2018年4月21日 星期六

〔清邁住宿〕Makkachiva Chiangmai 古城內的小綠洲

寧靜的小綠洲~

我就係比個天井位燒著左~!
去泰國最鐘意的就係住下精品酒店,又唔貴又勁靚!呢次來到清邁,在research住宿時找到這一家設計精品酒店,個天井位勁靚!綠意盎然!地點又方便,就決定在Makkachiva度過我們短短的三個晚上~


好低調的門口
大門入口
lobby
一入到酒店大堂就覺得去左另一個世界,清邁的古城街道唔係特別靚,甚至有啲多車幾煩囂,所以入到黎個心靜左,大堂和天井都無冷氣,但一啲都唔覺得熱,加埋杯welcome drinks,爽。

走廊
Makkachiva得3、4層樓高,總共得19間房,所以人唔多,唔會好噪,職員亦好好招呼。

天井中庭 - 食早餐都係呢度~
酒店的公共空間放了好多藝術品,好似畫廊咁;而入到房間內,房間的裝修風格就好minimal,我個人就幾鐘意既,但我媽就覺得有啲太簡單喎~

用鎖匙開門的~
簡單就是美
Okay啦
基本的應有都有
小水吧
洗手間 - 個兩條毛巾紮的雀相當趣致
衛浴用品
到我最愛的早餐環節!勁好食!!我之前住曼谷和呢間清邁酒店的早餐都有西式、泰式選擇,都係勁好食囉!!



All Thai Breakfasts ON!

早餐位置就在Lobby隔離
亦可以揀坐係天井隔離食早餐
有乜感想?好靚好靚好寧靜的住宿,地點方便,早餐好味。但如果你想多啲設施,例如游水、gym,呢度就無啦。

Verdict - 會唔會再來住?Yes!

Factbox: 在expedia訂房,17年9月底房價大約HK$2,000 for 3晚。

延續閱讀:

〔清邁〕4日3夜慢嘆泰享受之旅.行程概覽


沒有留言:

張貼留言