情人谷、電影夢幻世界;以及2間大型室內攝影棚。[from Wikipedia]

去橫店,其實我們都係有親友帶住join團,揀1日半自由套票 - 2個景點+夢幻谷+指定時間來回旅遊巴交通,價錢唔太記得exact,大約4百幾人仔。

由於有人帶住,我地無做任何事前準備,由得親友自己發揮,朝早8點幾出發,大約10點啦,到左第一個景點 - 華夏文化園。一到埗,嘩,人影都無隻⋯⋯

無錯,真係人影都無隻,入口得個職員收門票,仲要好似勁surprise有客到咁。呢個華夏文化園係咁多個景區中的確係比較冷門的一個,至於點解親友揀呢度,其實我都唔係好清楚。

Anyway,我地一場來到就行下啦~呢個文化園的賣點係古代、仙幻境,園中間有座三教塔,個塔底係一個地獄迷宮,類似哈佬喂d鬼屋,個theme係十八層地獄,不過我都無乜點影相,因為無乜好影,都幾流lol,我驚入面d出入口機關壞多過啲佈景。

好啦有人搭緊景拍野,係有d似三生三世的景

華夏文化園地圖

其中一個園景,都幾似啲清朝宮廷和大宅的角落

其實都唔係差既,都古色古香,周圍都係影相位既。不過,我地得一日時間,來到呢度花兩個小時,就好似有點浪費囉~


臨走時睇到有人拍野,偷偷地影左張相,不過咩人都認唔到(笑)

三生三世啲friend...神仙玄幻戲
Lunch求其係附近的餐廳食,可能因為係淡季,啲餐廳職員都會係巴士站拉客,都唔怕唔識搵野食既。

好啦,下午就來到比較出名的秦皇宮,人氣和遊客即刻多十倍(笑),有多好多表演項目,以及更多的影相位。

入口 - 都應該係好多劇出現過
佔地勁大
前面條長樓梯就係無數皇上皇后登基行個一條

無錯,一睇就認得出係錦繡未央個皇宮

登基係要比錢啦
皇宮大殿之上當然係有大量的古代服裝比你換衫登基影相啦,仲有一個號稱御用太監的著名演員駐場,亦係可以陪住皇上皇后貴妃公主王子們影相。

比較受歡迎的景區,有比較豐富的表演節目
(所以如果只有有限時間,真係要去啲比較旺的景區,先有多節目)

呢個係現場打交飛威也的表演,無乜劇情但幾好睇






表演睇左兩三個,都係呢個飛來飛去比較好睇


秦皇宮底下都有一堆秦始皇的兵馬俑(well, of course)


好啦到最後一個點!橫店夢幻谷!

行去睇表演同玩機動遊戲的影相位,都okay靚

都有幾多表演睇,好唔好睇就見人見智啦哈哈哈⋯⋯

至於機動遊戲就無點玩過,反而有d睇海洋生物個位就幾岩行下既,同行既兩位長者都幾開心~

結果我地去左坐摩天輪
重頭戲 - 睇左大半個鐘的表演

係呀,佢係會火山爆發
其實我唔係好記得個story line,總之最後個下火山爆發,都幾震撼,淨係記得個下我和呀寶笑到痴左線。

嗚呀!!

睇完呢個就準時搭返旅遊巴返義烏。就咁就完左橫店之旅。

Okay,verdict:橫店係值得來既,最推介去d比較熱門、大家都比較熟識的景區,例如秦皇宮和明清宮苑個d,會多好多樂趣!至於夢幻谷,既然門票包左,咪黎埋囉(笑)~


杭州之行主要想分享的都係呢個橫店影城,以及前一篇blog寫的西湖&靈隱寺

延續閱讀: 

還有早前的神州任我行系列第一擊 - #17.穿越西安


沒有留言:

張貼留言