2016年12月26日 星期一

泰國曼谷必買好物十選 2016

10 things you should buy in Bangkok, well, and where to find them

翟道翟市場

1. 香薰

唔知係咪因為當地的旅遊文化的關係,又按摩又spa,在demand and supply的情況下,泰國出產好多香薰,唔止多,仲要好,質素好,價錢都好。比起香港細細支收你三四百蚊,曼谷大大支就二百蚊港紙有交易,我每次去都買幾支。


出名的牌子有Thann、Harnn、Bath & Bloom、KarmaKamet等等,在各大商場內會搵到,例如CentralWorld。我就簡單啲唔係好睇牌子,遇到岩心水的味道就會買,我的最愛味道係雞蛋花,不過好難搵到,只好揀類近的味道。

不知名牌子的香薰
呢支靚靚Thai Flower味的香薰(760泰銖,好似係)在翟道翟市場內的一間「黑店」買既,「黑店」唔係話佢劏游客,而係佢裝修到整間鋪頭都係黑色,淨係點著蠟燭,幾有格調架。

尤其推介在翟道翟市場內的一些香薰小店,100泰銖可以買三四支細細支(大約10-15ml)連一朵花造型的擴香竹,做手信小禮物或放自己屋企廁所亦是佳品。嫌10-15ml太細,仲有100ml、幾百ml可以揀,粗用一流。

我大中細都買齊,放屋企不同位置

2. 手工皂

泰國手信店的潮流真係年年有新野,回想當年(我十年前第一次去曼谷)最興係買一pack十個散紙包做手信派派派,到今時今日2016年的曼谷手信代表我諗無人會否認手工皂一定係其中之一,因為真係好。多。好。多。地方都有賣,在Asiatique和翟道翟市場可以揾到。

不過香蕉、山竹、芒果造型個啲實在太多太濫,我的推介係「Madame HENG手工皂」,造型係一舊鹼,還原基本步,最basic個隻草本配方話說可以減少濕疹改善皮膚,在Big C可以搵到,或者係Terminal 21底層亦有專門店,有更多其他配方選擇,大約30-40泰銖一舊。我現在就正是用緊呢個鹼,係幾好用既,好多好綿的泡泡,不過有薄荷腦所以有點涼,夏天再岩用啲。

專門店仲有一pack三件禮品裝,送禮佳品
正常包裝係一個女人(即係呀Madame Heng)個頭係中間。

位於Terminal 21的Madame Heng專門店,店號LG031
另外亦可以發掘下其他小店,我在翟道翟就搵到一間賣用Jasmine rice造的手工皂,無錯,係用米,泰國茉莉香米,我就揀左有唔同味的包裝,120泰銖六舊,好抵好抵。

米味最特別

3. 藥膏

在Big C藥品部,所有最好賣的藥物都會擺晒出埋,睇返自己和親友需要,慢慢揀。Asiatique都有些店舖有賣,不過藥呢都係在大公司買好啲。

Big C藥品部
一般最多人買既有一pack pack的青草膏、萬金油呀,仲有Counterpain痠痛藥膏就主要醫肌肉痠痛和關節炎,不過我前幾次買過又送過,加上屋企有其他類似的藥品,結論都係唔係好實際(對我來講),最後都係無買呢啲,淨係買左支虎標牌按摩藥膏和蝸牛除疤膏。

通常會一串串咁買的薄荷棒都好好用,得閒索一索舒筋活絡,聞一聞醒腦提神,之前返工趕稿都係用佢吊命。不過如果你容易頭痛,建議你用KarmaKamet(其他brand都得既)的香茅精油按摩下太陽穴,放鬆下個人。

中間右邊就係一串串的薄荷棒

4. 美白類護膚品

如果話蔡瀾對食有一份執著,個種執著同時可以適用於泰國人對皮膚要白的追求。你睇下曼谷市面上的平面廣告個個都白雪雪,同埋路上唔少泰國人真係好白,就知泰國的美白產品應該好work。Snail White的美白面霜好熱賣,我買左盒(見下圖中間),不過未開始試,試左再報告。

