2017年5月17日 星期三

〔台北遊記〕汐止食養山房.只緣身在此山中

吃一口禪意.無菜單料理。

食養山房的東方美學
每一次去旅行都總會計劃一啲重點項目,例如去京都著和服、去德國上雪山,等每個旅程都有個亮點,在回憶中留下最深刻的印象,而且因為已經計劃左好耐又好有期待,完成到個種滿足感真係好正好感動。

呢次來台北的重點項目就係來到「食養山房」品嚐「無菜單料理」,兼品茶。

食養山房係一間充滿日式禪意、簡約美學的無菜單料理餐廳,由師傅發板決定每日的菜單,店員會係你訂枱時問你食唔食素,其他既就唔使揀啦。你亦可以理解為台式mix日式的懷石料理,食物藝術感來講絕對係滿分,無論係環境定係菜式,樣樣都 instagramable(媽呀好港女呀!)。

signature dish!會開花的蓮花栗子雞湯!
抱住「山長水遠、一場來到」的態度,無理由食餐飯就走架?(其實淨食lunch都食左兩個半鐘lol)所以我訂的係「套裝體驗」,即係結合茶席文化體驗,每位2,200新台幣 (含茶席體驗、料理套餐、服務費)。FYI - 淨係食飯唔品茶可以揀「料理套餐」,每位盛惠1,250新台幣(含用餐與服務費)。

計劃由兩個月前開始,因為食養山房只接受預約,而且遇上假期旺季更加要預個半月前訂枱,食飯前兩日要再打電話去confirm booking。來食養尤其推薦食午飯,因為可以感受下山野風光,夜晚就乜都睇唔到。

好啦時間關係,來到台北之旅第三日,要出發啦啦啦~

食養山房位置非常偏遠,唔自駕的話就只能搭的士,而搭的士由捷運南港展覽館站開始計都要40分鐘,由台北車站直接過來起碼1小時,所以要預好多時間來回,之後的行程唔好排太趕。我地呢一日搭捷運去到南港展覽館站再call 餐廳推薦的的士台叫車上山。

經過九曲十三彎的上山路,我地來到啦!
見唔見到我爸爸興奮的背影!!?
朝早10點半出發,未到中午12點,我地就到左6號茶室啦~上山途中會遇見一個職員企左係一個路口同你confirm報到,同埋指示你去邊個茶室(因為有兩個茶室)。

主樓入口轉角
我地個位 - 唔係主樓度架,係另一間細啲的屋仔
喝一口熱辣辣的烏龍茶,即刻暖返晒
好raw好田園的一角
隔離枱和出面的環境
 我地算係好早到,就影下周圍。

我地枱窗外的風景
另一間房間
好啦 - 不如開席啦!

連上濕毛巾都咁gimmick,點玩呀?!
三杯飯前普洱 口感甘厚
前菜!!!!粟米醬+花生豆腐
松子帶子
脹卜卜的帶子
酸酸地好開胃的果凍
話說上上下菜個侍應同我地講廣東話講菜名。原來因為好多香港人都來食,多到侍應都學識左講兩句,咁岩今日就有好幾枱係香港人,我地隔離枱就係來自新加坡的。

靚到呢淨係食隻碟都得
炸物+南瓜
我想講呢啲裝飾花都係真花黎架!
睇到呢盤真係嘩一聲,勁興奮。
海鮮拼盤
喝一口果醋清清味蕾
蘑菇炒飯
見到乾蓮花就知道要上Signature dish啦!
傻豬黎既你以為棵蓮花會自動開?唔係棵棵都會架,以上呢一棵係我手動用筷子篤出黎

一杯湯!

生果+果汁- 咩果打成的就真係唔記得了,不過肯定唔係平時會用來打汁的生果
真.甜品- 芋蓉糖水
Overall來講,呢度的食物水準都好好,味道偏淡,清清地,配合清幽的環境,可以慢慢食,領悟養生之道。帶父母來到呢度,除左最緊要岩佢地食之外,啲餸又靚環境又正,等佢地返香港飲茶個時有得和朋友們分享,「唉呀最近去左台灣,呀仔呀女帶左我食懷石料理呀~個度好鬼靚架~」(師奶tone),咁你先係孝順仔女啦(帶父母去旅行係咁架啦)。

食左2個半鐘的飯之後,未.完.架!!!

因為我地個set包品茶,店員就帶我地返上主樓的2樓一間房仔,叫我地係度休息5分鐘,沈澱下個人,靜下心來感受下大自然,先再帶我地到頂層入席品茶。

我會叫呢個過程做「過冷河」
令人精神一振的香茶
上到去師傅已經準備好,會泡兩種茶等我地試試,不過我已經唔記得左個茶名,淨係隱約記得係四個字的名同埋意思好詩情畫意的感覺。記得飲第一壺係綠茶,第二壺呢就係普洱黎既。

慢慢倒慢慢泡
師傅泡茶好專注,我地都好專注咁望住佢泡茶。

師傅泡好幾杯茶就同我地吹下水又飲下茶
佢話真係好多香港人來喎
 飲完第一種茶之後,可以take a break,去下洗手間,仲有時間周圍行下影下相咁。

好需要你的愛的狗狗
其他茶位-今日好似得我地一枱留低品茶咁
呢種建築風格真係好正~
返黎又再飲啦
品茶可以講到好文皺皺好深奧咁其實都係最想飲到個份回甘,得到一份寫意。

飲完第二隻茶,飲到好飽。咁就已經下午4點啦~終於到落山的時間,又要call的士來送我地返到南港展覽館站,注意叫空車上黎要加50元台幣。等的士期間我又影下主樓一樓的用餐區。

山房主人的空間美學
一支花、一本書
嗚呀茶具好靚呀
主樓
呢個池塘好似畫龍點睛咁令呢度靚左十萬倍
食養山房其實都開左幾耐,店址都搬過兩次,舊址有舊師傅開左「大山無價」,又係食無茶單料理,聽講水準都好高,有機會都可以去試試。特別推介一家人來,氣氛好好好開心。

再會啦~
食養山房網站:www.shi-yang.com
地址: 221台灣新北市汐止區汐萬路三段350巷5號


延伸閱讀:
2016 台北五日四夜行程:
Day 1:香港飛台北 - 台北車站 - 北投(〔台北〕投奔北投20小時 
Day 2:北投 - 中正紀念堂 - 台北101(〔台北〕到此一遊101. 鼎泰豐
Day 3:食養山房(〔台北〕汐止食養山房.只緣身在此山中)- 士林夜市
Day 4:(〔台北〕跑馬看花一天團.野柳九份十分 with KKDay
Day 5:台北車站 - 台北飛香港(〔飛行報告〕中華航空 CI915 台北往香港 A350 搭乘分享
住宿:〔台北酒店〕旅樂序站前館.美好的一天由早餐開始


呢次台北之旅系列文章特別志在鼓勵大家珍惜和家人去旅行的時光,在此記念和最近離開左我地的爸爸一齊去旅行的美好回憶,第一次帶爸爸自由行,又點估到亦係最後一次。珍惜眼前人!


其他精彩旅程:


沒有留言:

張貼留言