2016年6月20日 星期一

〔阿姆斯特丹〕風車村 Zaanse Schans 小偷出沒注意

遊客如織的風車村,自然是小偷出沒的地方。

Zaanse Schans
這篇文並非介紹景點,而係提醒大家去到風車村記得小心小偷。

歐洲小偷多要小心,唔少人都提醒過,但來到風車村,先發現「小偷多」係可以有另一層次。
我未見過叫人「beware of pickpocket」的警告字句多成咁。走入風車村的一家芝士廠,由門口入到workshop再到賣芝士的禮物店,牆上每隔2米就貼上一張A4大小的告示,啲警告多嘅程度,究竟呢度要有幾多賊先會咁?個感覺就好似話緊你知基本上人入得黎就會有人偷你野,而且店家咁樣警告法,如果有出事,好難有人幫到你。

當然唔止貼滿字句咁簡單,我入到workshop區域,來了一團台灣旅客正在觀看芝士製作過程,我企係他們身後,睇住一班東歐樣(不肯定係咪來自東歐但總之唔係當地人又或係遊客啦)的男人由正門行入黎,牛咁眼望住班台灣遊客,似係搵緊目標下手。我心中警報大響,就由後門退返出去。

諗諗下,十足在巴黎聖心堂那邊班吉卜賽一樣咁猖狂。

其他店反而很正常,有造木鞋示範的木鞋廠都無這回事,大概可能是因為敢偷的話大家用木鞋可以丟死你。

咁又唔係叫人唔好去Zaanse Schans既,小心啲咪得囉。木鞋廠、幾家小店和四周環境都幾好行既,雖然有點商業化,但勝在容易去。

三次歐遊都無試過俾人偷野,可能我睇落好窮啦(笑),用心保管自己財物,錢財不露眼,背包會用鎖頭鎖上,現金護照跟身,要拿多點現金出來的話就到洗手間,都是基本啦。

有陽光會更漂亮吧
村口
水道垂柳
木鞋廠展覽
廠外還有好幾隻超大木鞋供人影相,似乎比風車更受歡迎(笑)

哈哈哈
造木鞋示範
火車站外的小食檔
熱辣辣的荷蘭牛油雞蛋仔 €3.5 10粒
有可能不好吃嗎?

延伸閱讀:

德國荷蘭12日春遊紀事2016: 行程概覽準備篇

〔阿姆斯特丹〕Keukenhof 鬱金香公園的花花世界
〔阿姆斯特丹〕北海漁村 Marken & Volendam 寧靜與熱情之間
〔阿姆斯特丹〕跟住app來逛荷蘭國家博物館 Rijksmuseum

其他歐遊旅程:

沒有留言:

張貼留言