2017年1月8日 星期日

〔飛行報告〕香港快運 UO1844 香港往大阪 A320 搭乘分享

廉航都有飛行報告!

HKExpress

Hong Kong Express - UO1844 -A320 -HKG-KIX- Economy

飛行日期:2016年11月27日

去大阪的廉航,有快運(HKExpress)、有捷星(Jetstar)、有樂桃(Peach)。今次去大阪玩去程係坐快運,回程就坐Jetstar,都係分別兩次不同的Sales買,夾埋行李總共都係大約HKD1400,在紅葉期內好難得。

UO1844原先個code係UO688,唔知點解後尾改左,anyway,班機下午2:55 由香港出發,7:20pm到大阪關西機場。So far都幾準時,無咩甩漏。

As usual,online check in。然後就出發到機場。HKExpress係在Terminal 2 做check in。

網上check in-ed,就來T2 bag drop
由於我食完中午飯再搭巴士來,等車耐左,本來預鬆左時間點知來到機場時得返半個鐘就關counter,好彩人唔多,好快搞掂,我寄完行李準備入禁區回頭望一望個櫃枱已經舉牌final call。所以搭廉航一定要預多啲時間早啲到。

廉航通常都泊好遠,要留足夠時間登機
基本上我一入禁區就已經要行去閘口準備登機,好彩呢班唔使去中場或北衛星咁遠,不過都要來到閘口轉巴士登機。去個洗手間、買支水,就開始登機啦。

呢次係搭「蝦餃」
如果你唔瞓,最好準備定啲消閒活動啦
如果你係180cm,也許你會想加錢加legroom
呢日香港天氣好好
走廊
都係影返隔離張櫈
我想講 - 呢張櫈好坐過香港航空(我指緊之前飛曼谷個程A330),軟啲貼背啲舒服啲。

由於本人好易肚餓,一陣落機又要直衝去京都唔知夠唔夠時間買野食,所以我係叫左個飛機餐(事實證明係好明智的決定)。

可以用八達通比錢
menu
其實張菜單設計得幾有心思,可能係要吸引你比錢買的關係,大部分都係叮得耐都唔會差得去邊的款,我叫左最經典的點心拼盆,單點HKD65,點左餐後等15分鐘就有得食。

Are you ready?
有驚喜喎
你唔係以為會有蒸籠下話?哈哈哈,不過,以飛機餐來講,呢個算好食,同超市買返黎個啲蒸點心差唔多,最鐘意隻xo醬餃和珍珠雞,最驚喜的係個餐的溫度,夠熱辣辣!

至於服務呢,機組人員都幾好服務態度,仲有靚女日本空姐好好笑容添。

食完我個「下午茶」就填入境表
廁所都幾乾淨
有乜感想?搭廉航來講,快運真係唔錯。TBH,短短三四個鐘飛大阪,500幾蚊港紙一程包埋行李,CP值爆左燈。

會唔會再搭?會。

行到出黎已經8點幾
題外話,一落機就開始諸事不順,8點幾出到機場,(經過一輪不順景)去到京都站時已經接近11點。幸好,最後所有事都迎刃而解,特別嗚謝好友Aki不怕夜在京都站接我帶我去民宿,還有幾位同火車的香港朋友執到我張ICOCA卡,感謝感謝。


Facebook: @浮世志 Ukiyozhi
Instagram: @ukiyozhi
Email: ukiyozhi@gmail.com 


延續閱讀 :

16.京阪秋色 — 〔京阪行〕七日六夜京都大阪賞楓自由行行程參考

其他飛行報告:

〔飛行報告〕漢莎航空 LH797 香港往法蘭克福 A380
〔飛行報告〕瑞士航空 LX138 蘇黎世往香港 A340

沒有留言:

張貼留言