泰國美白產品
另外我亦買左Milk Plus Whitening Body Lotion 牛奶潤膚露(圖右),我主要搽腳,真係有白左,香港冬天用唔太夠潤,夏天用岩岩好。同時,開左Milk Plus 美白磨砂膏(圖左)來用,我塊面係有白左滑左,係咪因為呢盒野就唔清楚啦,不過偶爾去下死皮去下角質亦是好事。

5. 竹/木製廚具

筷子、木鏟、托盤,杯杯碟碟之類,又實用又有泰國特色。

翟道翟市場內某店
翟道翟市場內某店

6. 零食

無既,你總要派手信比親友同事架嘛,Big C隨手一拎一大堆,輕鬆解決買咩好做手信的難題。在云云零食海之中,好食既有好多,但係我在此只推介一款 — 冬蔭功味的百力滋。我自己一個都可以KO 一Pack十包呢隻百力滋,好食到唔捨得拎出黎做手信。拿,係辣架。

唔記得影獨照,就在大合照標返零食出黎

7. Naraya 曼谷包

個大袋收埋左,就show下其他我有的naraya袋仔,幾實用
歷久不衰的曼谷icon - Naraya包包。買個大袋,搭飛機個時做handcarry手袋最perfect,污糟左都唔心痛。其他配件,如拖鞋、眼鏡套、散紙包、化妝袋等等,亦是實用之選。

8. 爽身粉

好出名大大罐的蛇牌爽身粉
我就無買蛇牌,就反而買左Pond's的防曬BB粉,唔小心買錯左粉紅色,不過都可以照用,等個人無咁「笠」。Big C、屈臣氏有售。

太心急買錯左粉紅色,本身想買皮膚色

9. 驅蚊劑

去熱帶地方記得做足防蚊措施
正所謂毒物的隔離就係解藥,泰國咁熱咁多蚊就梗係有最好用的防蚊劑,呢隻防蚊劑細細支放手袋岩岩好,我在去水上市場一日遊當日有用到,的確無蚊埋身。屈臣氏、7-11有售。

10. 蜂蜜

你見我就黎用晒就知幾實用啦!
泰國皇室出品的蜂蜜,好方便的唧唧支裝,沖蜜糖水夠潤,點麵包一流。大約30泰銖一支,7-11有售。

除左以上十款推介,仲有咩好買呢?

有一次我試過買米,無錯,買紅米(食個啲呀唔係大陸小米部紅米),因為香港買好貴,幾十蚊一包一公斤既,曼谷買好平,都係幾十蚊,不過係泰銖,就買左一公斤真空包裝拎返香港食。

仲有傢俬。泰國的傢俬,例如枱燈、門手把、擺設、復古風的家具、木製櫃等等,一般比香港平,還要有特色,等屋企都可以增添一種泰國度假feel。翟道翟有好多家具店,可以安排DHL送貨,不過計埋運費抵唔抵就唔清楚啦。

又係翟道翟市場
我上一次兩年前在Asiatique睇中左盞二手的Louis Poulsen 紅色PH吊燈,標價3000蚊港紙(原價過萬蚊),好想要,但又仲係覺得貴放棄左,結果今次重回Asiatique時連間店鋪都消失埋,唉。

機場入面間Boots的推介
唔知你又覺得曼谷有咩最抵買呢?不妨留個言分享下!

延續閱讀:

2016 曼谷四日三夜之旅:
Day 1 -- 朝早到達曼谷(〔飛行報告〕香港航空 HX767 香港往曼谷 A330 搭乘分享) - Asia Herb Association - 水門雞飯 - bigC - Terminal 21(〔曼谷美食〕點可以FOODCOURTS都咁好食架?
Day 2 -- 〔曼谷附近〕水上市場、鐵道市集一日遊 WITH KKDAY - Asiatique
Day 3 -- 臥佛寺( 〔曼谷景點〕臥佛寺與按摩學校 Wat Pho & Massage)- Siam Paragon - 翟道翟市場(泰國曼谷必買好物十選 2016
Day 4 -- JP French (〔曼谷美食〕貓頭鷹帶路 JP FRENCH RESTAURANT 溫馨法式BISTRO) - Asia Herb Association  - 曼谷飛返香港


沒有留言:

張貼留言