2016年11月21日 星期一

〔曼谷附近〕水上市場、鐵道市集一日遊

好方便、唔使煩,一日剛剛好去晒水上市場、鐵道市集和曼谷夜市Asiatique!

懶到一個點 - 在唔想plan行程的時候就會睇有咩one day tour可以join,睇左幾個網上旅遊體驗平台,發現KKday有曼谷一天遊,咁岩會去水上市場和鐵道市集呢兩個我和男友都好有興趣去的景點,最後個解散地點仲要係Asiatique,完左可以逛夜市,perfect!兵貴神速,出發前唔夠一星期先來預訂參加,報團成功!

水上市場
KKDay行程連結:【精華曼谷之旅】水上市場+鐵道市集+河濱夜市


我地報的是Plan B,唔騎大象,而係去參觀樹中廟。在KKday網站報完名之後等了一日就收到final confirmation和集合資料等等。

安排了在旅程的第2日參加一日遊,這一天好早就起身食早餐啦~呢日酒店仲唔知點解早左開早餐時段7點有得食。(我在酒店review特別記低呢三日的早餐,因為實在好好食~)

食飽就步行到集合地點 - Asoke Exit 5 個McDonald,我去到個時還早,在M記內等左陣就見到導遊拎住「樂活旅遊」的牌來接我地啦。同團仲有另一對情侶和一個單丁的台灣姨姨,total 5個人。

我地個團的座駕
大約可以坐12人,不過我地total都係5個人,好鬆動
導遊叫小揚,英文名叫Bank(呢個名真係不得了!含金量高),泰國人,講國語的,在我自己聽落就似台灣腔既,不過同團個真.台灣姨姨話小揚係明顯泰國腔,不過呢啲野我又點識分呢?

由Asoke去第一個景點- 水上市場,要坐大約1個多小時的車程,可以在車上好好補眠。

好啦我地其實已經離開左曼谷,就來到碼頭上船啦!

我地坐電動船,右邊就係呀Bank啦
飛馳水面
來到好迫的市集啦
主要都係有生果、泰國風情擺設、以及食物
來多一張市集相
來到水上市場,個人覺得一定要係船上做點事先叫係來過,唔係就唔使坐船咁多餘啦,所以我買左好出名好食的湯米粉係船上食,好正!因為真係好好食!

登登登櫈!好好食!
60泰銖一碗(其實貴左,正常應該around 40泰銖),當係買船上體驗啦,何況真心好食,好食過之後在岸上買的另一碗。

好食的東西,係會食飽左早餐都會想食埋佢架!
由於天氣好熱,所以買埋椰子雪糕來食。
呢個雪糕成70泰銖,仲貴過個麵(正常應該都係around 40泰銖),我地無劈價,不過無所謂啦,多左個30銖當買風味和呢朵好instagramable的蘭花啦 lol 

整架船得我地兩個人有買野食食食,哈哈哈~

市集水道其實就係得咁闊,你以為曼谷先有塞車,呢度都有塞船架!
遊完船導遊就車我地來到岸邊,未食野既可以呢個時候食
 來到水道兩旁,都係行下手信店在餐廳食下野,仲有得比錢同大蟒蛇影相,不過我就無咩興趣啦。

just a reminder - 見到呢隻生果唔好買,導遊話好難食
呢碗係男友呀寶的 - 無船上買個碗咁好食囉~
坐係水道旁食野又係另一種風味
由於驚鐵道市集無野食(其實有)又唔夠餓,我買左個40泰銖的芒果叫嬸嬸切埋比我
食到最尾先醒起影相,味道ok既唔係好甜,不過有渣
之後我地又上返車去下一個景點 - 樹中廟和泰拳公園。

呢個就係樹中廟
座廟就400年歷史,棵樹呢就200年,係菩提樹,生生下就包住左座廟。講起菩提樹我就諗起李嘉誠誠哥係慈山寺種個棵,係斯里蘭卡國寶,據說係佛祖在印度個棵菩提樹下得道的分枝,連落葉都係國寶,偷偷拎走係刑事。

正門 - 香火鼎盛
 泰國的寺廟買香燒會有一小塊金箔讓你「痴」係佛身上,黏頭求智慧,黏手求財喎。

隔離好似係古時話要起座廟個個泰王(詳細唔記得)
泰拳公園
如果係夜晚來到呢個泰拳公園,應該會好似入鬼屋咁嚇親。

隔離有個馬場 - 好多小馬
逗留左大約半個小時就去下一個景點 - 美功鐵道市集,即係大名鼎鼎有火車經過就會快速收檔開檔的鐵路街市。

呢度係火車經過後會停一陣上落客的車站
好多鹹魚勁多鹹魚
菜檔有滾輪可以快速後退
basically係一個街市,對遊客來講應該無咩好買
鐵道市集每日大概有2-3班火車會經過,我地要睇既係2:30pm個一場。趁還有少少時間,我地去左飲泰式奶茶和食餛飩,都係導遊推介的local野,都幾多人去好似幾受歡迎。我地呢日真係食左好多野 lol

真心好多人食的餛飩店,應該真係好出名,就係車站向路軌方向在車行大街向右行
正所謂高朋滿座、餐廳有中文menu
份量唔係好大,無記錯好似係40泰銖一碗,真係幾好食,我唔肚餓都食得晒
來到重頭戲啦!我拍左片影火車經過市集的一刻。 


埋站啦~埋站啦!!!

埋站火車任影
好舊式的火車
睇完火車就完成左個tour的最後一個景點,返上車就回程啦。又係坐個幾小時返到曼谷市中心,大約5點咁上下就到Asiatique,無乜點shopping就係行下逛下食埋個dinner就算~

最後一站就到Asiatique啦!更新待續!

利申:This is NOT SPONSORED. 真金白銀自己比錢參加,每人HK$260,有得儲Asia Miles,要留意KKday係台灣註冊商戶的,碌信用卡有機會收DCC,即係用mastercard簽海外商戶用港紙埋單時所產生的手續費。

延續閱讀:

2016 曼谷四日三夜之旅:
Day 1 -- 朝早到達曼谷(〔飛行報告〕香港航空 HX767 香港往曼谷 A330 搭乘分享) - Asia Herb Association - 水門雞飯 - bigC - Terminal 21(〔曼谷美食〕點可以FOODCOURTS都咁好食架?
Day 2 -- 〔曼谷附近〕水上市場、鐵道市集一日遊 WITH KKDAY - Asiatique
Day 3 -- 臥佛寺( 〔曼谷景點〕臥佛寺與按摩學校 Wat Pho & Massage)- Siam Paragon - 翟道翟市場(泰國曼谷必買好物十選 2016
Day 4 -- JP French (〔曼谷美食〕貓頭鷹帶路 JP FRENCH RESTAURANT 溫馨法式BISTRO) - Asia Herb Association  - 曼谷飛返香港


沒有留言:

張貼留言