2018年5月5日 星期六

〔清邁美食〕David's Kitchen.Tripadvisor排名第一的fine dining



去旅行最大的樂趣幾時都係食好西!

Loving this casual fine dining!
話明係來清邁放鬆享受之旅,出發之前一個月我就預約好全清邁tripadvisor排名第一的餐廳- David's Kitchen - 來享受美食!

David's Kitchen係一間由英國人David Gordon開的家庭式餐廳,拎過好多獎,主要係serve 西餐fine dining(提示:唔好著拖鞋來),亦有cocktails/pub area,氛圍好relaxing。佢地的賣點係 "You arrive as a hungry stranger. You leave as a satisfied family friend."



在清邁第1日full day行程,朝早周圍行下古城之後,下午去左揼骨按摩做facial,臨到晚餐時間就搭篤篤來到位於古城之外的David's Kitchen,由古城東邊出發,車程大約廿分鐘至半小時。


來到好似外國豪宅的餐廳

門口隻大象係清邁藝術家的作品
每個booking都會印出客人個名 - 來慶祝周年、生日最合適!
David's Kitchen每晚大約分2輪,分別係6點和8點,我鐘意早啲,6點啦~

來到玻璃屋呢邊坐低
好relaxing的裝修

我地坐低無耐,睇左menu叫左野食,在等食期間侍應們會好熱情咁同你傾下計,例如推介下你去邊度按摩呀去邊度觀光呀,然後發現呢晚雖然唔滿座,但10枱有5、6枱都係香港人,真識食~我問侍應哥哥佢話每晚都幾多來自香港和外國的客人,反而內地客就比較少。

我地叫左set menu,THB1,450 per person (大約港紙360蚊),4個courses,個人覺得好抵食!!

前菜的前菜~好解暑
Salmon Gravlax
Velouté of Yellow Japanese Pumpkin Soup - OMG!呢個勁好飲 XD 真心食得出日本南瓜個種好特別的甜味
A little 檸檬雪芭~refresh下個口


Beef Bourguignon with Paris Mash - 好食!個Mash仲正過碟牛 XD 哈哈哈個人意見
媽媽係食Slow Baked Fillet of Tasmanian Salmon with White Wine Sauce
合照勁開心!
Last but not least - 甜品 - Cicely’s Chocolate Mousse

在我地食緊主菜/甜品的時間,餐廳老闆David會逐枱逐枱客人去meet & greet,分享佢對食物的熱情。來到我地呢枱個時我地已經食緊甜品,David好詳細咁介紹呢道朱古力甜品的來源係佢一位auntie的食譜,佢仲邀請我地參觀佢地個廚房,我地有啲意外,不過why not~係咪?

參觀廚房~
臨走前同David合照
飲飽食醉,請餐廳call的士送我地返酒店~

餐廳門口
Until next time!

Verdict - 強烈推介!!記得要訂枱!!食物水準高、服務水平高、set menu勁抵食,三百幾蚊港紙在香港絕對食唔到咁既質素!

訂座傳送門 - davidskitchen.co.th
Tripadvisor profile  - David's Kitchen@Tripadvisor


延伸閱讀 - 






沒有留言:

張貼留言