2016年6月24日 星期五

〔阿姆斯特丹〕喜力體驗 Heineken Experience 齊飲勝!

不自量力地向酒精發出最後挑戰 - 荷蘭喜力 Heineken!

來荷蘭飲喜力!
啤酒唧~簡單啦!但對於酒量近乎零、每次飲酒(即使是啤酒)都會出疹的我,都是一大挑戰。有人同我講酒量係可以練,我姑且試一試,這一次每到出名的釀酒城市,我都叫返杯來飲下,在柏林飲柏林啤係慕尼黑飲慕尼黑啤,來到阿姆斯特丹,飲既梗係荷蘭啤 - 喜力!

呢一日朝早去完風車村,下午坐完船遊了一轉運河(除非你要搵節目消磨時間啦,唔特別推介用成個鐘來遊船河,我和媽媽悶到在船上瞓著左)就來到 Heineken Brewery來一個Heineken Experience!


喜力釀酒廠舊址
早前一日在Dam Square附近閒逛時就順手買埋門票,來到唔使再排又平少少,係明智既!

體驗入口 - 出發!
當年儲酒位
喜力廣告- 啤酒品牌的marketing一向都相當出色
來到釀酒區
幾得意~
職員在這分派了一小杯未發酵的啤酒,即係麥浸水,味道有少少似麥精,或者韓國汗蒸幕入面個隻米釀。

以前的啤酒係由馬車載出去,依家呢度仲有養馬
入場時會比有兩粒鈕的手帶- 一粒可以換一杯大啤!
經過馬廄上樓梯,要排隊等睇一套短片,由第一身角度講解下點樣釀啤酒!
之後就到戲肉啦- 飲啤酒!

呢杯唔計手帶粒鈕既,呢杯好細杯架咋,職員派黎示範點樣飲啤酒
對啤酒都要「望聞問切」,先係叫真係識飲酒(笑)!

好多好正的裝置,有互動有影相位
我或者唔係一個好drinker,但我係一個Certified Pourer!哈哈!
如果好似我咁唔想飲太多啤酒,兩粒鈕可以用來換一次學斟一杯完美的啤酒的機會,我就揀左學斟酒!由洗杯到開啤酒喉,到斟到夠泡泡再閂喉,刮泡再上枱,有導師係隔離教,仲有證書添架!上圖個杯就係我的作品,由於隔左一陣,啲泡少左,本來啲泡去到粒紅星星個位。

飲完呢杯就差唔多完成整個體驗啦,出口同啲主題樂園一樣都係紀念品店。咁岩臨離開時又見到有免費船河搭,又搭下啦~

送你到Heineken的Experience store,免費遊船河!
坐在戶外吹吹風,人都精神啲!
你亦可以在船上買杯啤酒繼續飲
去到喜力的紀念品店,可以憑船票單張換禮物,我就換左兩個迷你啤酒玻璃杯,都幾靚架!

總體來講好推介去玩這個喜力體驗,整個活動好互動好好玩,識飲啤酒既會更開心。

來到呢個時候喜力都好快收鋪,我和媽媽就走到唐人街附近搵野食啦,由於想食個間中菜餐廳太多人,就求其搵左另一間,講廣東話好親切,都ok好食既,河粉差左啲囉。之後就行下紅燈區開下眼界,「嗚~嘩~哦~」,大致上就係我地的感想。本來還有計劃要試食大麻蛋糕,不過行經啲coffee shops,即係大麻鋪,陣大麻煙味好臭,連入都唔想入,完。

後話:咁我酒量有無好左?梗係……無啦!我放棄啦!

Heineken Experience地址:Stadhouderskade 78, 1072 AE Amsterdam, 荷蘭
入場費:正價 €18
網址:www.heinekenexperience.com

Factbox:在水壩廣場Dam Square附近一街都係的Tours&Tickets 度買會平€2,即係每位€16。去其他景點都推介在此買票,一來會平啲,或者直頭有套票抵啲,二來就算無平,都唔使去到晒時間排隊,例如Rjikmuseum,有票可以直接入場。


沒有留言:

張貼留言